Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

1. "Jumalan olemassaolon raamatullisten todisteiden lisäksi on olemassa loogisia perusteluja. Ensinnäkin on olemassa ontologinen perustelu. Suosituin ontologisen perustelun muoto käyttää pohjimmiltaan Jumalan käsitettä todisteena Jumalan olemassaolosta. Se alkaa määrittelemällä Jumalan olevan sellainen olento, jota suurempaa ei voi ajatella olevan. Sitten väitetään, että olla olemassa on suurempaa kuin ei olla olemassa, ja sen vuoksi suurimman ajateltavissa olevan olennon on oltava olemassa..."

Missä tässä on se logiikka?

"Toinen perustelu on teleologinen perustelu. Teleologinen perustelu on, että koska maailmankaikkeudessa näkyy niin hämmästyttävä järjestys ja suunnitelma, sillä kaikella on täytynyt olla Jumalallinen Suunnittelija. Jos maapallo esimerkiksi olisi vain muutama sata kilometriä lähempänä tai kauempana auringosta, se ei pystyisi ylläpitämään suurta osaa nykyisestä elämästä."

Vai muutama sata kilometriä... Heh. Jo maapallon radan muodon vaihtelu elliptisen ja lähes pyöreän välillä aiheuttaa aivan eri kokoluokan "heittoja" etäisyyteemme auringosta ja sama vaikutus on periaatteessa auringon aktiivisuuden vaihteluilla. Ns. elämänvyöhyke on varsin laaja, on arvioitu, että tulisimme toimeen ihan kohtuullisesti jossakin Marsin radan puolivälissäkin.

"Jos ilmakehämme alkuaineet olisivat vain muutamankin prosenttiyksikön verran erilaisia, jokainen elävä olento maan päällä kuolisi."

Totta sikäli, että jos alkuaineet joista ilmakehä muodostuu olisivat erilaisia olisi myös ilmakehämme erilainen.

Tätä kirjoittaja ei kuitenkaan ole ilmeisesti tarkoittanut vaan ilmakehän kaasujen seossuhteita. Ilmakehämme ei kuitenkaan ole aina ollut nykyisen kaltainen. Elämä on kuitenkin sopeutunut muutosten mukana. Lisäksi tiedetään eliöitä jotka tulevat toimeen varsin erilaisissa olosuhteissa kuin me. Ihminenkin sopeutuu. Esimerkiksi korkealla vuoristossa elävät ihmiset ovat sopeutuneet happiköyhään, harvaan ilmanalaan ongelmitta.

"Todennäköisyys, että yksi ainoa valkuaisainemolekyyli muodostuu sattumalta on 1 : 10243 (eli 10 ja 243 nollaa perässä). Yksi ainoa solu koostuu miljoonista valkuaisainemolekyyleistä."

Huoh... Mitä tähän voisi sanoa? Ei mitään?
  2. Pedofiliaa nyt tuskin koskaan laillistetaan sillä lasten oikeudet ovat nekin kohentuneet aikojen saatossa siinä missä naisten ja homoseksuaalienkin.

Ei ole näkyvissä sellaista skenaariota, että homoseksuaalien tasa-arvo johtaisi lasten oikeuksien kaventamiseen ja alistamiseen valtiovallan siunaamalle seksuaaliselle hyväksikäytölle kun nämä asiat eivät edes liity toisiinsa.

Väitteet homoseksuaalien aseman parantamisesta ja siitä seuraavasta pedofilian laillistamisesta ovat idioottimaisuuksia joiden tarkoitushakuisuus haiskahtaa kauas. Ellei näin ole täytyy näiden väitteiden esittäjien olla todella aidosti hyvin tyhmiä.