Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
glittergirl
profiilit
glittergirl
glittergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
363
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hassua että ketjuissa ihmiset parjaavat ahkerasti SOME palveluita joita eivät itse käytä
22.01.2014 19:44
Huvittava tuo näkemys että otan poikkiksen. Ei nääs ole näköpiirissä yhtään miestä jonka tietäisin haluavan tasavertaiseen parisuhteeseen just mun kanssa. Mut mä en olekaan hupakko pissis joka pyörii baareissa hyppyritukkien keskellä. Vaan aikuinen nainen
19.01.2014 20:49
PAH , on niitä miehiäkin jotka eivät kestä olla hetkeäkään yksin. Heti on uus nainen käsivarressa
19.01.2014 20:23
Onpa nää trollit ärsyttäviä. Mä taidan edelleen kattoa Trekkiä yksikseni
19.01.2014 17:45
Ehtii sitä lämpöä ja läheisyyttä jakaa muulloinkin kuin nukkuessa jos niin tahtoo. Mä en osaa nukkua kainaloon rutistettuna. Pitää saada just se omanlainen asento ja voida kääntyillä rauhassa. Eikä uni tuu silmään jos ukko kuorsaa vieressä.
Jos ei tartte kukonlaulun aikaan herätä niin sit ei niin haittaa jos mies häiritsee nukkumista. Ex älysi hiippailla olkkariin kattoon telkkaria tai tekeleen töitä kun häntä ei nukuttanut, sain nukkua tarpeeksi.
10.01.2014 22:01
Mä työskentelen rahoitusalalla isossa talossa. Kyllä meillä on selkeästi homoja töissä. Eivät ole kertoneet vaan sen huomaa. Jotkut ovat ahdasmielisiä, mutta enpä usko että heidän lähimmät työtoverinsa heitä kiusaa homoudesta.
Joillakin aloilla homoseksuaalisuus on edelleen tabu, mikä on sääli. Jokaisella pitäisi olla oikeus olla avoimesti oma itsensä. Eihän sitä tarvitse työkavereilleen kaikkea kertoa, mutta ymmärrän että tuppisuuna olokin on hankalaa.
Aloittajalle sanoisin, että kerro vaan viikonlopustasi mutta käytä sanaa kumppani. Jotkut tajuavat sen tarkoittavan poikaystävää, jotkut eivät.
21.10.2012 21:01
voisitko ajatella palkkaavasi apulaisen ensin harjoittelemaan ja lähdet lomalle vähemmän kriittiseen aikaan? Tai tekisit välillä lyhennettyä työviikkoa. Sekin vois oloa helpottaa. Selkeesti tarvitset lepoa, väsymyksesi alkaa jossain vaiheessa näkyä myös työsi laadussa. Ohjista irti päästäminen taitaa olla sinulle vaikeaa.
16.10.2012 06:56
on se hyvä että porukalla riitti huumorintaju tähän juttuun :)
11.10.2012 07:12
ero onkin siinä et toimiiko miehellä siin vaiheessa järki vai valuuko vaan kuola kun silmät kiiluu
10.10.2012 19:28
hönössä
10.10.2012 19:20
http://www.tarravimma.fi/happily-ever-after-p-762.html
täältä löytyi kans vaik mitä kivaa
07.10.2012 09:26
On se vaan onni asua taloyhtiössä jossa huoltomiehet hoitavat hommansa. lakasukone pyörii pihalla ahkerasti, talvella jo seitsemän jälkeen ovat traktorilla tekemässä lumitöitä.
Lasku on iso, mutta niin on taloyhtiökin. Maksan ihan mielelläni kun hommat hoidetaan niin hyvin.
07.10.2012 08:54
rakennuttajat ottavat mahdollsimman halpaa työvoimaa jotta saavat talot rakennettua ns.halvalla. Ja sitten ostajat maksavat niistä tähtitieteellisiä hintoja.
Sisäänmuuttotarkastuksessa korjauslistat ovat pitkiä, vuositarkastuksissa vielä pidempiä. Jos yhtiöön sattuu muuttamaan joku rakennusalan ammattilainen hän saattaa löytää puuttuvia sähkötöitä, eristeitä ja vaikka mitä maallikot eivät ymmärrä kaivata. Jokaisen uudiskohteesta asunnon ostavan pitäisi vaatia että kohteeseen valitaan ostajien rakennustyöntarkkailija joka vielä oikeasti tarkkailisikin mitä siellä tapahtuu.
07.10.2012 08:39
http://www.kiinteistohuoltomaatta.fi/tiedotteet/vastuunjakotaulukko.pdf
tuosta näet miten vastuu menee. Ole tiukkana ja pidä puolesi. Jos seinässä on hometta niin sehän on jo sinun terveydellesi vaarallista.
07.10.2012 08:32
olipas hauskoja vastauksia miehiltä. Lisää tälläsiä kehiin
01.10.2012 19:00
niinpä. Joskus jopa kaverimies jääny kiinni tuijottamisesta ja repesin nauruun.
En jaksa enää suhtautua kovin vakavasti jos joku tuijottelee. Ne kerää huomiota ja sen kans vaan eletään.
30.09.2012 08:37
no halleluja sulle
30.09.2012 08:30
Suhteessa annetaan aikaa yhdessä oloon, huomiota toiselle, hellyyttä, tunteita, huolenpitoa, tukea ja turvaa vaikeina aikoina. Näitä pystyy antamaan jokainen mies jos kykenee sitoutumaan seurustelusuhteeseen.
Jos toinen osapuoli ei kykene/ halua ottaa toista huomioon tai ajatella hänen tunteitaan tai tarpeitaan, ei hänellä ole suhteelle juuri annettavaa.
Ei suhteesta tarvitse tehdä unelmaelämää. Sellainen odottaminen ei ole realistista. Arki tulee aina kuvioon. Eikä kenenkään tarvitse aina tehdä toisen mielen mukaan. Kyllä joustoa pitää olla molempiin suuntiin.
Aloittajalla on selkeästi sitä rakkautta ja huolenpitoa tarjottavana. Ehkä toinen osapuoli on itsekäs.
25.09.2012 12:09
Komee maalaus
24.09.2012 12:04
Mä tilasin birttiläisestä verkkokaupasta kaksi rullaa tapettia viime vuonna. Postikuluineen oli edullisempi kuin täältä Starkin kautta tilattuna. Oli sellainen malli mitä maahantuojakaan ei pitänyt varastossa. En vaan enään muista kaupan nimeä.
24.09.2012 12:02
2 / 19