MormonismiVastattu 6 v

Vuodenajat II

En enää jaksa kelata tuota vuodenajat pitkää keskustelua. Joten aloitetaan uusi. Jos siellä on jokin kirjoitus mihin haluat saada vastauksen tai kommentin tuo se tänne. Mutta aloitetaan tämä nyt tutulla D- vitamiini kes…
LuterilaisuusVastattu 12 v

Muuttuuko synti synnittömäksi

Näin ainakin Irja Askola väittää http://www.kotipetripaavola.com/moraalinrappio.html#18 Askola siunaa syntiä Heli Suominen kysyi sanoen, että Suomessa keskustelu on muuttunut aika nopeasti ja miten sinun saamasi palaute…
MormonismiVastattu 4 v

Myös Teemu Laajasalo puolustaa Päiviä

Päivi saa jatkuvasti tukea eri taholta. Sieltäkin mistä sitä vähiten odottaisi. Onko nyt että valtakunnan syyttäjä on yksin valheellisen syytöksensä kanssa. Jopa Teemu Laajasalo puolustaa Päiviä. Piispa Teemu Laajasalo:…
Jehovan todistajatVastattu 12 v

Sana oli Jumala

Ppkr: Todistaako Johanneksen 1:1, että Jeesus on Jumala? Joh. 1:1, KR: “Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala (myös VKR, UTN, EU, KJ).” NE kuuluu: “Sana oli mikä Jumala oli.” Mo sanoo: “Logos o…
HelluntailaisuusVastattu 5 v

Karismaattisuuden harhat

Karismaattisuuden harhat Risto Soramies luterilainen pappi ja pitkän linjan lähetystyöntekijä. Hän on erityisesti perehtynyt karismaattisen liikkeen perusopetukseen. Soramies on työskennellyt myös Suomen Teologisessa In…
HelluntailaisuusVastattu 1 kk

Tempaus

Tämä on vastaus erään helluntalaisen kirjoitukseen katolisella puolella, mutta tuota minun kommenttia ei saa siellä olla koska olen joutunut siellä katolisten eli s.a.a.t.a.n.a.n vihan kohteeksi Helluntalaisilla ja muil…

Tempaus

Tämä on vastaus erään helluntalaisen kirjoitukseen katolisella puolella, mutta tuota minun kommenttia ei saa siellä olla koska olen joutunut siellä katolisten eli s.a.a.t.a.n.a.n vihan kohteeksi Helluntalaisilla ja muil…
JuutalaisuusVastattu 6 v

Jordan on todelline

Jordan on todellinen palestiinalaisvaltio. Ettei siitä tarvitse enään mitään puhua eikä suunnitella sitä Israelin valtioon. https://israelunwired.com/jordan-is-the-real-palestinian-state/
MormonismiVastattu 9 v

Neitseestä syntynyt

Mormonit ei usko Jeesuksen syntyneen neitseestä!!! He uskovat, että Isä Jumala on ollut fyysisessä kontaktissa Marian kanssa ja näin ei ollut neitsyt. Tämä on Jumalan pilkkaa. Missä taivaassa oleva Jeesus sitten oli, ku…
MormonismiVastattu 6 v

Vain Raamattu on väärin

"Jatkuva ilmoitus on oikein. Vain Raamattu on väärin. Loogisestikin ajateltuna, muutenhan Jumala olisi kuollut, tai Raamatussa on kaikki mitä ihminen tarvitsee uskonelämäänsä ja kirkon rakentamiseen oikealla tavalla. Ru…