Vapaa kuvaus

https://www.artonissi.fi/

Aloituksia

390

Kommenttia

6005

1. VAROKAA VÄÄRÄÄ EHTOOLISTA

Vapailla uskonsuunnilla ja reformoiduilla ja calvinisteilla ym ei ole oikeaa ehtoollista laisinkaan, joten heidän kanssa
    Luterilaisuus
    51
    180
  2. Lisää omituisuuksia Jehovan todistajilla Viime päivinä on ollu

Lisää omituisuuksia Jehovan todistajilla Viime päivinä on ollut tuo ollut paljon esillä, mutta minä olen ollut heidän
    Jehovan todistajat
    17
    180
  3. Onko oikea ehtoollinen?

Mormoneilla on vain leipä ja vesi ehtoollisena eikä ehtoollista edes siunata kuten on 1KOR.11:23. Sillä minä olen saanut
    Mormonismi
    19
    179
  4. Tempaus

Tämä on vastaus erään helluntalaisen kirjoitukseen katolisella puolella, mutta tuota minun kommenttia ei saa siellä olla
    Helluntailaisuus
    19
    176
  5. Vähän löylyä todistajien kiukaalle

Taas saavat yhden asian lisää mollata minua EU:n rahoittamassa tutkimuksessa tarkasteltiin muun muassa seksinostajien k
    Jehovan todistajat
    17
    175
  6. RUKOUS SUOMEN PUOLESTA

RUKOUS SUOMEN PUOLESTA Herra auta nyt Suomen kansaa, kun eduskunnassa kohta päätetään laista samaa sukupuolta olevien a
    Luterilaisuus
    38
    175
  7. Käännös virhe

Raamatussa 1MOOS.3: 1 Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaim
    Luterilaisuus
    53
    175
  8. Kuudenpäivänsota

Sotilasasiantuntijat eivät vieläkään pysty selittämään kuuden päivän sotaa ja sen ihmeitä Kuuden päivän sota oli Israel
    Uskonnot ja uskomukset
    45
    174
  9. Rukous muslimityön puolesta

Rukous arabi ja kaikkien muslimimaiden Kristittyjen puolesta Jeesus auta heitä jotka vievät Evankeliumiasi maihin mitk
    Lähetystyö
    8
    174
  10. Mitä anteeksi pyydettävää on kirkolla???

Ei mitään sillä homoja ja muita kohdellaan täysin samanvertaisesti Raamatun mukaan. Paitsi nyt ei jos homoliitot sallita
    Kristinusko
    59
    171
  11. Kirkko luopumustilassa

Nyt Turku pride on Kari Mäkinen mukana. En ensin ollut uskoa kun luin tuon jutun, ja hieraistuani silmiäni oli todettava
    Yleistä kristinuskosta
    34
    168
  12. Kuinka orttodoksit selittävät????

Kun Raamatussa on että Jeesuksella oli veljiä ja Josef yhtyi Mariaan Jeesuksen syntymän jälkeen
    Ortodoksisuus
    6
    167
  13. Nyt venäjän ortodoksikirkko perui keskustelut, koska Suomen lute

Nyt venäjän ortodoksikirkko perui keskustelut, koska Suomen luterilainen kirkko ei tuominnut homoutta http://yle.fi/uut
    Luterilaisuus
    87
    167
  14. Lisätty ei palautettu

Mormonit väittävät, että heillä on palautettu Evankeliumi. Mikä Evankeliumi on oikein palautettu? Kyllä tämä mormonien k
    Mormonismi
    1
    167
  15. testataan toimiiko

Testataan, että voidaanko kirjoittaa
    Mormonismi
    0
    167
  16. Paavi ei usko Jumalan luoneen maailmankaikkeuden

Paavi myönsi alkuräjähdyksen Paa­vi Franciscuksen mu­kaan evo­luu­tio­teo­ria on tot­ta, brit­ti­leh­det The In­de­pen­
    Yleistä kristinuskosta
    45
    164
  17. Paavi Francis: Lista Vatikaanin ja kardinaalien ongelmista

Paavi Francis: Lista Vatikaanin ja kardinaalien ongelmista, 7 valikoitua 15:sta: 1. Vallan haluisia. 2. Tekopyhiä 3. Kär
    Katolilaisuus
    33
    163
  18. Naispappeus on laiton

Naispappeus on laiton http://www.luthersaatio.fi/images/julkaisut/aamutahti/31_raamattujapaimenvirka.pdf Kirkossa
    Yleistä kristinuskosta
    31
    162
  19. Oikeassa pysyminen

Mormonit väittävät, että Raamatussa on paljon virheitä eikä sitä voi sellaisenaan hyväksyä vaan muutamia tiettyjä osia.
    Mormonismi
    26
    162
  20. Mormonien pahin limbo

Olli sanoi, että Jeesus oli kutsuttu omiin häihinsä Kaanaaseen.
    Mormonismi
    27
    162