uunounelmaerakko
Profiilikuva ei anna oikeutta ulkonäölleni.. ehkä.
Suosikkibändit/artistit:
Kaikki hyvä musiikki. Lista on pitkä. Tosin Jazz tai ooppera ei hirveästi innosta.
Suosikkileffat:
Kauhu, komedia, fantasia.
Lempikirjat:
Tietokirjat, taidekirjat, harrastuskirjat.
Vapaa-aikanani:
Maalaan, lenkkeilen, kokkailen, käsityöhommiakin puuhailen.
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: -
Katson tv:stä mieluiten:
Matkailuohjelmat, lifestyle -ohjelmat, kokkausohjelmat, hauskat komediasarjat, jos joku hyvä leffa tulee niin sit semmosenkin katsoo,
Kotieläimet:
Ei ole vielä. Joskus ehkä.
En pidä:
Maailman nykytilanteesta kokonaisuudessaan enkä tyhmistä ihmisistä.
Parhaat matkakohteet:
Euroopassa olen pyörinyt. Turkissa kerran. Aasia kiinnostaa.
Ruoka & juoma:
Itämainen keittiö, tuliset ruoat, aika moniruokainen.
Koulutus:
Peruskoulu
Ammatti:
Muu.
Työskentelen:
Sekatyömies, keittiötyöläinen, maalari. Entisöijäharjoittelija, kiinteistönhoidon apumies ja joskus ihan siivoojanakin ollut.
Siviilisääty:
Sinkku
Lapset: ---
Email: [email protected]
Aloituksia
65
Kommenttia
707
köyhän lomailu
Työttömyys EI OLE LOMAILUA. Ei ainakaan tässä huushollissa. Se on kärvistelyä. Joten koska pari viime kesää meni ikään29167Miksi yleensä rakennetaan pikkuruisia tsasounia?
Onhan vaatimattomuus hyve..mut jos sellaseen urakkaan alkaa niin tekisi kunnollisen. Tuntuu olevan joitain leikkikoppeja7146köyhät salakalastajat
Köyhät salakalastajat. katiskalla pyydetään särjet (hyvät ruokakalat) ja hoidetaan vesistöä. Voiko tuommoisesta ilmaises12133Stockmanni
Onko menossa kans konkurssiin? No voi kettu..en oo tainnu koskaan ostaa sieltä mitään. En muista koska oon ees käyny vii8124Kunhan puhelen
Elopainoa tullut vatsan päälle, se vähän ketuttaa. Muuten sporttinen ja nuorekas. No pitää kai vetää taas pitkää lenkkii4124Kirgiisit olivat oikeassa..
Kuumaan auttaa vain kuuma. En mitään karvapukuja rupee päälle pukee mut kävin kuumassa suihkussa ja se viilensi jopa nii6122kirjastosta Valamo-kirja
Hain eilen lenkillä ja kaupassa käydessäni kirjastosta kirjoja. Lainasin muun muassa sellaisen kuin Valamo ja sen sanoma0115Tuplatuunko köyhyys..
Tuplaantuuko köyhyys jos kaks köyhää pariutuu? Itse meinasin alkaa etsii köyhää naista ettei tarvitse vähävaraisuuttaan5114Haudutettua kaalia pakkaseen?
Joo sain kaalta puolikkaan vanhenevan kerän ja just nyt ei oo käyttöö niin haudutin sen ja nyt se jäähtyy ja sit laitan8112kesätekemistä
Tänäänkin kävin uimassa järvessä aikaisin aamulla klo 08.00 kun oli koko metsäjärven ranta omassa käytössä. Yksinäistä?0108ilmaisen jäätelön tragedia
Kai siinä niin kävi että viedessäni tölkit kauppaan Otin kuitin laitoin taskuun mutten mennyt heti ostoksille. En halunn4106retkeilyä....
Ajattelin huomenna tehdä päiväretken Hvitträskiin. Samalla yritän pulahtaa siinä järvessä (jos kehtaa). Pitäs olla hyvä4105Seurasaareen seuraa naisesta?
Pitäs lähtee käymään pitkästä aikaa Seurasaareen kun kiinnostaa se museo ja Kahiluodon kartanokin on taas siellä auki. P0100kevätharrastusta
Tuleekohan aikainen kevät? Jotenkin tuntuis. Oon tässä jo pari vuotta miettinyt vaellusta. Joko jaloin tai pyörällä. Pyö49030pros alennuspiimä ja herneskeitto
30pros alennuspiima ja herneskeitto. Alennuspiimä unohtui juomisen seurauksena lämpöseen ainakin vuorokaudeksi ja hernes688unelma murenee
Otan tässä yhden tähden hermolääkettä vaikka luulin etten enää ottaisi. Eilen otin illalla vain 6 ja nyt just otin ensim088miittejä hei
Miittejä kehiin yksinäiset. Paikkakunta,ikä ja mielenkiinnon kohteet. Siitä se lähtee. Tai sit ulos baariin tai vaikka2285nyt on hyvä sauma
Nyt on hyvä sauma alkaa kirjottelee yksinäisten toistensa kanssa. Tämän koronaikeen alla. Että viimestään kesällä pääsee383Loppukesän rutistukset
Huomenna aikaisin jos herään, meen ekaa kertaa tänä vuonna uimaan. Ehkä kokeilen pilkkimistä samalla. Lähden siis aikais181Luostari?
Oon käsittänyt luostarin ja sen asukit näin. Samanhenkiset,Jumalaan..jonkinlaiseen uskovat kerääntyvät yhteen elämään yh077