Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

1. Väkivalta tv-viihteenä

Olen päätynyt joskus seraamaan mtv 3:n elokuvia. Ei voi olla sattumaa, että jokainen elokuva on täynnä niin kuvottavaa v
    70 plus
    21
    178
  2. Rekisteröidyt nimimerkit

Kun palstalla on hyvin yleisenä tapana nikkeillä erilaisilla sanonnoilla kuten kopsanteri, jota nimimerkki Pilmari usein
    70 plus
    9
    178
  3. Miten saat valtaa ja luottamusta

Lupaamalla yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Poliitikon pitää muistaa, että myös vaikeat asiat on ratkaistava. Vihr
    70 plus
    11
    178
  4. Arvoisat palstalaiset! niin terveet kuin sairaat.

Minulla on kuin palkanmaksupäivä kun vammaisuuteni, pahuuteni ym. pohjalta sain suoranaiset madonluvut kelvottomuudestan
    70 plus
    8
    176
  5. Ihmetellään vähän vasemmistolaisuutta

Uutisissa kerrotaan Ranskan presidenttiehdokkaasta, joka on vasemmistolainen. Onko vasemmistolaisilla vielä mahdollisuut
    70 plus
    10
    176
  6. Mikä on hyvä palkka

On uutisoitu pörssijohtajien miljoonapalkoista. Palkkojen nousut ovat myös paljon suuremmat kuin pienipalkkaisten kansal
    70 plus
    8
    176
  7. Taipaleeni tällä palstalla

On yli 10 vuotta siitä kun päädyin näille palstoille. Oli runsaasti hyviä kirjoittajia. Sairaanhoitajatkin kirjoittivat
    70 plus
    6
    174
  8. Yritys palstarauhasta.

Kirjoitin eilen illalla klo 23.36 asiaa koskevan viestin. On aika siirtyä asiallisuuteen kirjoittelussa. Haukkuminen ja
    70 plus
    7
    172
  9. Hyvä ja tärkeä huomautus eli tieto

Meitä pidetään tietämättöminä tietotekniikasta. Kikka on vanha ja hyvä. Ennen oli lukutaidon puute esteenä, nyt pihdataa
    70 plus
    8
    171
  10. Aloitetaan jo kirjeenvaihto?

Jos löytyy naishenkilö, joka on kirjoitusteni perusteella oppinut pitämään itsestäni, ruunesta, vastaathan! Vastaan vain
    Ikäryhmät
    5
    171
  11. Mä runon kirjoitan.

Mä runon teille nyt kirjoitan ja lyhyesti näin ilmoitan. On ihanaa kun lumi suli ja lopultakin kesä tuli. Pakkanen tu
    70 plus
    11
    170
  12. Kahden ärrän retosteluja. Muutkin käy.

Aloitan omat viestini tuolla otsikolla. Voin kirjoittaa vaikka satoja viestejä pienessä tilassa vrt. Kahvipirtti. Tulin
    70 plus
    7
    169
  13. Jotain kirjoittaisin minäkin

Mielelläni jotain kirjoittaisin, pientä, hauskaa asiaa kumminkin, en hirmuhauskaa, suurta. On runon pienenkin kirjoitus
    70 plus
    14
    169
  14. Minkälainen on lääkäri?

Ellet tiedä niin minä kerron. Arviolta n. 180 senttinen miehen köriläs tai hiukan pienempi nainen, ainakin pituussuunnas
    70 plus
    3
    168
  15. Kyllä ruotsinkin nyt kelpaa!

Brexitin kautta laskee punnan arvo, eli se devalvoituu. Vienti helpottuu, ainakin hetkeksi jne. Ruotsilla on kruunuinee
    70 plus
    13
    167
  16. Viha-ajatukset, vihasanat ja puheet

Perussuomalaisten kansanedustaja sai sakkotuomion vihaviesteistään, joita hän kohdisti muslimiuskoisiin maahanmuuttajiin
    70 plus
    9
    166
  17. Kävin tanssimassa

Pitkän rollaattorikuntoutuksen jälkeen päädyin yrittämään tanssia. Tarkoitukseni oli käydä kuuntelemassa tanssimusiikkia
    70 plus
    7
    166
  18. Katkeaa Suomen nousu?

Suomi on ollut nousukiidossa Sipilän keinoin. Suuret toiveet, hyvät tulokset ja ym. ovat nostaneet kepunkin uuteen suosi
    70 plus
    7
    166
  19. Vammaisetkin ovat nyt tunnustettu ihmisiksi

Eilen oli tv 1:ssä päivän kasvona ps:n kansanedustaja Pirkko Mattila. 8.6.2016 on Suomen Eduskunnassa ratifioitu eli kan
    70 plus
    15
    161
  20. Metallinpaljastimet Pietarin metrossa.

Eilen, 3.4. räjähti kaksi pommia Pietarin metrossa. Ylen uutisissa käsiteltiin pitkään ja monipuolisesti asiaa. Huikea
    70 plus
    5
    161