Ruuneman
![]()
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Väkivalta tv-viihteenä
Olen päätynyt joskus seraamaan mtv 3:n elokuvia. Ei voi olla sattumaa, että jokainen elokuva on täynnä niin kuvottavaa v21178Rekisteröidyt nimimerkit
Kun palstalla on hyvin yleisenä tapana nikkeillä erilaisilla sanonnoilla kuten kopsanteri, jota nimimerkki Pilmari usein9178Miten saat valtaa ja luottamusta
Lupaamalla yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Poliitikon pitää muistaa, että myös vaikeat asiat on ratkaistava. Vihr11178Arvoisat palstalaiset! niin terveet kuin sairaat.
Minulla on kuin palkanmaksupäivä kun vammaisuuteni, pahuuteni ym. pohjalta sain suoranaiset madonluvut kelvottomuudestan8176Ihmetellään vähän vasemmistolaisuutta
Uutisissa kerrotaan Ranskan presidenttiehdokkaasta, joka on vasemmistolainen. Onko vasemmistolaisilla vielä mahdollisuut10176Mikä on hyvä palkka
On uutisoitu pörssijohtajien miljoonapalkoista. Palkkojen nousut ovat myös paljon suuremmat kuin pienipalkkaisten kansal8176Taipaleeni tällä palstalla
On yli 10 vuotta siitä kun päädyin näille palstoille. Oli runsaasti hyviä kirjoittajia. Sairaanhoitajatkin kirjoittivat6174Yritys palstarauhasta.
Kirjoitin eilen illalla klo 23.36 asiaa koskevan viestin. On aika siirtyä asiallisuuteen kirjoittelussa. Haukkuminen ja7172Hyvä ja tärkeä huomautus eli tieto
Meitä pidetään tietämättöminä tietotekniikasta. Kikka on vanha ja hyvä. Ennen oli lukutaidon puute esteenä, nyt pihdataa8171Aloitetaan jo kirjeenvaihto?
Jos löytyy naishenkilö, joka on kirjoitusteni perusteella oppinut pitämään itsestäni, ruunesta, vastaathan! Vastaan vain5171Mä runon kirjoitan.
Mä runon teille nyt kirjoitan ja lyhyesti näin ilmoitan. On ihanaa kun lumi suli ja lopultakin kesä tuli. Pakkanen tu11170Kahden ärrän retosteluja. Muutkin käy.
Aloitan omat viestini tuolla otsikolla. Voin kirjoittaa vaikka satoja viestejä pienessä tilassa vrt. Kahvipirtti. Tulin7169Jotain kirjoittaisin minäkin
Mielelläni jotain kirjoittaisin, pientä, hauskaa asiaa kumminkin, en hirmuhauskaa, suurta. On runon pienenkin kirjoitus14169Minkälainen on lääkäri?
Ellet tiedä niin minä kerron. Arviolta n. 180 senttinen miehen köriläs tai hiukan pienempi nainen, ainakin pituussuunnas3168Kyllä ruotsinkin nyt kelpaa!
Brexitin kautta laskee punnan arvo, eli se devalvoituu. Vienti helpottuu, ainakin hetkeksi jne. Ruotsilla on kruunuinee13167Viha-ajatukset, vihasanat ja puheet
Perussuomalaisten kansanedustaja sai sakkotuomion vihaviesteistään, joita hän kohdisti muslimiuskoisiin maahanmuuttajiin9166Kävin tanssimassa
Pitkän rollaattorikuntoutuksen jälkeen päädyin yrittämään tanssia. Tarkoitukseni oli käydä kuuntelemassa tanssimusiikkia7166Katkeaa Suomen nousu?
Suomi on ollut nousukiidossa Sipilän keinoin. Suuret toiveet, hyvät tulokset ja ym. ovat nostaneet kepunkin uuteen suosi7166Vammaisetkin ovat nyt tunnustettu ihmisiksi
Eilen oli tv 1:ssä päivän kasvona ps:n kansanedustaja Pirkko Mattila. 8.6.2016 on Suomen Eduskunnassa ratifioitu eli kan15161Metallinpaljastimet Pietarin metrossa.
Eilen, 3.4. räjähti kaksi pommia Pietarin metrossa. Ylen uutisissa käsiteltiin pitkään ja monipuolisesti asiaa. Huikea5161