Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

1. Römpsänperä mielessäni

Jokainen palstalainen on joutunut tuntemaan kirjoitusintoni. Näistä luuloista syntyi paikkakunta nimeltä Römpsänperä, Ku
    70 plus
    10
    423
  2. Tiedotus palstalaisille

Kun tuo pippalo -viestikin aiheuttaa pitkää närää, voin lähteä vanhempien puolelle. Hetken helpotus olisi tuo jenkan ni
    70 plus
    26
    421
  3. Miten maailman käy?

Minusta meidän itse kunkin pitäisi esittää tästäkin asiasta käsityksensä. Nyt on teidän vuoronne! Minä sitten kerron tä
    70 plus
    28
    421
  4. Matrialkaaninen yhdyskunta

Matrialkaatti eli äidinvalta on järjestelmä, jossa vanha äiti, matriarkka, johtaa johtaa. Ihminen on niin myöhäissyntyi
    70 plus
    13
    420
  5. Palstalaisen taholta ajateltua.

Kun itse aloin kijoittajaksi palstalle olivat kaikki tottumattomampa ja osaamattomampia kirjoittajia kuin nykyiset vasta
    70 plus
    45
    417
  6. Keskustelu yksinäisyyden poistajana.

Olen kohdannut yksinäisiä vanhuksia, joilla ei ole ollut muuta näkyvää syytä yksinäisyyteensä kuin vanhuutensa. Kun itse
    80 plus
    15
    415
  7. Kun oikeuskansleri puuttuu

Kun tasavallan presidentti ei suostunut nimittämään jo tehtävään valittua vaan nimitti jostain syystä Pöystin. Nyt on ku
    Ikäryhmät
    19
    413
  8. Uutta verta politiikkaan.

Li Andersson valitaan Vasemmistoliiton puheenjohtajaksi, muiden luovuttua. Tosi sanavalmis ja liukaskielinen tyttö tuo o
    70 plus
    32
    408
  9. Miksi pelätään ruotsindemokraatteja?

Ruotsissa on parlamenttivaalien ja ruotsindemokraattien valtaanpääsyä pelätään. Miksi? Muistetaanko vanha Palmen kansan
    Ryhmät
    33
    395
  10. Muistatteko nuijasodan?

Jaakko Ilkka oli nuijasodan johtaja, joka nousi sortajia vastaan. Sortajina oliva Flemingin johtamat huovit, jotkatottel
    70 plus
    37
    390
  11. Pidättekö Aleksis Kivestä?

Kun joskus lapsena jouduin lukemaan Kiven tekstiä, oli se kuin mystistä satua. Orava makasi sammalvuoteellaan, johon ha
    70 plus
    17
    389
  12. ASIATTOMUUS KESKUSTELUISSA a la Pilmari

Pilmari on omien dokumenttiensa pohjalta vaatinut itselleen oikeuksia. On vaatimuksissan mennyt kuin "ylipitkälle" ja il
    70 plus
    35
    379
  13. Tänään on Darvinin päivä

Tätä päivää voidaan nimittää myös ateistien päiväksi, koska evoluutioon uskovat kieltävät Jumalan. Kun evoluutioteoria h
    70 plus
    28
    371
  14. Me ja muut

Meitä on täällä lukuisa määrä ihmisiä, yleensä vanhoja eli lähes 8-kymmppisiä. Voisimme joskus pohtia aikaansaannoksiam
    70 plus
    15
    370
  15. Osaatteko kieliä?

Otsikon tapaan kysyi hienostorouva palvelijaksi pyrkivältä piikatytöltä. No sen takia minä potkutkin sai edellisestä työ
    70 plus
    20
    368
  16. Muistatteko "Pressin veljekset"?

Näin olympialaisten aikaan, muistuu mieleen kaikenlaista. Kun Neuvostoliitto astui urheluareenoille II maailmansodan jä
    Ikäryhmät
    6
    365
  17. Mitä saisi olla?

Aiheet alkavat olla loppuun kaluttuja. Jos ideoita ja kiinnostusta aiheisiin löytyy, niin esiin vaan. Palstalla on monta
    70 plus
    27
    364
  18. Näkemys Baltian maiden asemasta ja Suomenkin

USA on luvannut antaa turvaa Baltian maille. Varapresidentti Cain kävi vastikään vahvistamassa tuon turvan olemassaolon.
    70 plus
    38
    361
  19. Syyttelyä Sipilän ja Orpon hallituksen rosvouksest

Meillä oli pitkään hallituksia, joiden aikana Suomen taloudellinen alamäki oli hurjaa ja vaarallista. Demarit olivat va
    80 plus
    12
    360
  20. Tärkeää asiaa muistista

On kehitetty menetelmä, jonka avulla ihminen voi parantaa muistia viisinkertaiseksi. Asiat eivät myöskään unohdu tällai
    70 plus
    22
    339