Ruuneman

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Miten maailman käy?
Minusta meidän itse kunkin pitäisi esittää tästäkin asiasta käsityksensä. Nyt on teidän vuoronne! Minä sitten kerron tä28418Minulla on unelma!
Vai niin sanotte. Niin on minullakin ja monta. Niin teillä onkin, ette vaan kerro. Minulla on toiveena saada kunnon lot12413Römpsänperä mielessäni
Jokainen palstalainen on joutunut tuntemaan kirjoitusintoni. Näistä luuloista syntyi paikkakunta nimeltä Römpsänperä, Ku10406Palstalaisen taholta ajateltua.
Kun itse aloin kijoittajaksi palstalle olivat kaikki tottumattomampa ja osaamattomampia kirjoittajia kuin nykyiset vasta45406Uutta verta politiikkaan.
Li Andersson valitaan Vasemmistoliiton puheenjohtajaksi, muiden luovuttua. Tosi sanavalmis ja liukaskielinen tyttö tuo o32405Keskustelu yksinäisyyden poistajana.
Olen kohdannut yksinäisiä vanhuksia, joilla ei ole ollut muuta näkyvää syytä yksinäisyyteensä kuin vanhuutensa. Kun itse15403Kun oikeuskansleri puuttuu
Kun tasavallan presidentti ei suostunut nimittämään jo tehtävään valittua vaan nimitti jostain syystä Pöystin. Nyt on ku19402Matrialkaaninen yhdyskunta
Matrialkaatti eli äidinvalta on järjestelmä, jossa vanha äiti, matriarkka, johtaa johtaa. Ihminen on niin myöhäissyntyi13392Muistatteko nuijasodan?
Jaakko Ilkka oli nuijasodan johtaja, joka nousi sortajia vastaan. Sortajina oliva Flemingin johtamat huovit, jotkatottel37389Pidättekö Aleksis Kivestä?
Kun joskus lapsena jouduin lukemaan Kiven tekstiä, oli se kuin mystistä satua. Orava makasi sammalvuoteellaan, johon ha17387Miksi pelätään ruotsindemokraatteja?
Ruotsissa on parlamenttivaalien ja ruotsindemokraattien valtaanpääsyä pelätään. Miksi? Muistetaanko vanha Palmen kansan33380ASIATTOMUUS KESKUSTELUISSA a la Pilmari
Pilmari on omien dokumenttiensa pohjalta vaatinut itselleen oikeuksia. On vaatimuksissan mennyt kuin "ylipitkälle" ja il35376Osaatteko kieliä?
Otsikon tapaan kysyi hienostorouva palvelijaksi pyrkivältä piikatytöltä. No sen takia minä potkutkin sai edellisestä työ20367Me ja muut
Meitä on täällä lukuisa määrä ihmisiä, yleensä vanhoja eli lähes 8-kymmppisiä. Voisimme joskus pohtia aikaansaannoksiam15366Mitä saisi olla?
Aiheet alkavat olla loppuun kaluttuja. Jos ideoita ja kiinnostusta aiheisiin löytyy, niin esiin vaan. Palstalla on monta27363Tänään on Darvinin päivä
Tätä päivää voidaan nimittää myös ateistien päiväksi, koska evoluutioon uskovat kieltävät Jumalan. Kun evoluutioteoria h28355Näkemys Baltian maiden asemasta ja Suomenkin
USA on luvannut antaa turvaa Baltian maille. Varapresidentti Cain kävi vastikään vahvistamassa tuon turvan olemassaolon.38355Syyttelyä Sipilän ja Orpon hallituksen rosvouksest
Meillä oli pitkään hallituksia, joiden aikana Suomen taloudellinen alamäki oli hurjaa ja vaarallista. Demarit olivat va12352Keskustelu
Keskustelu on mielipiteiden vaihtoa siihen osaa ottavien välillä. Keskustelulla pitää olla aihe, josta keskustellan ja22335Näinkö meille käy, käy, käy?
Tämä palsta on jo vanha ja kulunut. Ohi on se iloinen aika jolloin täällä iloisin mielin keskusteltiin! Ai muka keskuste27333