Vapaa kuvaus

☁☁☁☁☁🦅⛅🌧️🌧️🌧️🌧️
🌫️individualistinen dualisti💧
🌊🌊🌊🐬🐋🌊🌊🏝️🏝️👨‍🌾🌱

- Olet siellä missä mielesi sijaitsee nyt -🕗
- Fyysinen olemus on kuin pilvi, mutta mieli on kuin kallio -

Muoto
〰️〰️〰️〰️
Olemassaolo
〰️〰️〰️〰️
Aine

Aloituksia

159

Kommenttia

4287

1. Persoonapronominit?

Wikipedian mukaan persoonapronominit ovat pronomineja, jotka viittaavat johonkin henkilöön tai ryhmään henkilöitä. Suome
    Luterilaisuus
    16
    419
  2. Neljä Messiasta

Juutalainen perinne tuntee neljä messiaanista hahmoa, joita kutsutaan neljäksi käsityöläiseksi, Messias ben David, Messi
    Luterilaisuus
    17
    406
  3. Onko aine tietoista?

Areiopagilla on kirjoitus aiheesta onko aine tietoista. Erityisen paljon kirjoituksessa annetaan painoa panpsykismille.
    Luterilaisuus
    87
    387
  4. Vaalikoneesta

Kävin katsomassa seurakuntavaalien vaalikonetta. Seuraavat kohdat, joissa piti asemoida itsensä kahden vaihtoehdon välil
    Luterilaisuus
    30
    358
  5. Kvanttimekaniikka on teologiaa

Silmäilin erästä kirjaa ja sain siitä sellaisen käsityksen, että kvanttimekaniikka on itse asiassa teologiaa. Todellisuu
    Luterilaisuus
    155
    353
  6. Kansalaispalvelu?

Voisiko maaseudun asioita auttaa seksityötä paremmin antamalla lääkäreille, sairaanhoitajille ja opettajille mahdollisuu
    Suomen Keskusta
    26
    345
  7. Yhtiövastikkeen moraalista

Katsoin äsken televisiosta noin viikon uutisia. Ohjelmassa naureskeltiin ajatukselle, että ihmiset joutuisivat maksamaan
    Luterilaisuus
    18
    343
  8. Kosminen hienosäätö?

Areiopagilla vuonna 2013 Vesa Palonen ķirjoitti, että kosmisella hienosäädöllä viitataan niihin havaintoihin, joiden muk
    Luterilaisuus
    34
    337
  9. Schrödingerin kissan suljettu laatikko

Wikipediassa lukee näin: "Ajatuskokeen sisältö on seuraava: ”Suljetussa laatikossa on kissa. " Miksi laatikko on suljet
    Filosofia
    7
    329
  10. Ruotsin television meteorologi haastaa Israelin

"Ruotsin television meteorologi haastaa Israelin valtion oikeuteen" http://yle.fi/uutiset/3-9381012 "Mellin ystävineen
    Juutalaisuus
    44
    306
  11. Al Jazeeraa?

Olen aikaisemmin kuunnellut silloin tällöin TV7 Israelaiheisia ohjelmia. Nykyisin olen hieman kyllästynyt kun samat aihe
    Luterilaisuus
    1
    305
  12. Hurahtanut?

Ylen sivustolla Laura Hallamaa kirjoittaa hengellisyydestä. "Usein pelkkä hengellisyydestä puhuminenkin vieraannuttaa.
    Luterilaisuus
    3
    299
  13. Jumala ja aika

Sampsa Korpelan järkälemäinen väitöskirja Jumalan ja ajan välisestä suhteesta on valmis. Väitöskirja on loistava esitys
    Luterilaisuus
    30
    282
  14. Vihavapaa vyöhyke?

"Vihavapaa Tšekki näyttää esimerkkiä vaarallisen puheen kitkemisessä kutsumalla natsitkin keskusteluun" http://yle.fi/u
    Luterilaisuus
    20
    265
  15. Genesiksen kaiken lähde

Kreikaksi Genesis 1:1 menee seuraavasti 1:1 ἐν ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴ" AI--yhteenvedossa todetaan se
    Luterilaisuus
    23
    263
  16. Sairaanhoitajarobotit lopunaikoina

Sairaanhoitajarobotit lopunaikoina. Johanneksen ilmestys 9:6: "Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä
    Luterilaisuus
    11
    258
  17. Avoin teismi

Onko palstalla kukaan perehtynyt avoimeen teismiin? Ymmärtääkseni avoimen teismin mukaan Jumala kyllä näkee kaiken olem
    Luterilaisuus
    23
    257
  18. Kotikäyntityö?

Kop kop. Käykää sisään. Hyvää päivää. Olen Ilpo Ilmari ja haluaisin puhua pastorin kanssa. Minä olen pastori Pulla. Mite
    Luterilaisuus
    7
    249
  19. Joulun mystinen 9

Pientä verryttelyä tulevia joulupläjäyksiä odotellessa. 3+9=12, 12+9=9, 9+9=6, 6+9=3, Maria=3, Johannes=6, Jeesus=12.
    Luterilaisuus
    16
    237
  20. Hyvää seuraa

Juutalaisuuden voi ymmärtää siten, että todennäköisyys sille, että jotain hyvää seuraa kasvaa, jos noudattaa lakia ja to
    Luterilaisuus
    12
    230