inti

☁☁☁☁🦅⛅🌧️🌧️🌧️🌧️
🌫️individualistinen dualisti💧
🌊🌊🐬🐋🌊🌊🏝️🏝️👨🌾🌱
- Olet siellä missä mielesi sijaitsee nyt -
- Fyysinen olemus on kuin pilvi, mutta mieli on kuin kallio -
Muoto
〰️〰️〰️〰️
Olemassaolo
〰️〰️〰️〰️
Aine
Aloituksia
150
Kommenttia
4049
Kosminen hienosäätö?
Areiopagilla vuonna 2013 Vesa Palonen ķirjoitti, että kosmisella hienosäädöllä viitataan niihin havaintoihin, joiden muk34292Yhtiövastikkeen moraalista
Katsoin äsken televisiosta noin viikon uutisia. Ohjelmassa naureskeltiin ajatukselle, että ihmiset joutuisivat maksamaan18291Al Jazeeraa?
Olen aikaisemmin kuunnellut silloin tällöin TV7 Israelaiheisia ohjelmia. Nykyisin olen hieman kyllästynyt kun samat aihe1275Vaalikoneesta
Kävin katsomassa seurakuntavaalien vaalikonetta. Seuraavat kohdat, joissa piti asemoida itsensä kahden vaihtoehdon välil30263Hurahtanut?
Ylen sivustolla Laura Hallamaa kirjoittaa hengellisyydestä. "Usein pelkkä hengellisyydestä puhuminenkin vieraannuttaa.3253Vihavapaa vyöhyke?
"Vihavapaa Tšekki näyttää esimerkkiä vaarallisen puheen kitkemisessä kutsumalla natsitkin keskusteluun" http://yle.fi/u20250Sairaanhoitajarobotit lopunaikoina
Sairaanhoitajarobotit lopunaikoina. Johanneksen ilmestys 9:6: "Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä11249Schrödingerin kissan suljettu laatikko
Wikipediassa lukee näin: "Ajatuskokeen sisältö on seuraava: ”Suljetussa laatikossa on kissa. " Miksi laatikko on suljet7244Avoin teismi
Onko palstalla kukaan perehtynyt avoimeen teismiin? Ymmärtääkseni avoimen teismin mukaan Jumala kyllä näkee kaiken olem23234Kotikäyntityö?
Kop kop. Käykää sisään. Hyvää päivää. Olen Ilpo Ilmari ja haluaisin puhua pastorin kanssa. Minä olen pastori Pulla. Mite8231Jumala ja aika
Sampsa Korpelan järkälemäinen väitöskirja Jumalan ja ajan välisestä suhteesta on valmis. Väitöskirja on loistava esitys30216Israelin taloudellis-teknologinen potentiaali
Pitäisikö arabimaiden alkaa hyödyntää Israelin taloudellis-teknologista potentiaalia lisäämällä kaupankäyntiä Israelin k17201Parasta ennen?
Nalle Puhia lainaten ”Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa.”. Siksikö hunajapurkeissa on parasta ennen päivä14200Hyvää seuraa
Juutalaisuuden voi ymmärtää siten, että todennäköisyys sille, että jotain hyvää seuraa kasvaa, jos noudattaa lakia ja to12200Kundaliinienergia
Kun jooga etenee kirkkoon pikkuhiljaa, niin voisiko joku selittää miten kundaliinienergia liittyy kristinuskoon? Wikipe16190Ihmisluonto ja synti
Selailin erästä kristillistä kirjaa, jossa verrattiin erilaisia ihmisluonteita. Kirjan mukaan tyypillisiä syntejä ovat9187Katri Kulmunin linjapuhe
Katri Kulmunin linjapuhe. https://www.suomenmaa.fi/uutiset/puheenjohtaja-kulmuni-korjasi-kurssia-keskusta-asettuu-heik19184Ilmeisin Jumalan olemassaolon todistus
Alun perin avasin tämän katolilaisuus-palstalle, mutta koska katolilaisia ei näytä kiinnostavan , niin siirretään tämä a3183Ajatus - sana - merkki (merkitys)
Sanotaan, että Jumala ei ole olio, joka on hyvä, vaan hyvyys itsessään. Vastaavasti, jos ajatellaan, että Jumala ei ole4173Ihmisen luominen 1 ja 2
Raamatusta poimittua: Genesis 1:27 "Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi" Genesis 264165