inti

![]()
☁☁☁☁☁🦅⛅🌧️🌧️🌧️🌧️
🌫️individualistinen dualisti💧
🌊🌊🌊🐬🐋🌊🌊🏝️🏝️👨🌾🌱
- Olet siellä missä mielesi sijaitsee nyt -🕗
- Fyysinen olemus on kuin pilvi, mutta mieli on kuin kallio -
Muoto
〰️〰️〰️〰️
Olemassaolo
〰️〰️〰️〰️
Aine
Aloituksia
159
Kommenttia
4287
Persoonapronominit?
Wikipedian mukaan persoonapronominit ovat pronomineja, jotka viittaavat johonkin henkilöön tai ryhmään henkilöitä. Suome16419Neljä Messiasta
Juutalainen perinne tuntee neljä messiaanista hahmoa, joita kutsutaan neljäksi käsityöläiseksi, Messias ben David, Messi17406Onko aine tietoista?
Areiopagilla on kirjoitus aiheesta onko aine tietoista. Erityisen paljon kirjoituksessa annetaan painoa panpsykismille.87387Vaalikoneesta
Kävin katsomassa seurakuntavaalien vaalikonetta. Seuraavat kohdat, joissa piti asemoida itsensä kahden vaihtoehdon välil30358Kvanttimekaniikka on teologiaa
Silmäilin erästä kirjaa ja sain siitä sellaisen käsityksen, että kvanttimekaniikka on itse asiassa teologiaa. Todellisuu155353Kansalaispalvelu?
Voisiko maaseudun asioita auttaa seksityötä paremmin antamalla lääkäreille, sairaanhoitajille ja opettajille mahdollisuu26345Yhtiövastikkeen moraalista
Katsoin äsken televisiosta noin viikon uutisia. Ohjelmassa naureskeltiin ajatukselle, että ihmiset joutuisivat maksamaan18343Kosminen hienosäätö?
Areiopagilla vuonna 2013 Vesa Palonen ķirjoitti, että kosmisella hienosäädöllä viitataan niihin havaintoihin, joiden muk34337Schrödingerin kissan suljettu laatikko
Wikipediassa lukee näin: "Ajatuskokeen sisältö on seuraava: ”Suljetussa laatikossa on kissa. " Miksi laatikko on suljet7329Ruotsin television meteorologi haastaa Israelin
"Ruotsin television meteorologi haastaa Israelin valtion oikeuteen" http://yle.fi/uutiset/3-9381012 "Mellin ystävineen44306Al Jazeeraa?
Olen aikaisemmin kuunnellut silloin tällöin TV7 Israelaiheisia ohjelmia. Nykyisin olen hieman kyllästynyt kun samat aihe1305Hurahtanut?
Ylen sivustolla Laura Hallamaa kirjoittaa hengellisyydestä. "Usein pelkkä hengellisyydestä puhuminenkin vieraannuttaa.3299Jumala ja aika
Sampsa Korpelan järkälemäinen väitöskirja Jumalan ja ajan välisestä suhteesta on valmis. Väitöskirja on loistava esitys30282Vihavapaa vyöhyke?
"Vihavapaa Tšekki näyttää esimerkkiä vaarallisen puheen kitkemisessä kutsumalla natsitkin keskusteluun" http://yle.fi/u20265Genesiksen kaiken lähde
Kreikaksi Genesis 1:1 menee seuraavasti 1:1 ἐν ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴ" AI--yhteenvedossa todetaan se23263Sairaanhoitajarobotit lopunaikoina
Sairaanhoitajarobotit lopunaikoina. Johanneksen ilmestys 9:6: "Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä11258Avoin teismi
Onko palstalla kukaan perehtynyt avoimeen teismiin? Ymmärtääkseni avoimen teismin mukaan Jumala kyllä näkee kaiken olem23257Kotikäyntityö?
Kop kop. Käykää sisään. Hyvää päivää. Olen Ilpo Ilmari ja haluaisin puhua pastorin kanssa. Minä olen pastori Pulla. Mite7249Joulun mystinen 9
Pientä verryttelyä tulevia joulupläjäyksiä odotellessa. 3+9=12, 12+9=9, 9+9=6, 6+9=3, Maria=3, Johannes=6, Jeesus=12.16237Hyvää seuraa
Juutalaisuuden voi ymmärtää siten, että todennäköisyys sille, että jotain hyvää seuraa kasvaa, jos noudattaa lakia ja to12230