Vapaa kuvaus

☁☁☁☁🦅⛅🌧️🌧️🌧️🌧️
🌫️individualistinen dualisti💧
🌊🌊🐬🐋🌊🌊🏝️🏝️👨‍🌾🌱

- Olet siellä missä mielesi sijaitsee nyt -
- Fyysinen olemus on kuin pilvi, mutta mieli on kuin kallio -

Muoto
〰️〰️〰️〰️
Olemassaolo
〰️〰️〰️〰️
Aine

Aloituksia

150

Kommenttia

4049

1. Kosminen hienosäätö?

Areiopagilla vuonna 2013 Vesa Palonen ķirjoitti, että kosmisella hienosäädöllä viitataan niihin havaintoihin, joiden muk
    Luterilaisuus
    34
    292
  2. Yhtiövastikkeen moraalista

Katsoin äsken televisiosta noin viikon uutisia. Ohjelmassa naureskeltiin ajatukselle, että ihmiset joutuisivat maksamaan
    Luterilaisuus
    18
    291
  3. Al Jazeeraa?

Olen aikaisemmin kuunnellut silloin tällöin TV7 Israelaiheisia ohjelmia. Nykyisin olen hieman kyllästynyt kun samat aihe
    Luterilaisuus
    1
    275
  4. Vaalikoneesta

Kävin katsomassa seurakuntavaalien vaalikonetta. Seuraavat kohdat, joissa piti asemoida itsensä kahden vaihtoehdon välil
    Luterilaisuus
    30
    263
  5. Hurahtanut?

Ylen sivustolla Laura Hallamaa kirjoittaa hengellisyydestä. "Usein pelkkä hengellisyydestä puhuminenkin vieraannuttaa.
    Luterilaisuus
    3
    253
  6. Vihavapaa vyöhyke?

"Vihavapaa Tšekki näyttää esimerkkiä vaarallisen puheen kitkemisessä kutsumalla natsitkin keskusteluun" http://yle.fi/u
    Luterilaisuus
    20
    250
  7. Sairaanhoitajarobotit lopunaikoina

Sairaanhoitajarobotit lopunaikoina. Johanneksen ilmestys 9:6: "Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä
    Luterilaisuus
    11
    249
  8. Schrödingerin kissan suljettu laatikko

Wikipediassa lukee näin: "Ajatuskokeen sisältö on seuraava: ”Suljetussa laatikossa on kissa. " Miksi laatikko on suljet
    Filosofia
    7
    244
  9. Avoin teismi

Onko palstalla kukaan perehtynyt avoimeen teismiin? Ymmärtääkseni avoimen teismin mukaan Jumala kyllä näkee kaiken olem
    Luterilaisuus
    23
    234
  10. Kotikäyntityö?

Kop kop. Käykää sisään. Hyvää päivää. Olen Ilpo Ilmari ja haluaisin puhua pastorin kanssa. Minä olen pastori Pulla. Mite
    Luterilaisuus
    8
    231
  11. Jumala ja aika

Sampsa Korpelan järkälemäinen väitöskirja Jumalan ja ajan välisestä suhteesta on valmis. Väitöskirja on loistava esitys
    Luterilaisuus
    30
    216
  12. Israelin taloudellis-teknologinen potentiaali

Pitäisikö arabimaiden alkaa hyödyntää Israelin taloudellis-teknologista potentiaalia lisäämällä kaupankäyntiä Israelin k
    Juutalaisuus
    17
    201
  13. Parasta ennen?

Nalle Puhia lainaten ”Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa.”. Siksikö hunajapurkeissa on parasta ennen päivä
    Huuhaa
    14
    200
  14. Hyvää seuraa

Juutalaisuuden voi ymmärtää siten, että todennäköisyys sille, että jotain hyvää seuraa kasvaa, jos noudattaa lakia ja to
    Luterilaisuus
    12
    200
  15. Kundaliinienergia

Kun jooga etenee kirkkoon pikkuhiljaa, niin voisiko joku selittää miten kundaliinienergia liittyy kristinuskoon? Wikipe
    Luterilaisuus
    16
    190
  16. Ihmisluonto ja synti

Selailin erästä kristillistä kirjaa, jossa verrattiin erilaisia ihmisluonteita. Kirjan mukaan tyypillisiä syntejä ovat
    Luterilaisuus
    9
    187
  17. Katri Kulmunin linjapuhe

Katri Kulmunin linjapuhe. https://www.suomenmaa.fi/uutiset/puheenjohtaja-kulmuni-korjasi-kurssia-keskusta-asettuu-heik
    Suomen Keskusta
    19
    184
  18. Ilmeisin Jumalan olemassaolon todistus

Alun perin avasin tämän katolilaisuus-palstalle, mutta koska katolilaisia ei näytä kiinnostavan , niin siirretään tämä a
    Jumala
    3
    183
  19. Ajatus - sana - merkki (merkitys)

Sanotaan, että Jumala ei ole olio, joka on hyvä, vaan hyvyys itsessään. Vastaavasti, jos ajatellaan, että Jumala ei ole
    Uskonnot ja uskomukset
    4
    173
  20. Ihmisen luominen 1 ja 2

Raamatusta poimittua: Genesis 1:27 "Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi" Genesis 2
    Luterilaisuus
    64
    165