inti

![]()
🌨🌨🌨🌧🌧🪽🌧🌧🌧️🌧️🌧️
🌀individualistinen dualisti💧
📐🌊🌊🐬🐋🌊🌊🏝️🏝️👨🌾🌱
- Olet siellä missä mielesi sijaitsee nyt 🕒
- Fyysinen olemus on kuin pilvi, mutta mieli on kuin kallio
Muoto
〰️〰️〰️〰️~~
Olemassaolo
〰️〰️〰️〰️~~
Aine
Aloituksia
164
Kommenttia
4385
Hyvä sallii pahan?
Raamatusta saa sellaisen käsityksen, että taivaallisessa oikeudenkäynnissä suurin paha vaatii pahiksille ankaria rangais47486Risti symbolina?
Tajusin vasta hiljattain, että risti on kolminaisuuden symboli. ○○○○○○○○Isä○○○○○ ○○○○○○○○○●○○○○○ Poika●●●●●●●●●●●Pyhä H30477Persoonapronominit?
Wikipedian mukaan persoonapronominit ovat pronomineja, jotka viittaavat johonkin henkilöön tai ryhmään henkilöitä. Suome16468G-d Jumala !!!
Aloittamassaan ketjussa Herra Jumala !!! palstan päivystävä juutalainen dikduk väitti, että kristityt luulevat juutala13455Neljä Messiasta
Juutalainen perinne tuntee neljä messiaanista hahmoa, joita kutsutaan neljäksi käsityöläiseksi, Messias ben David, Messi17455Onko aine tietoista?
Areiopagilla on kirjoitus aiheesta onko aine tietoista. Erityisen paljon kirjoituksessa annetaan painoa panpsykismille.87409Kvanttimekaniikka on teologiaa
Silmäilin erästä kirjaa ja sain siitä sellaisen käsityksen, että kvanttimekaniikka on itse asiassa teologiaa. Todellisuu155389Schrödingerin kissan suljettu laatikko
Wikipediassa lukee näin: "Ajatuskokeen sisältö on seuraava: ”Suljetussa laatikossa on kissa. " Miksi laatikko on suljet8387Kosminen hienosäätö?
Areiopagilla vuonna 2013 Vesa Palonen ķirjoitti, että kosmisella hienosäädöllä viitataan niihin havaintoihin, joiden muk34383Vaalikoneesta
Kävin katsomassa seurakuntavaalien vaalikonetta. Seuraavat kohdat, joissa piti asemoida itsensä kahden vaihtoehdon välil30369Kansalaispalvelu?
Voisiko maaseudun asioita auttaa seksityötä paremmin antamalla lääkäreille, sairaanhoitajille ja opettajille mahdollisuu26357Hurahtanut?
Ylen sivustolla Laura Hallamaa kirjoittaa hengellisyydestä. "Usein pelkkä hengellisyydestä puhuminenkin vieraannuttaa.3354Yhtiövastikkeen moraalista
Katsoin äsken televisiosta noin viikon uutisia. Ohjelmassa naureskeltiin ajatukselle, että ihmiset joutuisivat maksamaan18348Symbolismista
Olen viime aikoina kuunnellut youtubesta ortodoksin Jonathan Pageaun videoita symbolismista. Hän selittää mielenkiintois1332Ruotsin television meteorologi haastaa Israelin
"Ruotsin television meteorologi haastaa Israelin valtion oikeuteen" http://yle.fi/uutiset/3-9381012 "Mellin ystävineen44313Al Jazeeraa?
Olen aikaisemmin kuunnellut silloin tällöin TV7 Israelaiheisia ohjelmia. Nykyisin olen hieman kyllästynyt kun samat aihe1313Genesiksen kaiken lähde
Kreikaksi Genesis 1:1 menee seuraavasti 1:1 ἐν ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴ" AI--yhteenvedossa todetaan se24309Jumala ja aika
Sampsa Korpelan järkälemäinen väitöskirja Jumalan ja ajan välisestä suhteesta on valmis. Väitöskirja on loistava esitys30308Kirkkoisä Augustinuksen Jumalasta
Kirkkoisä Augustinuksen ajatuksia Jumalasta tekoälyä hyödyntäen. • Jumala on ajan ulkopuolella: • Jumala on muuttumat35304Hyvä tahto ihmisiä kohtaan?
Luukkaan evankeliumi 2:14 "Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä49299