Vapaa kuvaus

Aloituksia

102

Kommenttia

2589

  1. Ateistit failaa evoluutiossa ja evoluutio palkitsee uskovaiset

    Jos ateismi on parempaa kuin islam, juutalaisuus, lestadiolaisuus ja kristinusko, miksi ateistit lisääntyy vähemmän kuin
    Ateismi
    27
    101
  2. Lestadiolaiset ja lapset

    Kuinka monta lasta teillä tai tuntemilla lestadiolaisilla on? Olen kuullut että monilla lestadiolaisilla voi olla 10 las
    Lestadiolaisuus
    3
    99
  3. Raamatun mielipide Darwinin evoluutiosta

    Raamatussa Jeesus sanoo, että evoluutio on perseestä, roomalaiskirje 1:22-23, 25: "He (EVOLUTIONISTIT) väittävät olevan
    10
    97
  4. Kristittyjen Islamin ja Juutalaisuuden sama Jumala

    Juutalaisten tähti koostuu kolmioista jotka symbolisoi Jumalan kolminaisuutta. Lisäksi tämä tähti muodostaa kolmiulottei
    Yleistä kristinuskosta
    21
    88
  5. (ateistinen) Pääsiäisjänis on feikki

    Tiedoksi vaan teille ateisteille, pääsiäisjänistä ei oikeasti ole olemassa, se ei ole historiallinen henkilö. Ei ole m
    Ateismi
    6
    85
  6. Litteä maa on neliön muotoinen

    13:57 tässä videossa näkyy miten neliön muotoinen maa toimii; https://www.youtube.com/watch?v=qcp0sSa_Ewc Tuota videota
    Salaliittoteoria
    13
    80
  7. Maa on litteä yleisen suhteellisuusteorian mukaan?

    Olen saanut tuollaisen käsityksen kun olen lukenut suhteellisuusteoriaa. Siinä sanotaan että planeetat kulkee oikeastaan
    Fysiikka
    26
    79
  8. Miksi puhalluslamppu aiheuttaa kuusikolmion?

    Kun lämmittää metallia (jossa on tasainen pinta) puhalluslampulla sinisellä tulella, siitä lähtee kuusi viivaa kuusikolm
    Fysiikka
    20
    78
  9. Atomien sisällä pitää olla superpientä "DNA:ta"

    DNA on koodia joka kertoo miten ihmisen keho pitää rakentaa esimerkiksi, mutta loogisesti ajateltuna myös DNA molekyylie
    Biologia
    9
    73
  10. Miksi kuun navat näyttää niin kummalliselta?

    Kun katson kuvia kuun etelänavasta ja pohjoisnavasta, niissä on selvästi enemmän kraattereita. Googlatkaa sanoilla moon
    Tähtitiede
    1
    69
  11. Top 10 todistetta maapallon pyöreydestä

    Kun olen tutkinut litteä maa aihetta muutaman vuoden, olen törmännyt moneen todisteeseen maapallon pyöreästä, joten täss
    Salaliittoteoria
    3
    69
  12. Ruotsissa on sananvapaus internetissä, suomessa ei

    YK:n ihmisoikeusjulistus 19. artikla. sanoo että jokaisella ihmisellä pitäisi olla mielipide- ja sananvapaus. Ruotsissa
    Sananvapaus
    0
    69
  13. Todiste Jumalan olemassaolosta

    Todellisuudessa ateistit ei pelkästään usko Jumalaan, vaan ne tietävät että Jumala on olemassa, mutta koska ateisteilla
    Ateismi
    22
    68
  14. Tyrannosaurus rex oli Nooakin arkissa

    Jotkut ateistit on väittänyt että dinosaurukset olisi ollut ongelma arkissa, koska ne olisi syönyt pienemmät eläimet ku
    24
    63
  15. Mitä juutalaisten kuutio päässä symbolisoi?

    Olen huomannut että juutalaisilla on joskus kuutio päässä, jota kutsutaan nimellä Tefillin: https://en.wikipedia.org/wik
    Juutalaisuus
    3
    60
  16. Oletteko kokeillut todistaa sielua "astraaliprojektiolla"?

    Astraaliprojektio tarkoittaa että menee ulos kehosta (tai ainakin se tultuu siltä). Aika monilla on ollut noita kokemuks
    Yleistä rajatiedosta
    0
    60
  17. Miksi hedelmien sisällä on kuusikolmio?

    Useiden hedelmien ja vihanneksien sisällä on geometrisiä kuvioita kuten esimerkiksi kuution tapainen muodostuma; keskipi
    Fysiikka
    14
    59
  18. Video jossa kuu menee maapallon ohi

    Tässä on video NASA:lta jonka DSCOVR satelliitti otti viime vuonna: https://www.youtube.com/watch?v=DMdhQsHbWTs Kuu näy
    Tähtitiede
    4
    59
  19. Onko jäätelörasioissa myrkkyä (Bisfenol-A)?

    Joissakin muovirasioissa ja purkeissa on Bisfenol-A:ta. Tietääkö joku että onko jäätelörasioissa? Jäätelörasiathan on kä
    Yleistä ruoasta
    5
    58
  20. Einsteinin pituuden supistumisen huomaa junassa

    Einsteinin mukaan pituus supistuu jos kulkee erittäin nopeasti, mutta tämän huomaa oikeastaan jo junassa, jos kuvaat puh
    Fysiikka
    11
    58