Trexnonar
Vapaa kuvaus
Aloituksia
102
Kommenttia
2589
(ateistinen) Pääsiäisjänis on feikki
Tiedoksi vaan teille ateisteille, pääsiäisjänistä ei oikeasti ole olemassa, se ei ole historiallinen henkilö. Ei ole m6128Olen aina olemassa
Sinäkin olet aina olemassa, koska me olemme sama universumin tietoisuus eri kehoissa. Universumi on aina olemassa, joten37124Raamatun mielipide Darwinin evoluutiosta
Raamatussa Jeesus sanoo, että evoluutio on perseestä, roomalaiskirje 1:22-23, 25: "He (EVOLUTIONISTIT) väittävät olevan10117Litteä maa on neliön muotoinen
13:57 tässä videossa näkyy miten neliön muotoinen maa toimii; https://www.youtube.com/watch?v=qcp0sSa_Ewc Tuota videota13115Lestadiolaiset ja lapset
Kuinka monta lasta teillä tai tuntemilla lestadiolaisilla on? Olen kuullut että monilla lestadiolaisilla voi olla 10 las3105Oletteko kokeillut todistaa sielua "astraaliprojektiolla"?
Astraaliprojektio tarkoittaa että menee ulos kehosta (tai ainakin se tultuu siltä). Aika monilla on ollut noita kokemuks099Kristittyjen Islamin ja Juutalaisuuden sama Jumala
Juutalaisten tähti koostuu kolmioista jotka symbolisoi Jumalan kolminaisuutta. Lisäksi tämä tähti muodostaa kolmiulottei2196Atomien sisällä pitää olla superpientä "DNA:ta"
DNA on koodia joka kertoo miten ihmisen keho pitää rakentaa esimerkiksi, mutta loogisesti ajateltuna myös DNA molekyylie996Maa on litteä yleisen suhteellisuusteorian mukaan?
Olen saanut tuollaisen käsityksen kun olen lukenut suhteellisuusteoriaa. Siinä sanotaan että planeetat kulkee oikeastaan2692Miksi puhalluslamppu aiheuttaa kuusikolmion?
Kun lämmittää metallia (jossa on tasainen pinta) puhalluslampulla sinisellä tulella, siitä lähtee kuusi viivaa kuusikolm2090Yliluonnolliset asiat on harhoja ja huijausta
Esimerkkejä väitetyistä yliluonnollisista kyvyistä, kokemuksista ja ilmiöistä: - Telepatia - Telekinesia ja muut psykok590Todiste Jumalan olemassaolosta
Todellisuudessa ateistit ei pelkästään usko Jumalaan, vaan ne tietävät että Jumala on olemassa, mutta koska ateisteilla2289Mitä juutalaisten kuutio päässä symbolisoi?
Olen huomannut että juutalaisilla on joskus kuutio päässä, jota kutsutaan nimellä Tefillin: https://en.wikipedia.org/wik388Tyrannosaurus rex oli Nooakin arkissa
Jotkut ateistit on väittänyt että dinosaurukset olisi ollut ongelma arkissa, koska ne olisi syönyt pienemmät eläimet ku2479Ruotsissa on sananvapaus internetissä, suomessa ei
YK:n ihmisoikeusjulistus 19. artikla. sanoo että jokaisella ihmisellä pitäisi olla mielipide- ja sananvapaus. Ruotsissa078Miksi hedelmien sisällä on kuusikolmio?
Useiden hedelmien ja vihanneksien sisällä on geometrisiä kuvioita kuten esimerkiksi kuution tapainen muodostuma; keskipi1477Miten kaikki syntyi tyhjästä
Kun ihmiset kuvittelee että ei ole mitään, ne kuvittelee että mitään ei voi syntyä siitä, koska siinä ei ole mitään. Mut1876Miksi kuun navat näyttää niin kummalliselta?
Kun katson kuvia kuun etelänavasta ja pohjoisnavasta, niissä on selvästi enemmän kraattereita. Googlatkaa sanoilla moon175Miksi sähköposteissa ei lue onko vastaanottaja saasnut viestin?
Jos kirjoittaa jotain vaikka facebookissa, siinä lukee että onko henkilö katsonut viestin ja mihin kellonaikaan. Tämä on275Evoluutio ei välitä ateismista
Siksi on niin paljon uskovaisia maailmassa. Siksi esimerkiksi Islam on levinnyt niin pitkälle, koska se oli tietyissä pa1175