http://unicef.typepad.com/main/2011/09/hyvien-puolella.html
Siinä on fiksun, harhattoman nuoren miehen puhetta. Monikohan oikeasti tulee ajatelleeksi, että Unicef ja Punainen Risti ovat uskonnottomia järjestöjä.
Hyvien puolella
6
107
Vastaukset
Kyllähän tuo on tiedetty. Osa vain ei halua uskoa sitä todeksi :)
Meinaan, että tosta normipopulaatiosta siis. Hurahtaneillehan kaikki hyvänteko on väkisin "Jeesuksen nimissä" toimimista ja valistuneista tietää mistä on kyse. Vaan entäs perususkonnoton, auktoriteettejä ja BB-julkkiksia fanittava perussuomalainen, jota ei asioiden ymmärtäminen kiinnosta...
Mä oon enemmän noita Plan-ihmisiä.Homma vaan ei ole enää kivaa, kun lahjoja ei saa ostaa itse.Siinä säästyy tietty rahaa, kun ei tarvi jokaista pakettia tutkia.
- itsietA w31
Kirkon Ulkomaanavun ruokapakettien mukana saapuu pari ylimääräistä Raamattua ja lähetyssaarnaajaa jotka ovat hankittu ihmisten kirkkoveroilla. Voisivat hekin harkita niiden vähentämistä ja keskittyä olennaiseen. Ei Afrikassa uskonnoista ole pula.
- hailigas
Keskittyisvät vain oman kansan auttamiseen uskonnollisen hömpän ja neekéreiden ruokkimisen sijaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4721366- 641136
- 61852
- 61815
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18767Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100733- 72704
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62664