Mikä maksaa?

Miks naisilla se lähdön tekeminen kestää niin v*itun kauan? Kun on jo ajoissa kertonut, että tiettyyn aikaan vois lähteä liikenteeseen, niin siinä tiettynä aikana vasta aletaan valmistautumaan lähtöön. Ei tajua, ei...

(joojoo... ei ne mun kanssa halua lähteä mihinkään)

54

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikru..

Mistäs sä tiedät mitään naisten lähtemisistä...

Taitaa olla poika vaan puutteessa että pitää huudella

• En tiedä juuri mitään naisten lähtemisistä, mutta tulemisista senkin edestä...

• Genio.Mente kirjoitti:

En tiedä juuri mitään naisten lähtemisistä, mutta tulemisista senkin edestä...

Niin ja sä taidat tietää miesten lähtemisistä enemmän kuin miesten tulemisista...

• Stupidoa skeidaa.

Siis mä tunnen gimman, joka tsikkaa rotsin niskaan ja hiihtää ovea avaamatta ulos. Kerran se ei löytänyt kenkiään ja lähti sellaisissa vaaleanpunaisissa sikatossuissa alakerran baariin.

Viimeksi kun talo oli tulessa, niin se kierteli pimputtelemassa vanhusten ovikelloja kimonossa.

Mielettömän siisti muija, aivan kipeitä hermorataa.

• Oho!

Mun ässät ja t-syötöt meni sekaste.

(sekavaa naurua)

• Haa, olet siis

tonkka* Eikös sun pitänyt mennä sinne huuhaalle ja lujaaaaaaaaa

*tonou

• Haa, olet siis kirjoitti:

tonkka* Eikös sun pitänyt mennä sinne huuhaalle ja lujaaaaaaaaa

*tonou

Ota nyt Tikku iisisti tai isin pitää sua kurittaa.

(kurittavaa naurua)

• zisel

Mä muuten olen saanut positiivista palautetta siitä että mua ei tarvii odotella. Tietty jos yhtäkkiä lähetään johonkin niin sitten varmaan mutta jos sovitaan että lähetään klo sitä ja tätä niin kyllä mä sillon valmis olen.

• Ai? Sellainen on kyllä harvinaista.

• zisel
        Genio.Mente kirjoitti:

Ai? Sellainen on kyllä harvinaista.

No eihän sellanen ihminen joka ei osaa olla tiettynä kellonaikana valmis voi koskaan mihinkään töihin mennä tms ellei sitten ole joustavat työajat.

• Rakastaa sua
        zisel kirjoitti:

No eihän sellanen ihminen joka ei osaa olla tiettynä kellonaikana valmis voi koskaan mihinkään töihin mennä tms ellei sitten ole joustavat työajat.

zisel jokaiseen ruumiinaukkoosi

• zisel kirjoitti:

katsos kun naisilla se töihin ajoissa ehtiminen on kuitenkin helvetin tärkeää. niin tärkeää, että siitä tulee helposti miehenvikakin, kun nainen ei herää ajoissa yms.

Mut sitten vapaalla onkin ihan eri juttu. Eivät ole valmiita ajoissa lähtemään ja kun itse sit haluaa lähteä, niin sekään ei käy. Pitää vaan odottaa tuntitolkulla milloin toinen on valmis lähtemään ja ennen kuin huomaakaan ollaan juoksemassa, ettei vaan myöhästyisi.

• kirp-su
        Genio.Mente kirjoitti:

katsos kun naisilla se töihin ajoissa ehtiminen on kuitenkin helvetin tärkeää. niin tärkeää, että siitä tulee helposti miehenvikakin, kun nainen ei herää ajoissa yms.

Mut sitten vapaalla onkin ihan eri juttu. Eivät ole valmiita ajoissa lähtemään ja kun itse sit haluaa lähteä, niin sekään ei käy. Pitää vaan odottaa tuntitolkulla milloin toinen on valmis lähtemään ja ennen kuin huomaakaan ollaan juoksemassa, ettei vaan myöhästyisi.

Mitä vinkuiitoja sie keräät :O

• ja taas nää mun rakkaimmat palstalaiset ensimmäisinä jonossa...hehe...

vittu, mitä dorkia...

• cillae

kuules poju! Mä en ole muistaakseni sulle paljon vastaillut, joten ihan sniidusti vaan.

• niin?

Kertoisitko ketkä rekatut olisivat niitä, joiden odotat ja toivot vastaavan ketjuihisi.

• niin? kirjoitti:

Kertoisitko ketkä rekatut olisivat niitä, joiden odotat ja toivot vastaavan ketjuihisi.

Helpompi on vastata kenen vastauksia en odota. Ja tuskin edes tarvii vastata siihenkään. Luulisi sen olevan selvää ilmankin...

• ota ennekkoo,

ja ennakoi. Älä kuvittelekaan, että nainen lähtisi ajoissa, vaan oleta ja suunnittele aikataulu sen mukaan, että nainen on kuitenkin aina myöhässä.

• Mä oon niinku näin vanhemmiten alkanut vaan lähtemään itse edellä. Tulee sit perässä, jos tulee tai on tulematta.

Mua on muuten joskus opetettu, ettei naista saa odotuttaa. Että kannattaa aina olla ajoissa jne. Ja jos nainen myöhästyy sovitusta ajasta, niin naiselle täytyy sanoa, että hän ei ollut myöhässä, vaan itse olin etuajassa. paska oppi. Ei toimi...

• Noniin! Nyt Hän alkaa olla valmis lähtemään. Heippa vaan kaikille!

• Väitteessi on yleistyksenä ihan paikallaan, mutta henk.koht. mulla on ollu enemmän sellaisia naisia jotka on aina valmiina.

(mitäs valittet akkas luanteen perusteella)

• rapiskarpalo

EN TIEDÄ!

Mutta ole kiltti ja kerro miksi miehiä/ja miehen alkuja saa odottaa? Kaiken järjen mukaan heidän pitäisi olla naisia/naisen alkuja nopeampia!

Tollane koululuokallinen 20 tenavaa, niin tyttäret kun ovat pihalla parijonossa odottamassa lähtöä, niin näitä poikia keräillään pitkin pihoja ja kouluja :))

Niih...siitä se lähtee...ja taas heitä aikuisina ootellaan..niitä miehiä...voi sylivi...

Noo mua saa ootella aina joskus...siinä vaiheessa kun meikäläinen saa omat ja laina muksut valmiiksi ja heidän kamppeensa, niin pääsen itse vasta pissalle ja laittaa ulkovaatteita päälle...

• Taas oli pahanpojan imagonluontialoitus. Joko lohkee? Alan vastailemaan, kun aloituksissa on jotain asiaakin pelkän imagonluonnin sijaan.

• kirp-su

No miksi hemmetissä tupakalle pitää ruveta sitten, kun muut oottaa autossa. Miehet... :P

• kirp-su

Ja jos on luokallinen pääasiassa miespuoleisia aikuisopiskelijoita, miksi joutuu sanomaan puoli tuntia aiemman lähtöajan kuin todellisuudessa, ja sanomaan vielä, että linkka ei sitten odota!

Murr!

• Toinen rakkaistani. Sä olet yks maailman hitaimmista lähtijöistä ja samalla eniten lähtönopeuttasi ja täsmällisyyttäsi kehuva.

• kirp-su
        dazu kirjoitti:

Toinen rakkaistani. Sä olet yks maailman hitaimmista lähtijöistä ja samalla eniten lähtönopeuttasi ja täsmällisyyttäsi kehuva.

Minä en ole sinä. Edelleenkään.

• kirp-su kirjoitti:

Ja jos on luokallinen pääasiassa miespuoleisia aikuisopiskelijoita, miksi joutuu sanomaan puoli tuntia aiemman lähtöajan kuin todellisuudessa, ja sanomaan vielä, että linkka ei sitten odota!

Murr!

Saitko gangbangin tuolta porukalta? :)

• kirp-su kirjoitti:

Minä en ole sinä. Edelleenkään.

Ei, ku nyt meni just väärinpäin. Mä en ole käsittääkseni koskaan kehunu olevani nopea lähtemään mihinkään. Muistat omia kehujasi.

• KoppavaHoro

Mjaa. Mulla kestää kyllä kauemmin kuin miehellä, mutta olen silti melkein aina eka valmiina.

Täsmällisyys ja ajankäytön suunnittelutaito on mielestäni enemmän yksilö- kuin sukupuolikysymys.

• Se on motivaatiokysymys ja joskus myös vallankäytön väline.

• temppuilija kirjoitti:

Se on motivaatiokysymys ja joskus myös vallankäytön väline.

Hyvä huomio. Myöhästyn omistakin lähdöistäni jos motivaatio puuttuu :) Vatuloin ja ja hyörin tarkistamassa olenko muistanut kaiken - oops ja sitten olen myöhässä. Ajan hallinta ei ole ykköslaji. Kannatan liukuvia työaikoja ja tarvitsen kumppaniksi samanlaisen, tai muuten minulle tulee huutia :)

• Sxthsense kirjoitti:

Hyvä huomio. Myöhästyn omistakin lähdöistäni jos motivaatio puuttuu :) Vatuloin ja ja hyörin tarkistamassa olenko muistanut kaiken - oops ja sitten olen myöhässä. Ajan hallinta ei ole ykköslaji. Kannatan liukuvia työaikoja ja tarvitsen kumppaniksi samanlaisen, tai muuten minulle tulee huutia :)

Sama vika rahikaisella ... jos ei ole motivaatioo ... minkä vuoksi pitäisi? Aikanaan rakastin ihmistä, jonka ajankäytön irrationaalisuutta moitin, kunnes jälkeenpäin havaitsin siihen sisältyvän mielekkyyden.

• temppuilija kirjoitti:

Sama vika rahikaisella ... jos ei ole motivaatioo ... minkä vuoksi pitäisi? Aikanaan rakastin ihmistä, jonka ajankäytön irrationaalisuutta moitin, kunnes jälkeenpäin havaitsin siihen sisältyvän mielekkyyden.

Kyseessä on täsmällisyyden täydellisyyttä tavoittelevan ihmisen varjo.

Pointtini on, että me kaikki kykenemme olemaan täsmällisiä, jos haluamme.
        Muuten ihmisen luonto on mielestäni - ... suurpiirteinen?

• temppuilija kirjoitti:

Niinpä :) Myöhästyneenä ei tarvitse olla niin kauan aikaa pitkästynyt, kun vaan ei tulisi loukanneeksi ketään samalla.

• temppuilija kirjoitti:

Kyseessä on täsmällisyyden täydellisyyttä tavoittelevan ihmisen varjo.

Pointtini on, että me kaikki kykenemme olemaan täsmällisiä, jos haluamme.
        Muuten ihmisen luonto on mielestäni - ... suurpiirteinen?

Näin on. Voin olla täsmällinen, mutta ilman erityistä kuria ja tarvetta epäonnistun helposti.

• Sxthsense kirjoitti:

Niinpä :) Myöhästyneenä ei tarvitse olla niin kauan aikaa pitkästynyt, kun vaan ei tulisi loukanneeksi ketään samalla.

Buahahhhaahahaa ... sorry .. "kun ei vain tulisi loukanneeksi" ... sillä elämänkokemuksella mitä mulla on ... se on väistämätöntä. Toisen loukkaaminen ... voe voe .. jokainen vastaa itse omista tunteistaan. Kukaan toinen ei voi olla vastuussa jonkun toisen tunteista, vaan yksiselitteisesti niistä vastaa jokainen henkilökohtaisesti. Koska - ne ovat luonteeltaan sisäsyntyisiä.

UGH!

• y.b..
        Sxthsense kirjoitti:

Mä olin ennen kova myöhästymään. Kouluaikana ja opiskeluaikanakin, vaikka motivaatio opiskella oli suuri. Aina vain myöhästyin..

Myöhästymisessä on kyse kuulemma hyväksynnän hakemisesta. Myöhästyjää odotetaan, vaikka se olisi kuinka rasittavaa. Näin myöhästyjä kokee olevansa rakastettu. Mm. Marilyn Monroe oli legendaarinen myöhästyjä. Esimerkkinä laulu presidentille, josta myöhästyi :D

En osaa sanoa, mikä mun päässä muuttui n. 10v, kun lakkasin myöhästelemästä.

• temppuilija kirjoitti:

Buahahhhaahahaa ... sorry .. "kun ei vain tulisi loukanneeksi" ... sillä elämänkokemuksella mitä mulla on ... se on väistämätöntä. Toisen loukkaaminen ... voe voe .. jokainen vastaa itse omista tunteistaan. Kukaan toinen ei voi olla vastuussa jonkun toisen tunteista, vaan yksiselitteisesti niistä vastaa jokainen henkilökohtaisesti. Koska - ne ovat luonteeltaan sisäsyntyisiä.

UGH!

Juu juu, mut matkalla yritän keksiä sellaisille henkilöille mahdollisimman hyvän lepytyksen :) Ja oikeesti olen aika toivoton tapaus, ja onneksi parhaat ystävät ei ole hylänneet sen takia. Pakkohan sitä aina parhaaseen pyrkiä. Esim. junat. lentokoneet yms. ei "ystäviään" tunnista :)

• y.b.. kirjoitti:

Mä olin ennen kova myöhästymään. Kouluaikana ja opiskeluaikanakin, vaikka motivaatio opiskella oli suuri. Aina vain myöhästyin..

Myöhästymisessä on kyse kuulemma hyväksynnän hakemisesta. Myöhästyjää odotetaan, vaikka se olisi kuinka rasittavaa. Näin myöhästyjä kokee olevansa rakastettu. Mm. Marilyn Monroe oli legendaarinen myöhästyjä. Esimerkkinä laulu presidentille, josta myöhästyi :D

Ehhee.. voi mua raukkaa :D

• y.b..
        Sxthsense kirjoitti:

Ehhee.. voi mua raukkaa :D

Kaikki suuret ihmiset on myöhästyjiä ;)

• Sxthsense kirjoitti:

Juu juu, mut matkalla yritän keksiä sellaisille henkilöille mahdollisimman hyvän lepytyksen :) Ja oikeesti olen aika toivoton tapaus, ja onneksi parhaat ystävät ei ole hylänneet sen takia. Pakkohan sitä aina parhaaseen pyrkiä. Esim. junat. lentokoneet yms. ei "ystäviään" tunnista :)

Ensi kerralla, kun vien hyvää ystävääni laivalle, pidän huolen siitä, että hän myöhästyy :D

• :-)
        y.b.. kirjoitti:

"En osaa sanoa, mikä mun päässä muuttui n. 10v, kun lakkasin myöhästelemästä."

Aikuistuit?

• :-) kirjoitti:

"En osaa sanoa, mikä mun päässä muuttui n. 10v, kun lakkasin myöhästelemästä."

Aikuistuit?

Niin, mä luulen, että vain päätin, että nyt on mun vuoro nyt odottaa muita. Ja sitä odottamista varmaan riittää, hamaan tulevaisuuteen :) Mutta ei se haittaa. Odottamisesta voi ottaa kaiken irti. Nykyään on niin harvoja hetkiä, että voi esim. istua vaan rauhassa ja silmäillä ympäristöä, esim. kahvilassa. Ja mulla on myös kirja mukana, paikassa kuin paikassa. Lähivuosina kaikki kirjat mitä oon lukenut, olen lukenut enimmäkseen, jotakin asiaa tai ihmistä odottaessa :) Siksi olenkin oikeastaan ihan mielelläni nykyään etuajassa..

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Niin, mä luulen, että vain päätin, että nyt on mun vuoro nyt odottaa muita. Ja sitä odottamista varmaan riittää, hamaan tulevaisuuteen :) Mutta ei se haittaa. Odottamisesta voi ottaa kaiken irti. Nykyään on niin harvoja hetkiä, että voi esim. istua vaan rauhassa ja silmäillä ympäristöä, esim. kahvilassa. Ja mulla on myös kirja mukana, paikassa kuin paikassa. Lähivuosina kaikki kirjat mitä oon lukenut, olen lukenut enimmäkseen, jotakin asiaa tai ihmistä odottaessa :) Siksi olenkin oikeastaan ihan mielelläni nykyään etuajassa..

Istuskelin männä kesänä erällä paikallisella terassilla ja katselin kuinka kadun toisella puolella olevan ravintelin terassin edessä seisoskeli simpsakan näköinen narttu. Välillä huolestuneena katseli kelloaan, kuikuili vasemmalle ja oikealle. Selvästi se odotteli jotain. Mietin, että onko han sen treffikamu tehnyt sille oharit. Kipsuttelin siinä hakemaan toisen keskarin ja palasin seuraamaan tilannetta. Edelleen odotteli. Hiljaa mielessäni naureskelin jo, että joku on tehnyt sille källit... kunnes 15min odottelun jälkeen se treffikumppani vihdoin saapui. Nainen.

Mistä heti tuli mieleen oma typeryyteni ja ajatteluni naivius sillä hetkellä. Eihän nainen odota ravintolan edessä yms. julkisilla paikoilla - kuin toista naista.

• temppuilija kirjoitti:

Istuskelin männä kesänä erällä paikallisella terassilla ja katselin kuinka kadun toisella puolella olevan ravintelin terassin edessä seisoskeli simpsakan näköinen narttu. Välillä huolestuneena katseli kelloaan, kuikuili vasemmalle ja oikealle. Selvästi se odotteli jotain. Mietin, että onko han sen treffikamu tehnyt sille oharit. Kipsuttelin siinä hakemaan toisen keskarin ja palasin seuraamaan tilannetta. Edelleen odotteli. Hiljaa mielessäni naureskelin jo, että joku on tehnyt sille källit... kunnes 15min odottelun jälkeen se treffikumppani vihdoin saapui. Nainen.

Mistä heti tuli mieleen oma typeryyteni ja ajatteluni naivius sillä hetkellä. Eihän nainen odota ravintolan edessä yms. julkisilla paikoilla - kuin toista naista.

Ai, miks? kyl mä muistan ainakin nuoruudessa odotelleeni silloista poikaystävää tyyliin jossain Stockan kellon alla tai ravintolankin edessä. Vaikka mä olinkin silloin vielä se myöhästelijä.. Se tais olla vielä pahempi..

Mutta nykyään, jos odotan jotain kaveria, niin mielummin sovin odotuspaikan johonkin sisälle ja tuun vielä etuajassa, että saan varmasti odottaa :) Odottaminen on ihan jees.. Usein tulee nähtyä kaikenlaista ja juteltua eri ihmisten kanssa tai sit luettua. Yks mun kaveri on sellanen, joka tulee about tunnin myöhässä, aina.. :D

Ai, miks? kyl mä muistan ainakin nuoruudessa odotelleeni silloista poikaystävää tyyliin jossain Stockan kellon alla tai ravintolankin edessä. Vaikka mä olinkin silloin vielä se myöhästelijä.. Se tais olla vielä pahempi..

Mutta nykyään, jos odotan jotain kaveria, niin mielummin sovin odotuspaikan johonkin sisälle ja tuun vielä etuajassa, että saan varmasti odottaa :) Odottaminen on ihan jees.. Usein tulee nähtyä kaikenlaista ja juteltua eri ihmisten kanssa tai sit luettua. Yks mun kaveri on sellanen, joka tulee about tunnin myöhässä, aina.. :D

Tunnen noita tyyppejä ... niille on tyypillistä, että niiden seurassa viihtyy ja ne itsekin unohtaa ajantajun, ja vetävät siihen ajantajuttomaan maailmaan mukaan ja kun siinä jutellaan ... ainiin, pitäs ehtiä laivalle ... sen jälkeen joutuukin polkeen ja soveltaan, että ehtii ;) Toisaalta keikalle menossa tai lentokoneeseen viimeisenä, kun kaikki muut on jo lähtövalmiina tai se keikka jo puolivälissä viimeiseltä poislähtö ennen kuin muut on lähdössä kertoo tietynlaisesta älystä ja älykkyydestä, nähdä jotain, mitä muut sopulit eivät näe.

Turha täsmällisyys vain on ... syvältä. Pitäisi puhua luonnollisesta ajoituksesta. Minkä huoksi huolia? Siis huolimattomasta ajoituksesta, mikä antaa anteeksi ja korostaa nimenomaan sitä huolimattomuutta, joka koulussa arvostellaan tästä näkökulmasta katsottuna täysin väärinpäin.

Terkkuja vaan kaikille opettajille

• temppuilija kirjoitti:

Tunnen noita tyyppejä ... niille on tyypillistä, että niiden seurassa viihtyy ja ne itsekin unohtaa ajantajun, ja vetävät siihen ajantajuttomaan maailmaan mukaan ja kun siinä jutellaan ... ainiin, pitäs ehtiä laivalle ... sen jälkeen joutuukin polkeen ja soveltaan, että ehtii ;) Toisaalta keikalle menossa tai lentokoneeseen viimeisenä, kun kaikki muut on jo lähtövalmiina tai se keikka jo puolivälissä viimeiseltä poislähtö ennen kuin muut on lähdössä kertoo tietynlaisesta älystä ja älykkyydestä, nähdä jotain, mitä muut sopulit eivät näe.

Turha täsmällisyys vain on ... syvältä. Pitäisi puhua luonnollisesta ajoituksesta. Minkä huoksi huolia? Siis huolimattomasta ajoituksesta, mikä antaa anteeksi ja korostaa nimenomaan sitä huolimattomuutta, joka koulussa arvostellaan tästä näkökulmasta katsottuna täysin väärinpäin.

Terkkuja vaan kaikille opettajille

Mutta itsekin ajoittain opettajan työtä tehneenä, aikuisia opettaessa, olen silti kieltämättä tykästynyt niihin 40 50 oppilaisiin, jotka on ylleensä pooikkeuksetta ajoissa paikalla. 20 on helposti vielä niitä, "anteeks että mä myöhästyin, mutku koira söi mun kirjat"- tyyppejä, joilta oikeasti menee silti jotain oleellista aina ohi. Ja kyl se sit näkyy, kaikessa tekemisessä. Aina ei riitä, että on vaan hurmaava. Se on myös kunnioitusta muita oppilaita kohtaan. Opettajasta niin väliä :D

*Heiluttaa karttakeppiä*

Mutta itsekin ajoittain opettajan työtä tehneenä, aikuisia opettaessa, olen silti kieltämättä tykästynyt niihin 40 50 oppilaisiin, jotka on ylleensä pooikkeuksetta ajoissa paikalla. 20 on helposti vielä niitä, "anteeks että mä myöhästyin, mutku koira söi mun kirjat"- tyyppejä, joilta oikeasti menee silti jotain oleellista aina ohi. Ja kyl se sit näkyy, kaikessa tekemisessä. Aina ei riitä, että on vaan hurmaava. Se on myös kunnioitusta muita oppilaita kohtaan. Opettajasta niin väliä :D

*Heiluttaa karttakeppiä*

"ylleensä" ja "pooikkeuksetta".. mitäköhän murretta? Pohjalaasta? :D

"ylleensä" ja "pooikkeuksetta".. mitäköhän murretta? Pohjalaasta? :D

Eräs operaukka verti herneen nekkuun, kun myöhästyin ... siinä tapauksessa kysymys oli henkilökohtaisesta kateudesta, tai oikeastaan kateudesta omaa varjoaan kohtaan, jota minä raukkaparka hänelle edustin ... hauskinta oli, että minulla oli jotain, mitä kenelläkään muulla ei ollut hänelle tarjota, joten hän joutui nöyrtymään varjonsa edessä ja vastaamaan viestiini, jonka hänelle jätin :D

Sanoi sitten kun nähtiin, että hänen työssään täsmällisyyden korostaminen on elintärkeää ja hän hermostuu helposti siitä, kun ja jos sitä ei noudateta. Minä siihen, että minun työni on sen laatuista, että täsmällisyydellä ei ole suurta arvoa, muut asiat ratkaisevat.

Hähähäähäää ... terkkuja Lissulle sossuun!

• temppuilija kirjoitti:

Eräs operaukka verti herneen nekkuun, kun myöhästyin ... siinä tapauksessa kysymys oli henkilökohtaisesta kateudesta, tai oikeastaan kateudesta omaa varjoaan kohtaan, jota minä raukkaparka hänelle edustin ... hauskinta oli, että minulla oli jotain, mitä kenelläkään muulla ei ollut hänelle tarjota, joten hän joutui nöyrtymään varjonsa edessä ja vastaamaan viestiini, jonka hänelle jätin :D

Sanoi sitten kun nähtiin, että hänen työssään täsmällisyyden korostaminen on elintärkeää ja hän hermostuu helposti siitä, kun ja jos sitä ei noudateta. Minä siihen, että minun työni on sen laatuista, että täsmällisyydellä ei ole suurta arvoa, muut asiat ratkaisevat.

Hähähäähäää ... terkkuja Lissulle sossuun!

Mulla ei ole väliä, jos oppilaat myöhästyy. Mullehan maksetaan palkkaa, vaikka ne tulis 5 min. ennen tunnin loppumista. Mutta oletetaan, että oppilas on vaikka maksanut opiskelusta. Silloin se on hänelle itselleen aina hallaa. Ellei pappa betalar..

Ja mä opetan ihmisiä omaan ammattiin, joten mä olisin oppilaille huonona ja vääristävänä esimerkkinä jos itse myöhästyisin. Ja olisin aika epäkunnioittava täsmällisiä oppilaita kohtaan. Tosin mun tää tunnin myöhässä-kaveri tekee sitäkin. Siksi mä olenkin vissiin suositumpi ope :P

• y.b..

Miehiä saa aina odottaa. Mulla voi kestää kauan valmistelu ja lähtöpuuhat, mutta olen silti ulkona kun sovitaan. Autossa saa sit odotella, kun mies on 5 min. ennen lähtöaikaa könynnyt pois auton alta kädet, naama ja vaatteet mustina ja alkaa ihmetellä, että olis tää mun lempipaita näin ryppyinen.. Huooooooooooh :D

• Kyllä se on niin, että olipa mies tai nainen niin myöhästely ja hidastelu ei oo sopivaa. Minuu ärsyttää kun seison eteisessä takki ja kengät puettuna, sisko juoksee vielä ympäri asuntoa etsimässä kännykkää ja lompakkoa ja pitää viimeset hiuslakka suihkautukset laittaa. Tässä vaiheessa sen jätkäkaveri jo polkee kaasua pihalla.
      En älyä mikä siinä on vaikeeta, jos tietää että on menoa niin sillon herätään ajoissa meikkaamaan ym. Jos on niin hidas ettei silti saa naamaansa laitettua ni sit meikkaa matkalla. Kaverikin aina odotuttaa kun "hiukset ei oo hyvin ja lisäkkeet päin persettä" harakanpesältä se näyttää joka tapauksessa.

• bravo bravi

Aika on vakio, mutta ihmisen aikakäsitys ei ole. Esmes vartin pitäisi teoriassa riittää johonkin hommaan, mutta koska ihminen toimii epärationaalisesti varsinkin kiireessä eli sinkoilee päättömästi sinne tänne varusteitaan keräillen, myöhästyminen on varma. Mun kaveripiirissä pahin myöhästyjä on mies, joka vielä loukkaantuu jos siitä huomauttaa. Sanoo, että mä nyt olen tällanen :P

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe