Olen sitä mieltä..

että naisen on hyvä tietää miehen kaikista suhteista.

Nyt kiinnostaisi suhde lounaaseen. Mitä syöt ? Mikä on miehinen lounas?

Ja naisena tietysti itse kerron oman lounaani, jonka juuri sin. Mun lautasella oli pariloitua siikaa ( ite kalastettua) ja uunissa haudutettuja juureksia. Eilen tehtiin jossain kokkiohjemassa juureksista sipsejä.. Hmmm. Niitä vois kokeilla.

31

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse pitäisin

pariloidusta mariamaniasta

• Kärpässienet ovat myrkyllisiä. Ainakin niistä saa pilkkuja..

• bravo bravi

En tiedä mikä on varsinaisesti miehinen lounas, mutta söin juustoista savuporosoppaa, kun sitä oli työpaikan ruokalassa tarjolla. Salaattia, raastettua lanttua, vesimeloonia ja jotain ituja kaverina. Ihan hyvää. Oleellista on syödä kohtuu vähän että verta riittäisi iltapäiväksi aivoissakin kiertämään eikä vaan mahassa.

• Jaahas. Kerron terveiset syömäsi poron sukulaisille..

Toi viimeinen lauseesi on ihan totta:)

• br..
        maniamaria kirjoitti:

Jaahas. Kerron terveiset syömäsi poron sukulaisille..

Toi viimeinen lauseesi on ihan totta:)

Voi olla, että se oli vain kvasiporoa tai ainakin sitä oli niin vähän sopassa ettei siihen kenenkään sukulaisporo ole kuollut :)

• br.. kirjoitti:

Voi olla, että se oli vain kvasiporoa tai ainakin sitä oli niin vähän sopassa ettei siihen kenenkään sukulaisporo ole kuollut :)

Meinaatko, että porosta on otettu vain ohutneulanäyte, josta tehtiin sun soppa? Poro ei edes huomannut koko juttua, vaan vetää jäkälää naamariin tyytyväisenä porona.

(Juuri siksi pyydystän ruokani itse, kun mun pitää tietä, mitä syön)

• =D
        maniamaria kirjoitti:

Meinaatko, että porosta on otettu vain ohutneulanäyte, josta tehtiin sun soppa? Poro ei edes huomannut koko juttua, vaan vetää jäkälää naamariin tyytyväisenä porona.

MM on tainnu saada kyrpää lähiaikoina, kun noin vittuillee palstan miehille

• br..
        maniamaria kirjoitti:

Suurin piirtein noin. Raavas porohirvas ei ole millänsäkään siitä menetyksestä mitä ko. soppa lihaa sisälsi. Tuskin ees kirpaisi.

Käyn aika usein kauppahallissa ostoksilla, se on kaupunkilaismiähelle lähin vaihtoehto itsepyydystetylle tuoreelle ruualle.

• =D kirjoitti:

MM on tainnu saada kyrpää lähiaikoina, kun noin vittuillee palstan miehille

Saanut? No ei tässä ikinä ole ollu saamattomudesta kyse, kun tänne kirjoitan. Huonosti menis, jos sekin olis palstan varassa.

Mut sikseen taas ja paluu sorvaamaan.

• br.. kirjoitti:

Suurin piirtein noin. Raavas porohirvas ei ole millänsäkään siitä menetyksestä mitä ko. soppa lihaa sisälsi. Tuskin ees kirpaisi.

Käyn aika usein kauppahallissa ostoksilla, se on kaupunkilaismiähelle lähin vaihtoehto itsepyydystetylle tuoreelle ruualle.

:) päivänjatketta!

• br..
        maniamaria kirjoitti:

:) päivänjatketta!

Kuin myös, @ sorvi :)

• duunari-Rampe

Vai sorvin äärestä lounastaa ja syödä hyvin, itse valmistettu ateria? Jokapojalla sitä mahdollisuutta kun ei ole, on tyydyttävä lihikseen ja nakkeihin, lenkkiin, voileipiin tai männäruokaan.

Sen verran joskus lounastanut, että ruokiksen purtavaa en ihan lounaaksi haukkuisi, vaikka hyvää onkin. Sopivan kylläinen olo että jaksaa.

Taidat olla etuoikeutettu, herraskainen, omiin lounashetkiisi? :-)

• Cranky_geek

No kyllä mä yleensä ihan hyvin syön. Viimeksi söin lounaaksi italianpataa eli 400g jauhelihaa, joku lidlin valmis patapussi, pari ruispalaa kaikilla höysteillä ja litran verran mehua. Sit ku oli tollasia alennuskuponkeja kotipitsaan, niin oon parina päivänä käyny syömässä lounaaksi perhepitsan siellä.

• Erkki Tuomio&

Jos on nälkä eikä muuten syömistä tähdellisempää tekemistä, niin katsotaan lähistön lounasta tarjoavista ravitsemusliikkeistä jokin hyväksi havaittu tai oletettu vaihtoehto: lämmintä ruokaa, ei salaattia. Ei aavistustakaan mikä on miehinen lounas, mutta minä olen sekaravinnonsyöjä ja lounaaseen kuuluu lihaa/kalaa vihanneksia perunaa/pastaa tms.

> Eilen tehtiin jossain kokkiohjemassa juureksista sipsejä

Ennen oli hyvin ja sipsit juureksista - perunakin on juures. Nyt on huonosti ja sipsit mössöstä.

• Tuli näläkä.

• Meen syämähä.

• frost-free

Monesko nainen sinä olet ja millä sijalla?

• Ei mitään tietoa. Päivitän suhdetietoni aina kuukauden viimeisenä päivänä.

Tänään söin lounaalla kasvissosekeittoa ja munan.

• Nyt alat vetämään
        maniamaria kirjoitti:

Ei mitään tietoa. Päivitän suhdetietoni aina kuukauden viimeisenä päivänä.

Tänään söin lounaalla kasvissosekeittoa ja munan.

lihaa ja unohdat hetkeksi kalat ja kasvikset!

• Nyt alat vetämään kirjoitti:

lihaa ja unohdat hetkeksi kalat ja kasvikset!

Höh. Lihaa se on kalakin.

• Saat valita lounaani. Katsotaan sitten, onko mahdollista toteuttaa.

• maniamaria.

Hmmm, mustamies-kääryleitä tukinikkikastikkeella?

• Tosta sun profiilikuvasta tulee mieleen nahkiaiset, jotka käyttää ravinnokseen raatoja. Ihmiset taas nauttii nahkiaisia suurena herkkuna, joten voisit kokeilla lounaaksi niitä savustettuna? Lisäksi hunassa haudutettuja porkkanoita ja se muna keitettynä.

Joutaisit sä mennä kyllä kalaankin..

• maniamaria kirjoitti:

Tosta sun profiilikuvasta tulee mieleen nahkiaiset, jotka käyttää ravinnokseen raatoja. Ihmiset taas nauttii nahkiaisia suurena herkkuna, joten voisit kokeilla lounaaksi niitä savustettuna? Lisäksi hunassa haudutettuja porkkanoita ja se muna keitettynä.

Joutaisit sä mennä kyllä kalaankin..

Onistuit toistaiseksi vaikuttamaan elämääni sen verran, että ostin kananmunia, mut noita nahkiaisia pitäis vissiin mennä hakemaan kauppahallista... tai sitten kalastamaan Porin suunnalta.

Kalaan olis kyllä kaipuu, kun alkaa oleen aikaa viime kerrasta... en kyllä tiedä, onko mulla taitoa niihin lapin kaloihin. Lohi on aika kinkkinen saalis.

• Tänään oli itsetehtyä pekonibroileririsottoa. Pakastimesta mikroon ja silleen.

Tämän palstailun voi vielä pomoltaan piilottaa, mutta luulen saavani huutia, jos lähden kesken päivän siikaa lounaaksi kalastamaan...

• Nakkikioskin makkaraperunat on jostain syystä mun mielestä miehinen annos. Mä aina katon vähän "suu auki", jos joku konttorin tytöistä tilaa sellasen ja jättää patongin tai salaattiannoksen ostamatta. Hampurilainenkin vielä menettelee naisen ruokana....

Kerran työkeikalla oli hyvä tilanne taukotilassa ku väänsin työporukalle päivälliseksi pottumuusia, keittovihanneksia ja kanan rintaleikettä, niin porukan ainoa nainen totesi, että hänellä on omat eväät jääkaapissa. Kaivoi sitten jääkaapista sellasen kaupan valmiiksi grillatun grillikyljen ja 0,5L olut pullon....oli vähän niinku :O

• KoppavaHoro

Mun ukkoni syö paahtoleipää kuin leipää. Siis paljon. Jostain syystä se on musta miehekästä. Itse syön lähinnä ruisleipää, jos leipää haluan.

Marmitella ja voilla aamupalaksi ja iltapalaksi sekä maapähkinävoilla välipalaksi. Ja lounaaksi tekee sandwichin.

• Niin?

Engelsmannit ei ruisleipää taida popsia...?

• Onko koppiksen
        Niin? kirjoitti:

Engelsmannit ei ruisleipää taida popsia...?

mies enkku? Nehän näyttää porsailt*!

• KoppavaHoro
        Onko koppiksen kirjoitti:

mies enkku? Nehän näyttää porsailt*!

Sika on mun toteemieläimeni, mutta poikaystäväni ei - valitettavasti - näytä nuorelta sialta edes kaukaa katsottuna.

Niin ja kyllä se väittää ruisleivästä tykkäävänsä, mutta marmite ei ruiskarin päälle kuulemma sovi yhtään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1738
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1698
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      332
      1439
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1280
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1259
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1107
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      97
      1043
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe