Kirjoja?

haluan tutustua

Onko adventisteilla omia kirjoja? Ovatko kalliita? Mistä löytyy?

32

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valvova

Roskiksista ja joistain kuolinpesistä löytyy adventistien kirjallisia tuotoksia.
      Eivät maksa mitään.
      Netissä joku yrittää joskus myydä esim. Ellen G. Whiten tuotoksia, mutta huonolla menestyksellä.
      Kukaan ei halua arveluttavaa kirjallisuutta itselleen.

Osta kunnon Raamattu. Se rittää aivan hyvin.

• Fniss!

Valvova näyttää olevan sitä taloudellista sorttia niinkuin minäkin.

Ei ole minulle koskaan sentään tullut mieleen mennä roskiksista kaivelemaan lukemista.

Tiedän kuitenkin toisen yhtä halvan tavan. Ja se on, kun ottaa yhteyttä adventisteihin ja kyselee heiltä lainaksi lukemista. Jokaiselta joku kirja löytyy ja monesti sellaisiakin, joita ei enää ole myynnisä missään.

• Huutonetistä löytyy lähes koko Ellen Whiten tuotanto ja halvalla.

http://www.huuto.net/fi/

Samoin divareista saattaa löytyä ja halvalla sieltäkin. Yleensä ovat kuin pakasta repäistyjä, eli lukemattomia ja sehän on ostajalle plussaa.

Eri asia sitten on, kannattaako niistä maksaa ylipäätänsä mitään, mutta jos kiinnostusta löytyy, niin hanki vaikka kaikki.

• A-kirkko opettaa

Adventist Believe 27," Chapter 12, The Remnant and Its Mission, p.153.

Seventh-day Adventist Believe: "One of the gifts of the Holy Spirit is prophecy, This gift is an identifying mark of the remnant church and was manifested in the ministry of Ellen G. White." "Seventh-day Adventist Believe 27," p.216.

• hellaristi
      • kysyn hellaristiltä

Hellaristi oletko lukenut yhtään Ellen G. Whiteenin kirjaa, jos niin minkä niistä?

• pyh!

Kyseinen vihasivu suoltaa pelkkää valhetta.

• hellaristi
        kysyn hellaristiltä kirjoitti:

Hellaristi oletko lukenut yhtään Ellen G. Whiteenin kirjaa, jos niin minkä niistä?

Kyllä olen lukenut.
        Itsellänikin on "Elämä ja kasvatus".
        Se on täynnä punakynän merkintöjä epä-Raamatullisten kohtien merkkaamiseksi.
        Monet, joille olen kirjaa myös lainannut, ovat laittaneet kommenttejaan lappuihin paperiliittimin sivujen reunoihin kiinnitellen.
        Olemme myös keskustelleet kirjasta ja sen tahallisista asiavirheistä kodissamme kokoontuvan "seurakunnan" kanssa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9392080

• niinkö?
        hellaristi kirjoitti:

Kyllä olen lukenut.
        Monet, joille olen kirjaa myös lainannut, ovat laittaneet kommenttejaan lappuihin paperiliittimin sivujen reunoihin kiinnitellen.
        Olemme myös keskustelleet kirjasta ja sen tahallisista asiavirheistä kodissamme kokoontuvan "seurakunnan" kanssa.

Hellaristi,
        kelpaako sinulle muut inhottavat, kuten trikiinimadot, hiiret, rotat, etanat suuhun pantavaksi? Oletko hankkinut vibraattorin, jolla tärisytät sianlihasta trikiinimadot?

Mistä asiavirheistä olette kodissanne kokoontuneet keskustelemaan?
        En ole lukenut "Elämä ja kasvatus" kirjaa. Sinä olet ilmeisesti sen tarkkaan lukenut. Löysitkö mitään hyvää sieltä?

Oletko lukenut E.G:W. muuta kirjallisuutta, esim. Suuri Taistelu?

• hellaristi
        niinkö? kirjoitti:

Hellaristi,
        kelpaako sinulle muut inhottavat, kuten trikiinimadot, hiiret, rotat, etanat suuhun pantavaksi? Oletko hankkinut vibraattorin, jolla tärisytät sianlihasta trikiinimadot?

Mistä asiavirheistä olette kodissanne kokoontuneet keskustelemaan?
        En ole lukenut "Elämä ja kasvatus" kirjaa. Sinä olet ilmeisesti sen tarkkaan lukenut. Löysitkö mitään hyvää sieltä?

Oletko lukenut E.G:W. muuta kirjallisuutta, esim. Suuri Taistelu?

Kiitos kysymästä.
        Mutta minä en ole kiinnostunut mistään inhottavasta jota te tarjoilette.
        Adventismi on itse kokonaisuudessaan asiavirhe.
        Siatkin on veljiä keskenään, joten samankaltaisten hyvä viihtyminen keskenään luo väärää turvallisuudentunnetta teille.

####/Oletko lukenut E.G:W. muuta kirjallisuutta, esim. Suuri Taistelu?/####

En ole lukenut, mutta en ole lukenut "mustaa raamattuakaan".
        Mitäsitä tyhjiä....

• pyh!
        hellaristi kirjoitti:

Kiitos kysymästä.
        Siatkin on veljiä keskenään, joten samankaltaisten hyvä viihtyminen keskenään luo väärää turvallisuudentunnetta teille.

Mitäsitä tyhjiä....

Eli olet umpikiero vääräuskoinen. Niinpä niin.

• niimpä..
        hellaristi kirjoitti:

Kiitos kysymästä.

Mitäsitä tyhjiä....

Mitäs inhottavia eläimiä adventisit tarjoilee?
        Hyvä asia, kun kieltäydyt inhottavista. Jos olet sairaaloissa ja muissa sen tyylisissä paikoissa, kai adventistit tuo niitä inhottavia asiakkaan toiveiden mukaan lautaselle. Niissäkin on mahdollisuus tehdä hoitotestamentti, että ei tarjoilla, syötetä inhottavia eläimiä.

Parhaat arvostelijat löytyy tietysti heistä, jotka eivät ole lukeneetkaan E.G.W. kirjoja tai kirjaa. Silloin on arvosteleminen helppoa, kun arvostelee mitä sylki suuhun tuo.

Tietysti se näyttää sinun mielestä virheeltä, koska helluntailaiset uskovat, että Jeesus kumosi Jumalan lain ja adventistit ja luterilaiset taas uskovat, että Jeesus täytti Jumalan lain. Siinä on suuri ero.

• 1234567...
        hellaristi kirjoitti:

Kyllä olen lukenut.

hellaristin ja kumppaneiden opetukset mitä Raamattuun tulee kaatuvat yksi toisensa jälkeen pois harhaisina opetuksina, ja ajan loppua kohden mennessä loputkin.
        1000-vuotista rauhanvaltakuntaa ei vietetä maanpäällä, Raamattu ei tunne 7-vuotista vaivanaikaa, eikä tempausta ennen Jeesuksen toista tulemista. Sunnuntai pyhä on ihmiskäsky jne..

• tyttönen ..
        hellaristi kirjoitti:

Kiitos kysymästä.

Mitäsitä tyhjiä....

Vastine hellaristille. . . Kyllä vaan oli sianläskiä hellari tädin tarjoaman silakkalaatikon päällä, mutta empä vaan syönyt. Kiitos ei olen juuri syönyt nyt ei ole nälkä.

• joitain lähteitä
    • kuunnella voi
    • haluan tutustua

Valitettavasti noista englanninkielisistä linkeistä ei ole mulle hyötyä kun en osaa englantia. Kiitos noista muista neuvoista!
      Mitä laulukirjaa adventistit käyttää?

• suuri taistelu

Adventistien vuosijuhlilla on ollut useita vanhempia painoksia kirja "Suuri Taistelu", joka onkin mielenkiintoinen kirja. Arvelisin että ensi vuonnakin niitä on tarjolla.

Vuosijuhlat on kesäkuussa Adventtikirkon sivulta löytyy ajat ja paikat.

• pyh!

Älä välitä näistä palstan örveltäjistä, vaan mene suoraan Kirjatoimen sivuille katsomaan.

www.kirjatoimi.fi

• pyh!
        lkjv kirjoitti:

Tai tilaa netistä!

http://www.amazon.com/Clear-Word-Bible-Jack-Blanco/dp/0970011113

Miksi tuo pitäisi tilata, kun kysyjä haluaa suomenkielistä kirjallisuutta....

• lkjv
        pyh! kirjoitti:

Miksi tuo pitäisi tilata, kun kysyjä haluaa suomenkielistä kirjallisuutta....

Adventtikirkko väittää , että kirjaa ei myydä muuten kuin CLEAR WORD nimellä mutta puhuu valetta. Molempia painetaan rinnan yhä.
        Sekä "Clear Word Bible"-nimellä että "Clear Word" nimellä.
        Kirjassa ei ilmene, että kyseessä on adventtikirkon tulkinnalla varustettu raamattuväärennös.
        Todisteet väitteelle oli linkissä.
        Eikö se osoita teitä vilpillisiksi? Kiistätte silti vaikka väitetyt virheenne ovat julkinähtävillä.

• pyh!
        lkjv kirjoitti:

Adventtikirkko väittää , että kirjaa ei myydä muuten kuin CLEAR WORD nimellä mutta puhuu valetta. Molempia painetaan rinnan yhä.
        Sekä "Clear Word Bible"-nimellä että "Clear Word" nimellä.
        Kirjassa ei ilmene, että kyseessä on adventtikirkon tulkinnalla varustettu raamattuväärennös.
        Todisteet väitteelle oli linkissä.
        Eikö se osoita teitä vilpillisiksi? Kiistätte silti vaikka väitetyt virheenne ovat julkinähtävillä.

Eikä paineta. Eka painos oli Clear Word Bible. Amazonin kaltaiset firmat ostivat sitä varastoihinsa, mutta kirkko ei sitä myy.

• mnvb
        pyh! kirjoitti:

Eikä paineta. Eka painos oli Clear Word Bible. Amazonin kaltaiset firmat ostivat sitä varastoihinsa, mutta kirkko ei sitä myy.

Kyllä Clear Word Bible on myynnissä ja näköjään sitä yhä painetaankin.
        Miksi muuten se olisi nahkakansissa ja kalliin näköisenä?
        Ja painopaikkahan on surullisen kuuluisa adventtikirkon oma kirjapaino.
        Vai painetaanko siellä mitä vaan?

• pyh!
        mnvb kirjoitti:

Kyllä Clear Word Bible on myynnissä ja näköjään sitä yhä painetaankin.
        Miksi muuten se olisi nahkakansissa ja kalliin näköisenä?
        Ja painopaikkahan on surullisen kuuluisa adventtikirkon oma kirjapaino.
        Vai painetaanko siellä mitä vaan?

Höpöpö. Painettava tuote on The Clear Word. Piste.

• Valon Aikaa

Kieroilu on adventismin arvostama luonteenpiirre ja hyve, varsinkin johtajiston ja papiston, jotka eivät voikkaan tehdä muuta kuin kieroilla ja vääntää oikean vääräksi, valheen totuudeksi ja toisin päin.

Adventismissa on tapana, että valheen peittämiseksi pitää kehitellä uusia valheita.
      Kansainvälisessä adventtikirkossa USA:ssa on oikein komiteoita keksimässä valheita ja niiden keksittyjen valheiden peittämiseksi keksitään lisää valheita.

• pyh!

Olet itse yksi iso valhe.

• 2Johanna

www.uskonkirjat.net löytyy ainakin, jos haluaa tilata netistä kirjoja, kannattaa katsoa ainakin ale-kirjat silloin tällöin.

• Lähimäiselleni

• Fniss!
        Lähimäiselleni kirjoitti:

joka haluat tutustua adventistien kirjoihin:

Täältä löydät etsimäsi:

http://www.kirjatoimi.fi/etusivu.html

Jeesuksen siunaamia lukuhetkiä.

Niin, adventistien kirjojahan aloittaja nimenomaan kyselikin.

Ei nuo 2Johannan mainostamat kirjat ole niitä.

• Fniss! kirjoitti:

Niin, adventistien kirjojahan aloittaja nimenomaan kyselikin.

Ei nuo 2Johannan mainostamat kirjat ole niitä.

Nuo kirjat mitkä Johanna2 esitteli ovat Helluntalaisten kirjoja ainakin nuo Oral Roberts, David Pawson ja Hillsong ohjelma on ollut tv:siisäkin olen nähnyt sen.

Jos tuo aloittaja kysyi adventtikirkon kirjoja, niin miksi tulla väliin esittelemään toisen kirkon kirjoja, onko tuo kateelisuutta vai pahansuopaisuutta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      516
      1568
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1166
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      845
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      837
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe