Jos perustaisit tehtaan,

b¤p

niin mitä siellä tuotettaisiin?

60

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljaisuutta, rauhaa ja mielen tasapainoa.

Tämä kombinaatio on lyömätön. Tässä ei ole mitään ylimääräistä. Ja huomatkaa: tästä tilasta tai olomuodosta poikkeaminen tietää ongelmia, sotaa ja kärsimyksiä sukupolvien "päähän".

• Tosin oma maailmamme ei perustu tällaiseen, vaan hankkiutuu sinne mikä on tämän kliimaksin vastakohta.

No ihan kivaa tämäkin on.

(tämäkin on -naurua)

• cillae kirjoitti:

Tosin oma maailmamme ei perustu tällaiseen, vaan hankkiutuu sinne mikä on tämän kliimaksin vastakohta.

No ihan kivaa tämäkin on.

(tämäkin on -naurua)

Se mikä tässä jäi sanomatta on se että molempien maailmojen elinehto on kova työ.

Itse luen työksi vain ruuan tuottamisen. muu on silkkaa sälää.

• b¤p

Täällä päässä on aika pysähtynyt. Olemme vain minä ja kissa.

• b¤p kirjoitti:

Täällä päässä on aika pysähtynyt. Olemme vain minä ja kissa.

Onko tuossa jotain vikaa? Tuotahan voisi ajatella ikuisuudeksi.

(ikuista naurua)

Mulla tässä on taas päivystysvuoro. Ja kun päivystys on ohi olen päivystämättömissä.

• b¤p
        cillae kirjoitti:

Onko tuossa jotain vikaa? Tuotahan voisi ajatella ikuisuudeksi.

(ikuista naurua)

Mulla tässä on taas päivystysvuoro. Ja kun päivystys on ohi olen päivystämättömissä.

Ainoastaan kritisoin sitä, että katsoisin kissan kuuluvan _myös_ ulos. Kyseinen kissa on minulla hoidossa.
        Kokonaan sisällä aikaansa viettävät kissat kuolevat nuorempina, kuin ulkoilevat lajitoverinsa.

• b¤p kirjoitti:

Ainoastaan kritisoin sitä, että katsoisin kissan kuuluvan _myös_ ulos. Kyseinen kissa on minulla hoidossa.
        Kokonaan sisällä aikaansa viettävät kissat kuolevat nuorempina, kuin ulkoilevat lajitoverinsa.

Tietenkin. Sama pätee palstaan. Johan tuon nyt Urpokin älyää, kouluttamaton.

• b¤p
        cillae kirjoitti:

Tietenkin. Sama pätee palstaan. Johan tuon nyt Urpokin älyää, kouluttamaton.

Enkä tarkoita mitään valjaissa pitämistä vaan ihan vapaana.

• b¤p kirjoitti:

Enkä tarkoita mitään valjaissa pitämistä vaan ihan vapaana.

Jep. Kyllä mä kestän hänen lyhyen elämänsä. Mutta tuolla pihalla siitä tulisi vielä lyhyempi.

• b¤p
        cillae kirjoitti:

Jep. Kyllä mä kestän hänen lyhyen elämänsä. Mutta tuolla pihalla siitä tulisi vielä lyhyempi.

Haluatko kritisoida asumismuotoasi?

• b¤p kirjoitti:

Haluatko kritisoida asumismuotoasi?

En. Miksi haluaisin, kissani lyhyen elämän vuoksi?

• b¤p
        cillae kirjoitti:

En. Miksi haluaisin, kissani lyhyen elämän vuoksi?

Juurikin siksi. Kuka nyt ei lemmikilleen tahtoisi tarjota pitkää ja hyvää elämää?

• b¤p kirjoitti:

Juurikin siksi. Kuka nyt ei lemmikilleen tahtoisi tarjota pitkää ja hyvää elämää?

Mjaa. Hyvä pointti. Olen hyvin useasti ihmetellyt sitä miksi kaupunkilaisella on jokin ötökkä kirjahyllyssään (esmes. gekko).

Millaisia tällaiset ihmiset ovat, kun heidän pitää asettaa jokin mikrobi elämään ikkunalaudalleen ja leikkiä johtajaa?

• Gekkis:.!1%#?+
        cillae kirjoitti:

Mjaa. Hyvä pointti. Olen hyvin useasti ihmetellyt sitä miksi kaupunkilaisella on jokin ötökkä kirjahyllyssään (esmes. gekko).

Millaisia tällaiset ihmiset ovat, kun heidän pitää asettaa jokin mikrobi elämään ikkunalaudalleen ja leikkiä johtajaa?

.

ei ole mikään mikrobi vaan arvostettu kunniapalstalainen!!!!11!!1!1!1!1

.

• Gekkis:.!1%#?+ kirjoitti:

.

.

Luetun ymmärtäminen:

Siis gekko oli kirjahyllyssä ja ikkunalaudalla kasvikuntaa kuuluva olio.

Capish?

• kunnia hänellekin
        Gekkis:.!1%#?+ kirjoitti:

.

.

Niinhän Väykkykin on kunniapuheenjohtaja.

• Luomusohvia ja huonekaluja loppuisi tuo jatkuva kierrätys. Huonekalut voisi vaikka syödä tai käyttää muuten hyödyksi.

• b¤p

Olet kasvanut untuvien ja höyhenten keskellä?

• Onnellisuuspillereitä.

• Tuottaisin opensource-auton perusmallia sekä sertifiointijärjestelmää jolla varaosa/korvaavien osien laatua ja yhteensopivuutta voitaisiin varmistaa.

Autostani olisi milloin tahansa hankittavissa spesifikaatiot joten toisten valmistajien olisi helppo tehdä vaikkapa uusi moottori autooni ja kaupitella sitä, ja viralliseksi moottorivaihtoehdoksi sen saisi täyttämällä tehtaani laatusertifikaatin.

Tehtaani ei tekisi muuta kuin laajaa tuotekehitystä ja julkaisisi "uuden version" viiden vuoden välein johon valittaisiin kulloisenkin teknisen kehityksen parhaaksi todetut ratkaisut, mallia ei muutettaisi kuin jos se on ehdottomasti tarpeellista, niin että samat varaosat sopisivat niin KukkoMobiili versio 1.0:aan kuin 2.0:aankin paitsi niiltä osin miltä tekniikkaa on ollut aivan pakko muuttaa.

Toiset valmistajat puolestaan voisivat vaikkapa keskittyä tekemään uusia peltejä autoon, koska auton rakenteellinen määritys on jokaisen saavutettavissa ei kehitystä tarvitsisi ohjailla, vaan maailma tekisi mitä huvittaisi. Kuluttaja voisi ostaa autoni tehtaalta ja vaihtaa siihen yksityisen firman tekemän ulkonäön. Vanhat pellit voisi myydä vaikka kolarikorjaamoille. Jos jokin valmistaja haluaisi oman peltisarjansa viralliseksi vaihtoehdoksi hän hankkisi tehtaaltani sertifikaatin ja saisi itsensä näkyviin virallisissa vaihtoehdoissa yhteistyökumppanina.

Tällä tavalla legopalikka-autoni olisi sekä yksinkertainen että mahdollistaisi suurenkin muuntelun varustelujen, ulkonäön ja suorituskyvyn mukaan - ja samalla esim. varaosien tuottaminen perusmallille olisi hyvin halpaa koska osia ei tarvi tuotta joka automallille erikseen.

• b¤p

Olen vähän hämmentynyt, sillä en ole pitänyt sinua automiehenä. En edes mopomiehenä.

• b¤p kirjoitti:

Olen vähän hämmentynyt, sillä en ole pitänyt sinua automiehenä. En edes mopomiehenä.

No autot on ok ajatuksena, mutta kun ihmiset lähtee toteuttamaan lähinnä murrosikäisen teinipojan seksifantasioita autoliitännäisesti tulee koko touhuun koko autoilevan maailman läpi lyövä perinaurettavuus.

Mitä nykyautot ovat? Ne ovat helposti hajoavia leluja joiden rakenne muistuttaa enemmän 90-luvun robottileluja kuin välinettä jolla kuljetetaan tavaroita ja ihmisiä. Autosta on tullut modernille ihmiselle kohtu (sattuneista syistä vitunlihaa vastaavaa nahkaverhoilua arvostetaan) josta hän ei halua syntyä tosielämään.

Miksi ihmeessä arvostaisin nykyautoja ja autoilua yleensäkin jos seuraus siitä on ollut lähinnä luonnovarojen haaskailu, lelustatus ja ihmiset jotka vastaavat niin ruumiinrakenteeltaan kuin sielultaakin juurikin vauvelia? :)

• Siis me emme:.!!%#?+
        Kukkomies kirjoitti:

No autot on ok ajatuksena, mutta kun ihmiset lähtee toteuttamaan lähinnä murrosikäisen teinipojan seksifantasioita autoliitännäisesti tulee koko touhuun koko autoilevan maailman läpi lyövä perinaurettavuus.

Mitä nykyautot ovat? Ne ovat helposti hajoavia leluja joiden rakenne muistuttaa enemmän 90-luvun robottileluja kuin välinettä jolla kuljetetaan tavaroita ja ihmisiä. Autosta on tullut modernille ihmiselle kohtu (sattuneista syistä vitunlihaa vastaavaa nahkaverhoilua arvostetaan) josta hän ei halua syntyä tosielämään.

Miksi ihmeessä arvostaisin nykyautoja ja autoilua yleensäkin jos seuraus siitä on ollut lähinnä luonnovarojen haaskailu, lelustatus ja ihmiset jotka vastaavat niin ruumiinrakenteeltaan kuin sielultaakin juurikin vauvelia? :)

.

korostan, me *emme* ole vauveleita

http://youtu.be/x_oCiDYOGFM

.

• Nykyautot Tylsiä:.!1
        Kukkomies kirjoitti:

.

Nykyään ei enää pääse pätemään korjaustaidoillaan lainkaan

http://elvgrenpinup.com/images/HELP_WANTED_-_PRETTY_PERPLEXED_1_.jpg

.

• Kukkomies kirjoitti:

No tuo on lähinnä windowsin DLL-tiedosto, Pohjana Microsoft Toyota.

Minä puhun POSIX-autosta.

"Minä puhun POSIX-autosta"

Jos olisit lukenu linkin, niin olisit tajunnut, että niin minäkin puhuin.

• Nykyautot Tylsiä:.!1 kirjoitti:

.

Nykyään ei enää pääse pätemään korjaustaidoillaan lainkaan

http://elvgrenpinup.com/images/HELP_WANTED_-_PRETTY_PERPLEXED_1_.jpg

.

Juu, ei. Nykyään ei tarvitse enää 10tkm välein vaihtaa tulppia, säätää venttiilejä, säätää seoksia, ei tarvi 100 tkm huollassa tehdä kansiremonttia, ei tarvi 10 vuoden iässä vaihtaa pakoputkea ja hitsata lattiaa, ei tarvi 200tkm tehdä vaihdelaatikkoremonttia....

Monilla tuntuu aika kullanneen muistot mitä autoihin tulee...

• Kuplamiesten motto:
        Richartti kirjoitti:

Juu, ei. Nykyään ei tarvitse enää 10tkm välein vaihtaa tulppia, säätää venttiilejä, säätää seoksia, ei tarvi 100 tkm huollassa tehdä kansiremonttia, ei tarvi 10 vuoden iässä vaihtaa pakoputkea ja hitsata lattiaa, ei tarvi 200tkm tehdä vaihdelaatikkoremonttia....

Monilla tuntuu aika kullanneen muistot mitä autoihin tulee...

.

Kun kaksi volsumiestä näkee toisensa niin kysymys on aina sama: Monesko moottori menossa?

.

• mun tehdas tuottais luomudildoja

• Kyllä mun tehdas perustuis FMS:ään.

Eli joustavaan tuotantojärjestelmään. Ei sillä ole väliä mitä tuotetaan, kunhan vaan tuotetaan. Jos siis nyt välttämättä joku tehtailija haluaa olla.

• Unsere kombinat:.!1%

.

Kombinaattimme tuottaisi 5000 tonnia rautanauloja riippumatta siitä tarvitseeko niitä kukaan vai ei

.

• b¤p

Koulusi numero oli?

• ÖÖömm TOTA:.!1%#?+
        b¤p kirjoitti:

Koulusi numero oli?

.

Se oli ehkä koulutuotantolaitos nro 442 tai sitten ei

.

• b¤p
        ÖÖömm TOTA:.!1%#?+ kirjoitti:

.

Se oli ehkä koulutuotantolaitos nro 442 tai sitten ei

.

Tuotettiinko siellä myös skreboja?

• Älä kysy
        b¤p kirjoitti:

siltä torakalta enää mitään!

Häiritsevä otus, pitäisi liiskata jo..

• Skreboja:.!1%#+?!
        b¤p kirjoitti:

.

tuotettiin tuotantolaitoksessa nro 521

.

• Hywä Rouwa rauhoittu
        Älä kysy kirjoitti:

siltä torakalta enää mitään!

Häiritsevä otus, pitäisi liiskata jo..

.

ei ole syytä palstailla kiihtyneissä mielentiloissa

Tuotantolaitos technoa

http://youtu.be/dR0YHAEEg3I

.

• Nanomoottoreita ja jänisliimaa.

• Ämyreitä.

• Isoja .

housuja.

• Isoja . kirjoitti:

housuja.

Mä voisin ostaa yhdet. Milloin sä aloitat tuotannon?

• Unsere brigad:.!1%#+
        Richartti kirjoitti:

Mä voisin ostaa yhdet. Milloin sä aloitat tuotannon?

.

Kombinaattimme tuottaa jokaiselle housuja kykyjen ja tarpeidensa mukaan

http://youtu.be/wBzZZTZcsZI

.

• Mikä se finski firikka oli, joka duunas styrkkareita (hifistelee)?

Soli jostain pohjoisesta.

• ei o ku 2
        cillae kirjoitti:

Mikä se finski firikka oli, joka duunas styrkkareita (hifistelee)?

Soli jostain pohjoisesta.

Glim ja Apoll Acoustics.

• ei o ku 2 kirjoitti:

Glim ja Apoll Acoustics.

Ei ollana.

Oli Genelec.

• ei o
        cillae kirjoitti:

Ei ollana.

Oli Genelec.

Valmistaa kajareita.

• ei o ku 2 kirjoitti:

Glim ja Apoll Acoustics.

Pikaisella vilkaisulla vaikuttaisi siltä, että Apoll Acoustics ei valmista vahvistimia vaan ainoastaan koteloi niitä....B&O:n sisukalut.
        Genelec suunnittelee ja valmistaa/valmistuttaa omat vahvistimensa.

• Richartti kirjoitti:

Pikaisella vilkaisulla vaikuttaisi siltä, että Apoll Acoustics ei valmista vahvistimia vaan ainoastaan koteloi niitä....B&O:n sisukalut.
        Genelec suunnittelee ja valmistaa/valmistuttaa omat vahvistimensa.

Mä onn henk. koht. niin jumissa, että piti ihan kaivaa hyllystä biisi.

http://www.youtube.com/watch?v=F_1f6LUc1eE

• cillae kirjoitti:

Dull day

Haluutsä nähdä CV:n

(seeveee - naurua)

Se minkä ihmiset (kuulimet) tavan unohtavat, on se miten se oli tarkoitettu lausutavaksi, kuultavaksi.

On täydellinen mysteeri se missä kuuntelijan korva kulkee ja missä ja milloinkin.

Siis itse esitin (lähes järkevän) kyssän hyvistä kuulokkeista, mutta en saanut vastausta, siitä mistä niitä saa.

• cillae kirjoitti:

Se minkä ihmiset (kuulimet) tavan unohtavat, on se miten se oli tarkoitettu lausutavaksi, kuultavaksi.

On täydellinen mysteeri se missä kuuntelijan korva kulkee ja missä ja milloinkin.

Siis itse esitin (lähes järkevän) kyssän hyvistä kuulokkeista, mutta en saanut vastausta, siitä mistä niitä saa.

Mielestäni tämä on sekä naisten että miesten logiikkaa. Joten nyt sitten kyykkyyn, keisarit, daisarit ja pastoraalit.

• jos et/&¤%
        cillae kirjoitti:

linkkiä osaa avata...

(purkitettua naurua)

• Spedeliinoja. Jokainen ihminen tarvitsee oman Spedeliinan.

• Vidyt

Sä tarttet sadanmetrin jonon sun esikoisees.

(sata metriä jonoa yhteen progeen -naurua)

• cillae kirjoitti:

Vidyt

Sä tarttet sadanmetrin jonon sun esikoisees.

(sata metriä jonoa yhteen progeen -naurua)

Gentsu on varmaan hiffannut sen, että millekään muulle "ihmisryhmälle" kuin nuorisolle ei kannata kaupata mitään.

(kaupallista naurua)

• kirp-su

Rakkautta ja anarkiaa!

• Tuottaisimme "ydinliiketoimintoja", mutta kohta toiminnan käynnistymisen jälkeen ulkoistaisimme tämän ja keskittyisimme pelkästään brändin rakentamiseen ja laskutukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1738
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1698
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      332
      1439
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1280
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1259
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1107
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      97
      1043
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe