unelmakumppani? Perustelut?
Tiedätkö, oletko elämänkumppanisi
11
106
Vastaukset
- Ratikkakuski.
He-heee-he! :-)
Vaimoni nai köyhemmän rumuuttaan! No mulla on sellainen mutu (en tiedä), että MÄ en ole kenenkään unelma tai unelmien täyttymys. Tunne olis et aina ois jotain parannettavaa, joko luonteessa tai ulkonäössä tai toimintatavoissa. On mulla joskus ollu sellainki tunne, et muhun tyydytään kunnes löytyy jotain parempaa mihin vaihtaa. Masentavaa/realismia? ;-)
- niin?
Nykyhetki?
niin? kirjoitti:
Nykyhetki?
Nykyhetkessä en edelleenkään usko olevani 100 % unelma kumppani. Unelma on jotain sellaista missä kaikki täyttyy täydellisesti, johan sen sana unelmakin kertoo. Mä en usko kykeneväni täyttämään kenekään unelmia 100 % teholla. Eli en ole kenenekään unelmakumppani. Voi olla riittävä ja rakastettu, mutta en unelma.
Rakastan Itseäni liikaa vastatakseni tällaiseen mielettömyyteen.
- joo,
haaveissani olen hypoteettisen kumppanini unelmakumppani.
- niin?
Nykyhetki?
Tiedän olevani naiseni unelmakumppani. Hän on sen minulle usein kertonut.
Ja tunsin hänet myös useamman vuoden ajan ennen kuin meistä tuli pari ja tiesin jo tuolloin hänen ihannemies-tyyppinsä. ;)Jos mä ajaisin joka päivä parran, pitäisin säännöllisesti kauluspaitaa ja kravattia, enkä jatkuvalla syötöllä sotkisi käsiäni, ni olisin vaimoni unelmakumppani. Luulisin. Muut ominaisuudet täsmää melko hyvin.
Tottakai olen :) Olen niin pitkään, kun rakastat omaan mielikuvaasi rakkaastasi kenessäkään ihmisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60824
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490