Ihan tämmöinen pieni epäsuomalainen kysymys, että onko kukaan tällä hetkellä selvinpäin, vaikka onkin perjantai ja palkkapäivästä - jos sellainen sattuu kellään olemaan, on jo kaksi viikkoa kulunut ?
Onnistuuko viikonloppu ilman viinaa ?
Onko perjantaisin kukaan selvinpäin ?
18
99
Vastaukset
Selvinpäin. Onnistuu samalla tavalla kuin tähänkin asti.
Mulla ei ole viinaa, mutta vielä ehtisin hakea jonkun skumpan :)
Selvinpäin parhainpäin.
Kaappi on aina täynnä alkoholia. En tiedä vielä otanko mitään, mutta palkkapäivästä ei juopotteluni ole koskaan ollut riippuvainen.
- br..
Palkkapäivä on tänään, mutta juomatonta viinaa on muutenkin vaikka kuin paljon. Eka kalsarikännikokeilu taitaa jäädä tältäkin kertaa, kalsarikännääminen ei ole sosiaalista puuhaa. Ilman sitä jurrista ei ole mitään iloa. Yhen stänkaren vois ottaa Beckin naapurin kunniaksi.
- ;)
Ollaanhan täällä me, et ole yksin ;)
- br..
;) kirjoitti:
Ollaanhan täällä me, et ole yksin ;)
Listasin suuri baarikaappi-gallppiin viinavarastoni. Mitä sais olla neiti(?) silmäniskuhymiö? O_^
- ;)
br.. kirjoitti:
Listasin suuri baarikaappi-gallppiin viinavarastoni. Mitä sais olla neiti(?) silmäniskuhymiö? O_^
Ai sä tykkäät naisista. Voi vittu ;(
Onnistuu ilman viinaa, vaikka päässä onkin tällä hetkellä kovempi jyske kuin joskus krapulassa...
- Börjetäti
Mulla on kaksi karhu kaljaa ollut jääkaapissa avaamatta jo kohta vuoden päivät. Taloyhtiö kerran tarjosi saunakaljat ja hamstrasin itselleni muutaman kaljan jääkaappirekvisiitaksi. Näyttää paremmalta kun avaa jääkaapin oven.
Palkka tulee kuukauden välein - niin kuin tulee kuukin. Känni taas tulee vetämällä, jossa olen erityisen taitava, sillä en pidä siitä että selvät ihmiset "fraaseilevat" ja "fraseeraavat" ikivanhoja valheitaan.
Känni on totuushakuisuutta sen maallisimmista maallisimmin keinoin, elintarviketuotoksellisin.
(Dub steppiä naurulla)- Börjetäti
Mulle känni tulee ihan silloin tällöin sattumalta ja riippuen siitä, onko sattumia lompakossa.
Börjetäti kirjoitti:
Mulle känni tulee ihan silloin tällöin sattumalta ja riippuen siitä, onko sattumia lompakossa.
Jos tilanteeni olisi sama kuin sinulla, en muuta tekisi kuin joisi.
Et juu.
Olen selvinpäin, kuten yleensä. Mä en edes muista koska olisin ollut kännissä viikonlopun :O
Täytyy skarpata koska teen kouluhommia ja kaikenkukkuraksi mun kanssa on alkanut jutteleen Pohjois-Carolainalainen entinen merijalkaväen mies. Marines.. sound so sexy :Dcillae kirjoitti:
Dataa.
((Tyhjää naurua))Stadissahan tää varpunen on vanhan kansan suussa sparvari. No kato kun sparvari on ruusupensaassa, niin hymiöt on hillotehtaalla leveät.
Bona-bona
- alv-liskot
vesiselvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla214598- 42553
- 52536
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480