Onko perjantaisin kukaan selvinpäin ?

Börjetäti

Ihan tämmöinen pieni epäsuomalainen kysymys, että onko kukaan tällä hetkellä selvinpäin, vaikka onkin perjantai ja palkkapäivästä - jos sellainen sattuu kellään olemaan, on jo kaksi viikkoa kulunut ?

Onnistuuko viikonloppu ilman viinaa ?

18

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Selvinpäin. Onnistuu samalla tavalla kuin tähänkin asti.

• Mulla ei ole viinaa, mutta vielä ehtisin hakea jonkun skumpan :)

• Selvinpäin parhainpäin.

• Ei sun nimmari kyllä sellaiseen viittaa :)

• Kaappi on aina täynnä alkoholia. En tiedä vielä otanko mitään, mutta palkkapäivästä ei juopotteluni ole koskaan ollut riippuvainen.

• br..

Palkkapäivä on tänään, mutta juomatonta viinaa on muutenkin vaikka kuin paljon. Eka kalsarikännikokeilu taitaa jäädä tältäkin kertaa, kalsarikännääminen ei ole sosiaalista puuhaa. Ilman sitä jurrista ei ole mitään iloa. Yhen stänkaren vois ottaa Beckin naapurin kunniaksi.

• ;)

Ollaanhan täällä me, et ole yksin ;)

• br..
        ;) kirjoitti:

Ollaanhan täällä me, et ole yksin ;)

Listasin suuri baarikaappi-gallppiin viinavarastoni. Mitä sais olla neiti(?) silmäniskuhymiö? O_^

• ;)
        br.. kirjoitti:

Listasin suuri baarikaappi-gallppiin viinavarastoni. Mitä sais olla neiti(?) silmäniskuhymiö? O_^

Ai sä tykkäät naisista. Voi vittu ;(

• Onnistuu ilman viinaa, vaikka päässä onkin tällä hetkellä kovempi jyske kuin joskus krapulassa...

• Börjetäti

Mulla on kaksi karhu kaljaa ollut jääkaapissa avaamatta jo kohta vuoden päivät. Taloyhtiö kerran tarjosi saunakaljat ja hamstrasin itselleni muutaman kaljan jääkaappirekvisiitaksi. Näyttää paremmalta kun avaa jääkaapin oven.

• Palkka tulee kuukauden välein - niin kuin tulee kuukin. Känni taas tulee vetämällä, jossa olen erityisen taitava, sillä en pidä siitä että selvät ihmiset "fraaseilevat" ja "fraseeraavat" ikivanhoja valheitaan.

Känni on totuushakuisuutta sen maallisimmista maallisimmin keinoin, elintarviketuotoksellisin.

(Dub steppiä naurulla)

• Börjetäti

Mulle känni tulee ihan silloin tällöin sattumalta ja riippuen siitä, onko sattumia lompakossa.

• Börjetäti kirjoitti:

Mulle känni tulee ihan silloin tällöin sattumalta ja riippuen siitä, onko sattumia lompakossa.

Jos tilanteeni olisi sama kuin sinulla, en muuta tekisi kuin joisi.

Et juu.

• Olen selvinpäin, kuten yleensä. Mä en edes muista koska olisin ollut kännissä viikonlopun :O

Täytyy skarpata koska teen kouluhommia ja kaikenkukkuraksi mun kanssa on alkanut jutteleen Pohjois-Carolainalainen entinen merijalkaväen mies. Marines.. sound so sexy :D

• Dataa.

((Tyhjää naurua))

• cillae kirjoitti:

Dataa.

((Tyhjää naurua))

Stadissahan tää varpunen on vanhan kansan suussa sparvari. No kato kun sparvari on ruusupensaassa, niin hymiöt on hillotehtaalla leveät.

Bona-bona

• alv-liskot

vesiselvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      814
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      773
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      214
      598
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      42
      553
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      536
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      506
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      483
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      480
    Aihe