Mä olen kymmenen vuoden aikana kirjoitellut tekstejä vähän sieltä sun täältä. On lähes ihmeellistä, että nämä mussukat juoksevat aihioiden perässä kuin kanit porkkanan.
Nyt tulee keppiä: Ei vaikutusta. Mikään tällä saitilla ei ole, tekstuaalisesti (heh), vaikuttanut niin paljon minuun kuin omat juttuni.
Siis mitään muita, elämään kuuluvia, juttujahan täällä ei ole.
Se kepistä.
Aloitus
17
63
Vastaukset
Ai kepistä? Siitä tulikin mieleen mun doctor :)
http://www.youtube.com/watch?v=r-8WP4zIWgMSinunkaan järkesi ei riitä ymmärrykseen. Juuri sen vuoksi siirryn Tiibetin vuorten, laaksojen hyomaan, häikäisevään ja hyiseen rauhaan.
cillae kirjoitti:
Sinunkaan järkesi ei riitä ymmärrykseen. Juuri sen vuoksi siirryn Tiibetin vuorten, laaksojen hyomaan, häikäisevään ja hyiseen rauhaan.
(Kaoottista fiilinkiä)
(Julkista haasteellisuutta)cillae kirjoitti:
(Kaoottista fiilinkiä)
(Julkista haasteellisuutta)Nou hätä. Ratsastan mielelläni sun järellä :)
Sxthsense kirjoitti:
Nou hätä. Ratsastan mielelläni sun järellä :)
Narsistiminäni kertoo sinulle nyt yhden (1) totuuden: Sinä kuunnella sinun sisin. Sinä istua hiljaa, ja katsoa ei mitä. Ja kun sinä siellä jotain nähdä, sinä sanoa: Ei minä, on muualla kuin minä olla. Joku muu.
Sinä hjummarta?cillae kirjoitti:
Narsistiminäni kertoo sinulle nyt yhden (1) totuuden: Sinä kuunnella sinun sisin. Sinä istua hiljaa, ja katsoa ei mitä. Ja kun sinä siellä jotain nähdä, sinä sanoa: Ei minä, on muualla kuin minä olla. Joku muu.
Sinä hjummarta?Kun minä katsoa sinun sisin, minä vastata sinulle minun sisin. Kun sinä vastaat minulle sinun sisin, niin ninä nähdä minun sisin. Minä katsoa sinua, mutta minä vaan katsella minua. Minä ei heti hjummarra, miten sinä tietää minua Mina ei ensin hjummarra, sina joku muu :)
Sxthsense kirjoitti:
Kun minä katsoa sinun sisin, minä vastata sinulle minun sisin. Kun sinä vastaat minulle sinun sisin, niin ninä nähdä minun sisin. Minä katsoa sinua, mutta minä vaan katsella minua. Minä ei heti hjummarra, miten sinä tietää minua Mina ei ensin hjummarra, sina joku muu :)
Sinä ei kuunnella minä.
Minä sanoa: Sinä katsoa ei mitään.
Siinä kohta ihminen ymmärtä kaiken. Minä vannoa. Jos sinä väittä toisin, sinä hölmö, sinä lapsi.cillae kirjoitti:
Sinä ei kuunnella minä.
Minä sanoa: Sinä katsoa ei mitään.
Siinä kohta ihminen ymmärtä kaiken. Minä vannoa. Jos sinä väittä toisin, sinä hölmö, sinä lapsi.Mutta ei voida luvata. Minä tietä hölmö. Mina legopalikat hukassa. Minä löytä jos mina ei katsoa ei mitään. Minä ei jhummarra vielä kaiken :)
Ja tässä, lähes lakonisessa toteamuksessa, oikein haistaa sen että monenlaista on tapahtunut sinä aikana kun monet toimivat toisin.
Oikeastaan mä voisin jäädä eläkkeelle, sillä niin tylsäksi tämä maailma on käynyt.
(Oivoi, ja muutamia valikoituja tuulahduksia)Sua ei kyllä aina tajua.
Minullekin on jäänyt vähän epäselväksi se, että nautitko enemmän omasta rauhasta ja yksinolosta kuin toisten kannanotoista tai kommenteista aloituksiisi ;) - Että saako niihin vastata mitään vai mielummin ei ?
Minä en ole välittänyt siitä asiasta koskaan, joten kohtelias kysymys.. ehkä minunkin miettiä :)
Minä olla perillä humala. Minä onnellinen.
Tämä on vähän sama kuin heittäisi kehiin oman pyyhkeensä kesken matsin ja toteaisi, voi "viddu" tätä ihmisenä olemaa, ja lähtis käveleen.
Kaada vettä päälle, jokainen kasvi siitä tykkää.cillae kirjoitti:
Minä olla perillä humala. Minä onnellinen.
Tämä on vähän sama kuin heittäisi kehiin oman pyyhkeensä kesken matsin ja toteaisi, voi "viddu" tätä ihmisenä olemaa, ja lähtis käveleen.
Kaada vettä päälle, jokainen kasvi siitä tykkää.Mä kaadan vettä päälle.
http://www.youtube.com/watch?v=DLOth-BuCNYcillae kirjoitti:
Mä kaadan vettä päälle.
http://www.youtube.com/watch?v=DLOth-BuCNYEn halua että kuiuntelet tuota. Eikä sitä puolta, vaan ihan toista:
http://www.youtube.com/watch?v=Boyl6Iaw2Y4
- br..
Oma palstailukoulukunta, ei siihen moni pysty.
Sitä mäkin ihmettelen. Tämä ongelma on lähes yhtä suuri kuin se kysymys keitä me olemme, mistä me tulemme ja minne me menemme.
Mä vain näytän ympäröivän maailman, en salli itseni sitä selittävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla214598- 42553
- 52536
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480