Kyllä kiltti DI on jokaisen naisen unelma mies?

yömami

Aina täällä itketään, kuinka akateemiset ei kelpaa naisille.

Kyllä kiltti DI on jokaisen terveen
perhettä haluavan
naisen unelma mies?

55

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki Pete

En minä ole ainakaan kelvannut... Vielä ;)

• MITÄ!

Milloinkohan täällä on itketty ettei akateemiset miehet kelpaa? Luulin kyllä että se parku on päinvastaista. Onhan se tilastollinen tosiasiakin, että parhaiten koulutetut miehet avioituvat useammin kuin huonommin koulutetut.

• AATM

Moni ATM on akateeminen.

• Mies1985

Ei ole olemassa paremmin koulutettuja. On vain pitemmin kouluttautuneita ja kouluttamattomia. Koulutuksen paremmuus riippuu siitä minkälaista työtehtävää on tarkoitus suorittaa. Filosofian tohtori ei voi mennä tekemään putki- ja sähköasennuksia eikä osaa opastaa kuuroja samalla tavalla kuin amis, ellei sitten pätevöidy noissa tehtävissä. Jos koulutus olisi jokin objektiivinen, suora linja huonommuudesta paremmuuteen niin korkeimman oppiarvon omaava henkilö voisi hoitaa kaikki hommat joihin nykyään tarvitaan pitkä rivi erilaisia ammatillisesti ja akateemisesti koulutettuja ihmisiä erilaisine pätevyyksineen.

• dghnjdhnj
        Mies1985 kirjoitti:

Ei ole olemassa paremmin koulutettuja. On vain pitemmin kouluttautuneita ja kouluttamattomia. Koulutuksen paremmuus riippuu siitä minkälaista työtehtävää on tarkoitus suorittaa. Filosofian tohtori ei voi mennä tekemään putki- ja sähköasennuksia eikä osaa opastaa kuuroja samalla tavalla kuin amis, ellei sitten pätevöidy noissa tehtävissä. Jos koulutus olisi jokin objektiivinen, suora linja huonommuudesta paremmuuteen niin korkeimman oppiarvon omaava henkilö voisi hoitaa kaikki hommat joihin nykyään tarvitaan pitkä rivi erilaisia ammatillisesti ja akateemisesti koulutettuja ihmisiä erilaisine pätevyyksineen.

Minkä tutkinnon olette suorittaneet?

• Hmm...

Tarkoittako se, että myös eroavat useammin?

• Olikohan tuo taas provo?

En ole vielä kelvannut kenellekään, tosin itsellänikin on aika korkeat vaatimukset naisten suhteen.

• realissimus s

Eikä ihme, ettet kelpaa, kun haussa on mallimittainen ja missin näköinen matemaatikko tahi fyysikko.

Montako niitä Suomesta löytyy? Sen verran varmaan hallitset todennäköisyyslaskentaa, että tiedät löytymisen olevan mahdotonta.

Eipä silti, et kelpaisi keskivertonaisellekaan. Et tuolla persoonalla ja mielenterveydellä.

• DI minäkin

Se "perhettä haluava nainen" on yleensä nuorempana halveksinut "nörttejä" ja pyörinyt kymmenien renttupoikien ja pahisten sängyissä. Vasta sitten vanhempana alkaa se kiltti DI kiinnostamaan, kun pitäisi löytää rahoittaja perheen perustamiselle ja omakotitalolle. Ei kiitos niille naisille.

• keskity olennaiseen

noin kirjottaa mies joka ei huomaa niitä lukuisia luentosalien seinäkukkasia

• dkfghdkfkd

Voihan sitä tehdä avioehdon ja maksella myöhemmin etämamille elareita.

• Itse haluan perhettä, mutta nuorempana ei todellakaan oo tullut pyörittyä renttupoikien kanssa. Mua ei oo koskaan rentut kiinnostanut.

• ei mulla muuta
        keskity olennaiseen kirjoitti:

Jos opiskelee tai on opiskellut DI:si niin ei siellä luentosaleilla seinäkukkasiakaan ole. Tervetuloa vierailemaan mihin tahansa teknilliseen korkeakouluun. Niissä on miehiä jopa 90%

• Mutta kun

Rumalla naisella ei tee mitään.

• tyttö+tyttö+tyttö=0
        ei mulla muuta kirjoitti:

Jos opiskelee tai on opiskellut DI:si niin ei siellä luentosaleilla seinäkukkasiakaan ole. Tervetuloa vierailemaan mihin tahansa teknilliseen korkeakouluun. Niissä on miehiä jopa 90%

Väitän, että naisilla on vaikeampaa opiskelu miesvaltaisilla aloilla kuin miehillä naisvaltaisilla aloilla opiskeluympäristön vuoksi. Ei paljon ole inspiraatioo lähteä sinne korkeakouluun, jos on ensin kuunnellut sovinististen vanhojen patujen veetuilua sukupuolensa vuoksi muutaman vuoden vaikkapa jonkun perämetsän it-lukiossa.

Eräässä Tiede-lehden blogissa on käyty keskustelua naisten ja miesten aivojen eroista. Siellä tuli vastaan teoria, jonka mukaan suorituksen taso laskee, jos ihmiselle uskotellaan ennen suoritusta, ettei hän kykene siihen. Kuinkahan monelle tytölle jo peruskoulussa on iskostettu päähän esim. uskomus, ettei tytöt osaa matematiikka (tyttöyden vuoksi)?

• Liian ylpeä sinkku

Juuri näin on ollut kahden erittäin hyvin tuntemani diplomi-insinöörin tapauksessa. Itsekin olen DI mutta niin periaattellinen, etten halua olla näiden naisten elättäjä nyt kun olen täyttänyt 30 vuotta. Ei välttämättä järkevää mutta en voi toimia luonteeni vastaisesti.

Jos olisin kelvannut myös nuorena, olisin jo hankkinut vaimon ja kolme lasta. Nyt elän sinkkuna elämäni loppuun saakka. Mutta hauskaa sekin on, sinkkuna olossa on paljon positiivisia puolia ja se sopii minulle hyvin.

• kwemvs

Luentosalien seinäkukkaset nyt eivät ole sen kiltimpiä kuin ne muutkaan tytöt. Suurin osa nuorista naisista viettää villiä nuoruutta. Ne harvat jotka eivät niin tee ovat sitten vaikeasti lähestyttäviä esimerkiksi siten etteivät juuri liiku ihmisten ilmoilla, ainakaan ilman kaverien suojaa.

• hieno kosto, joo
        Liian ylpeä sinkku kirjoitti:

Juuri näin on ollut kahden erittäin hyvin tuntemani diplomi-insinöörin tapauksessa. Itsekin olen DI mutta niin periaattellinen, etten halua olla näiden naisten elättäjä nyt kun olen täyttänyt 30 vuotta. Ei välttämättä järkevää mutta en voi toimia luonteeni vastaisesti.

Jos olisin kelvannut myös nuorena, olisin jo hankkinut vaimon ja kolme lasta. Nyt elän sinkkuna elämäni loppuun saakka. Mutta hauskaa sekin on, sinkkuna olossa on paljon positiivisia puolia ja se sopii minulle hyvin.

Jees, mahtavaa miesten logiikkaa.

Kostanpa naisille, enkä huoli niitä. Paha vain, etteivät he tiedä sinun kostostasi. Eikä niitä kostosi pahemmin liikutakaan, kun onhan noita miehiä tarjolla muutenkin.

Kostosi alias ylimielisyytesi uhriksi jäät vain sinä itse. Tietty, jos haluat elää elämäsi todellakin yksin, mikäs siinä. Tällöin ei vain voi puhua kostosta, vaan elämänvalinnasta.

• ei tarvetta
        hieno kosto, joo kirjoitti:

Jees, mahtavaa miesten logiikkaa.

Kostanpa naisille, enkä huoli niitä. Paha vain, etteivät he tiedä sinun kostostasi. Eikä niitä kostosi pahemmin liikutakaan, kun onhan noita miehiä tarjolla muutenkin.

Kostosi alias ylimielisyytesi uhriksi jäät vain sinä itse. Tietty, jos haluat elää elämäsi todellakin yksin, mikäs siinä. Tällöin ei vain voi puhua kostosta, vaan elämänvalinnasta.

Totta.

Unohtamatta omituista syyllisyyden kollektiivisuutta. Syyllistetään (joidenkin pakkien vuoksi?) kaikki naiset muutaman naisen tekosista. Yksi nainen teki näin = kaikki naiset ovat syyllisiä ja vihattavia olentoja.

Täsmälleen samalla logiikalla Liian ylpeä sinkku on syyllinen mihin tahansa miesten tekemiin rikoksiin tai väärinkäytöksiin. Koska joku mies jossain on tehnyt jotain väärää, Liian ylpeän sinkun miehenä tulee maksaa siitä.

Terapian tarpeessa, eh?

• Well Boo Hoo

Myös työ- tai muussa elämässä menestyneet miehet ovat nuorena irroitelleet ja sitten rauhoittuneet. Se kuuluu elämään.

Ei ole meidän syymme, että et itse ole uskaltanut tai halunnut heittäytyä sosiaaliseen kanssakäymiseen ei-nörttien kanssa nuorempana. Jos olisit, niin olisit oppinut niitä tärkeitä sosiaalisia taitoja, saanut naista niiden ansiosta etkä olisi nyt niin katkera kumppanien määrästä.

Mutta kun ne nörttiharrastukset olivat sinulle niin tärkeitä, tai halveksuit muuten vaan meidän "renttujen ja pahisten" tapaa opetella elämää. Omapa on syysi ettet oppinut elämään muiden tavalla, vaan jäit yksiksesi ruikuttamaan.

• jäkätijäkäti.

Ja se perhettä haluava mies on ensin pyörinyt lukuisten pubiruusujen ja muiden räkättien sängyissä. Vasta sitten vanhempana alkaa kiinnostamaan ne kiltit tytöt, jotka jäisi kotiin lapsia hoitamaan ja miestä passaamaan, vaikka aiemmin niitä harmaahiirulaisia halveksuttiin.Ei kiitos.

• Ei kiinnosta enää
        Liian ylpeä sinkku kirjoitti:

Juuri näin, ainakin itsellä on alkanut vientiä riittää pari vuotta valmistumisen jälkeen. Suorastaan naurettavaa huomata, että nyt yht'äkkiä minäkin kelpaan kun naisille iskee vauvakuume ja alkavat etsiä sitä hyvää perheen elättäjää.

Olisi varmaan kannattanut huomioda tällaiset tapaukset jo silloin nuorempana, mutta kun kiinnosti vaan se nuuskahuulinen amisjuntti.

• ----
        tyttö+tyttö+tyttö=0 kirjoitti:

Väitän, että naisilla on vaikeampaa opiskelu miesvaltaisilla aloilla kuin miehillä naisvaltaisilla aloilla opiskeluympäristön vuoksi. Ei paljon ole inspiraatioo lähteä sinne korkeakouluun, jos on ensin kuunnellut sovinististen vanhojen patujen veetuilua sukupuolensa vuoksi muutaman vuoden vaikkapa jonkun perämetsän it-lukiossa.

Eräässä Tiede-lehden blogissa on käyty keskustelua naisten ja miesten aivojen eroista. Siellä tuli vastaan teoria, jonka mukaan suorituksen taso laskee, jos ihmiselle uskotellaan ennen suoritusta, ettei hän kykene siihen. Kuinkahan monelle tytölle jo peruskoulussa on iskostettu päähän esim. uskomus, ettei tytöt osaa matematiikka (tyttöyden vuoksi)?

Ei se että ala on miesvaltainen tarkoita että se olisi sovinistinen. Sovinismi ei ole kaikkien miesten ominaisuus. Jos luokan pahikset haukkuvat tyttöjä, niin se ei tarkoita että ne TKK:lle lähtevät hissukkamiehet olisivat samanalaisia.

Ja ongelmia naisvaltaisille aloille lähtevät miehetkin kohtaavat. Ennenkaikkea sen, että luullaan homoksi. Ja tämä uskomus myös istuu tiukassa. Jos on asiakaspalvelutehtävissä, voi olla varma, että asiakkaat tulevat ainakin uskomaan siihen aina.

• Mulle ainakin kelpais kiltti DI, mutta viä ei sopivaa tullut vastaan.

• Dippa-inssi

Löytyykö sulta profiilia suomi24-treffeiltä tai muualta? Kirjoitan sulle. Minä määrittelen kiltin siten, että kunnioitan naisia. Mutta en ole kiltti typeryksiä kohtaan..

• Dippa-inssi kirjoitti:

Löytyykö sulta profiilia suomi24-treffeiltä tai muualta? Kirjoitan sulle. Minä määrittelen kiltin siten, että kunnioitan naisia. Mutta en ole kiltti typeryksiä kohtaan..

Onhan mulla tua suomi24-treffeissä profiili, muttei tosin tällä nimimerkillä.

• D-inssi
        kisu_87 kirjoitti:

Onhan mulla tua suomi24-treffeissä profiili, muttei tosin tällä nimimerkillä.

Niin ja tässä et halua varmaan kertoa koska se linkittäisi nämä nimimerkkisi yhteen. Herätti vain mielenkiintoni kun niin selvästi ilmaisit että DI olis hyvä, ei semmosta joka päivä kuule. En ole muuten koskaan lukenut suomi24-treffejä enkä 5 vuoteen mitään muitakaan. Voitko antaa jonkun vinkin, jonka perusteella sut tunnistaisi ehkä?

• Juliannaaa
        D-inssi kirjoitti:

Niin ja tässä et halua varmaan kertoa koska se linkittäisi nämä nimimerkkisi yhteen. Herätti vain mielenkiintoni kun niin selvästi ilmaisit että DI olis hyvä, ei semmosta joka päivä kuule. En ole muuten koskaan lukenut suomi24-treffejä enkä 5 vuoteen mitään muitakaan. Voitko antaa jonkun vinkin, jonka perusteella sut tunnistaisi ehkä?

Minkä ihmeen takia joku nuorinainen antais jollekkin vanhella sedälle vinkin deittiprofiilin nimimerkistään? Luultavasti oot ties kuinka paljon kisua vanhempi, vai oletko?

• hahahhhaa Justiina
        Juliannaaa kirjoitti:

Minkä ihmeen takia joku nuorinainen antais jollekkin vanhella sedälle vinkin deittiprofiilin nimimerkistään? Luultavasti oot ties kuinka paljon kisua vanhempi, vai oletko?

Eikä kukaan nainen ole niin epätoivoinen että tältä palstalta tarttees vongata joltain random-tyypiltä joka vain SANOO olevansa DI. Kumma muuten kuinka tuon oppiarvon suorittaneita oikein vilisee tässä joukossa. Ilmeisen kusupäistä porukkaa vai mitä tästä pitäisi päätellä..

• Hihhih Justiina
        hahahhhaa Justiina kirjoitti:

Eikä kukaan nainen ole niin epätoivoinen että tältä palstalta tarttees vongata joltain random-tyypiltä joka vain SANOO olevansa DI. Kumma muuten kuinka tuon oppiarvon suorittaneita oikein vilisee tässä joukossa. Ilmeisen kusupäistä porukkaa vai mitä tästä pitäisi päätellä..

Oliko viestisi tarkoitus olla jotenkin ilkeä? :) Aika todennäköisesti vain trollailit aikasi kuluksi mutta ihna itseäni viihdyttääkseni vastaan noihin kahteen hassuun viestiisi.

Vanhat sedät voivat jo nyt koska tahansa halutessaan vastata Kisun deittiprofiiliin. Sillä ei ole minkäännäköistä merkitystä, antaako hän minulle vinkin profiilistaan. Olen vanhempi mutta en tyyliin 10 vuotta jos sitä tarkoitat.

Toinen viestisi on samalla tavalla epälooginen kuin ekakin, heh. Kaikki, jotka vastaavat Kisun deittiprofiiliin, ovat random-tyyppejä ja kaikki, jotka kertovat deittiviestissään ammattinsa vain sanovat olevansa sellaisia. Totuus selvinnee vasta siinä vaiheessa kun näkee ensimmäisen palkkakuitin, josta käy ilmi asema tai seuraa poikaystäväehdokasta työpaikalle saakka. Mietipä sitä ennen kuin seuraavan kerran uskot jonkun jannun selittelyjä baarissa.

Nojaa, DI:t tätä Suomea pyörittää, sekä asiantuntijoina yrityksessi että niiden johdossa. Ei sillä ole mitään merkitystä, jos joku random-tyyppi epäilee että kaikki diplomi-insinöörit ovat mulkvisteja. Sanoisin, että joku neljäsosa heistä itseasiassa onkin enemmän tai vähemmän ärsyttäviä besserwissereitä joten et ihan hakoteillä ole.

• jennie..
        Hihhih Justiina kirjoitti:

Oliko viestisi tarkoitus olla jotenkin ilkeä? :) Aika todennäköisesti vain trollailit aikasi kuluksi mutta ihna itseäni viihdyttääkseni vastaan noihin kahteen hassuun viestiisi.

Vanhat sedät voivat jo nyt koska tahansa halutessaan vastata Kisun deittiprofiiliin. Sillä ei ole minkäännäköistä merkitystä, antaako hän minulle vinkin profiilistaan. Olen vanhempi mutta en tyyliin 10 vuotta jos sitä tarkoitat.

Toinen viestisi on samalla tavalla epälooginen kuin ekakin, heh. Kaikki, jotka vastaavat Kisun deittiprofiiliin, ovat random-tyyppejä ja kaikki, jotka kertovat deittiviestissään ammattinsa vain sanovat olevansa sellaisia. Totuus selvinnee vasta siinä vaiheessa kun näkee ensimmäisen palkkakuitin, josta käy ilmi asema tai seuraa poikaystäväehdokasta työpaikalle saakka. Mietipä sitä ennen kuin seuraavan kerran uskot jonkun jannun selittelyjä baarissa.

Nojaa, DI:t tätä Suomea pyörittää, sekä asiantuntijoina yrityksessi että niiden johdossa. Ei sillä ole mitään merkitystä, jos joku random-tyyppi epäilee että kaikki diplomi-insinöörit ovat mulkvisteja. Sanoisin, että joku neljäsosa heistä itseasiassa onkin enemmän tai vähemmän ärsyttäviä besserwissereitä joten et ihan hakoteillä ole.

Jos on riittävän fiksu, niin luultavasti kisuun pystyy ottaan yhteyttä.

• TODELLINEN kiltti
        Dippa-inssi kirjoitti:

"...mutta en ole kiltti typeryksiä kohtaan...".

^ tuo tarkoittaa suoraan sitä, että olet päällisin puolin mukava ja ystävällinen jopa kunnioittavakin, mutta annas olla, jos tyttöystävä sanoo jotain typerää, niin jopa alkaa kettuilu ja halveksunta.

Todellinen kiltti ihminen on sellainen, joka kohtelee kunnioittavasti ihmisiä riippumatta siitä, mikä on ihmisen ulkonäkö, status tai hänen älykkyytensä.

Minua pelottaa sellaiset miehet, jotka ovat lipeviä ja ovat olevinaan kovin gentlemanneja, mutta annas olla, jos tulee joku vastoinkäyminen, niin huudetaan ja raivotaan hullun lailla esim. liikenteessä, jos joku ajaa liian hiljaa tms.

• Juliannaaa
        TODELLINEN kiltti kirjoitti:

^ tuo tarkoittaa suoraan sitä, että olet päällisin puolin mukava ja ystävällinen jopa kunnioittavakin, mutta annas olla, jos tyttöystävä sanoo jotain typerää, niin jopa alkaa kettuilu ja halveksunta.

Todellinen kiltti ihminen on sellainen, joka kohtelee kunnioittavasti ihmisiä riippumatta siitä, mikä on ihmisen ulkonäkö, status tai hänen älykkyytensä.

Minua pelottaa sellaiset miehet, jotka ovat lipeviä ja ovat olevinaan kovin gentlemanneja, mutta annas olla, jos tulee joku vastoinkäyminen, niin huudetaan ja raivotaan hullun lailla esim. liikenteessä, jos joku ajaa liian hiljaa tms.

Niinpä, kuka sellaisen miehen itselleen haluaa.

• vinkkivinkki
        D-inssi kirjoitti:

Tuo nimimerkki kisu näyttää etsivän uusia kavereita ystävyys-palstalla. Ehkä sen kautta saat häneen yhteyttä.

• Dippa-inssi
        TODELLINEN kiltti kirjoitti:

Pitää täysin paikkansa, etten ole ylikäveltävä tossukka. En ole koskaan joutunut tappeluun mutta muutaman kerran joutunut osoittamaan, että olen valmis siihen estääkseni aiheettoman päällekäymisen. Näin on miehenä vain joskus toimittava.

Naista en koskaan voisi uhata väkivallalla. Sellaiset miehet tuomitsen yksiselitteisesti. Asia erikseen on että jos tyttöystävä sanoo jotain, joka mielestäni on epäoikeutettua, niin otan asian yleensä heti puheeksi, enkä jää hautomaan hiljaista vihaa sisälleni.

Puhut viimeisessä kappaleessa niinsanotusta passiivisaggressiivisesta ihmistyypistä. Heille ominaista on tietty omien tunteiden välttely kunnes sitten tukahdetut tunteet purkautuvat väistämättä jossain vaiheessa. Enpä ole sellainenkaan.

• idididididididd

Hmm, mieheni on kiltti,perhettä haluava muttei DI ja silti on unelmieni mies.

• ENFP-nainen

Ei koulutuksella ole väliä, vaan ihmisellä sen koulutuksen alla. Ammatti ei lukitse persoonaa tietyn tyyppiseksi, vaikka maailma on täynnä stereotypioita. Samaan ammattikuntaan mahtu varmasti kus*päitä, lämpimiä ja välittäviä ihmisiä, pelimiehiä ja perheenisätyyppejä.

Ei DI:ssa ole mitään vikaa, muttei se vaatimus olekaan ;-)

• näin se vain nykyään

"Kyllä kiltti DI on jokaisen terveen
      perhettä haluavan
      naisen unelma mies? "

Ei Parittomissakaan kelpaa vähän koulutetut, näin se vain nykyään on.

• hsdghsgh

tää lyhyttukkanen ämmähän sano näin: ei mulle riitä mikään lumenpudottaja, sori ei vaan nappaa.

sit sellanen vaalee pitkähiuksinen (mun mielestä hyvännäkönen) sano: ei oo väliä onko duunari vai toimitusjohtaja. et melkeen jopa suotavaa ois duunarius.

kolmas ja neljäs tyyppi sanoivat jotenkin näin: kyllä duunarius itsessään menisi, mutta miehen alemmuus kompleksit ei.

Noin ne kommentoi tota koulutus asiaa ohjelmassa. Tiedä sit oliko osalla kyse siitä, etteivät sitä "oikeeta" mielipidettä uskaltaneet tv:ssä täräyttää.

• akkateeminen

Ja jokaisen miehen unelma nainen. Myös muut akateemiset naiset voivat olla kiinnostavia jos ovat opiskelleet jotain hyödyllistä kuten vaikkapa lääkäriksi.

• Kaikki tuntemani DI:t ovat mulkkuja.

• DI Mulkku

Niin minunkin, itseni mukaan lukien.

• Teepä testi

Alemmuuskompleksi. Sinä voit myös aina opiskelle DI:ksi, se on Suomessa ilmaista, ja nähdä käytännössä, muututko mulkuksi sillä hetkellä, kun saat DI-paperit käteesi.

• Huuhaata vaan

Ei pitäisi yleistää, mutta jos on kiinnostunut taiteesta, kulttuurista tai yleensä jostain humanistisemmasta asiasta, niin insseistä ei yleensä ole paljon iloa. Insseille kaikki tuollainen on pelkkää hömpötystä ja huuhaata. Poikkeuksiakin toki löytyy.

• Ei lapsia kiitos

Läheskään kaikki naiset eivät edes halua lapsia tai parisuhdetta kummempaa "perhettä". Millä oikeudella sinä sanot, etteivät sellaiset naiset ole terveitä?

• Jos olisin nainen, niin sen ainakin vaatisin, että poikuus EI olisi tallella.

• 13242787

joku ääliö taas menny herättään kuolleista yli vuoden vanhan topicin

• Lörppönen

Yleinen suuntaus on ollut lisätä akateemista koulutusta. Useimmilla pitkään opsikelleilla, vaativat opinnot läpikäynneillä on kova sisäinen motivaatio. Halu oppia, kehittyä, käyttää päätään, kiinnostusta aihetta kohtaan ja eteenpäin pyrkivyyttä. Hyvin harva saa vuosien opinnot suoritettua vain ulkoisen motivaattorin, esim jonkun tittelin, kannustamana. Kyllä kiinnostus ja into pitää olla aitoa ja lähteä ihmisestä itsestään, sisältäpäin. Keskimäärin ura on DI koulutuksen käyneillä aika selkeästi nousujohteisempi ja esim. palkkaus on DI:llä selkeästi parempi.

• kelpaa kyllä

Kyllä kiitos, kyllä kiltti DI kelpaa vallan mainiosti. Löysinkin juuri sellaisen. Killteyden lisäksi hän vain on vielä pitkä, komea, älykäs ja huomaavainen. Uskomaton yhdistelmä.

• dippailen vaan

Normi inssi jää rannalle ruikuttamaan kun dippainssi vie naiset

• Mulle ainakin kelpais inssi ihan yhtä hyvin kuin dippainssi. Kunhan vaan olis mukava mies, jonka kanssa tulee hyvin juttuun ja ns. kemiat toimii.

• 17+1

DI-on just sellsinen perus-miehen status, jota kuka tahansa peruskoulupohjalta kaupan kassalla oleva nainen voi vaatia hyvällä omalla tunnolla.

Joskus DI voi päästä naimisiin sairaanhoitajien, parturi-kampaajien ym. kanssa, mutta aika harvoin akateemisesti koulutettujen naisten.

• pullis2

Tekniikan tohtoreita koskee sama... kaupan kassoja vain.

• UUH UHH

Niin ihanaa

• kukka189

Näinhän se on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5097
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3332
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3089
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2358
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1807
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1484
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1159
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1109
    10. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      30
      1099
    Aihe