Oletko valmis maksamaan korkeampaa sähkölaskua?

en halua maksaa

Olisitko valmis maksamaan korkeampaa sähkölaskua, jotta kaapelit kaivettaisiin maan alle?

Maakaapelointi olisi Häkämiehen mielestä pitkän aikavälin hanke. Joka tapauksessa työ- ja elinkeinoministeriö haluaa vauhdittaa sähköverkon maakaapelointia. Nykyisin uudet johdot vedetäänkin pääasiassa maan alle.

Ilmassa on edelleen 350 000 kilometriä sähköjohtoa. Häkämies myönsi, että nykyisten ilmajohtojen vieminen maan alle olisi iso urakka. Hankkeen hinta olisi ainakin 10 miljardia euroa. Vielä on epäselvää, kuinka suuri osa kaapeloinnista olisi yhteiskunnan vastuulla ja kuinka suuri osa sähköyhtiöiden vastuulla

27

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi nousuun!

Homma maksaisi itse itsensä takaisin, kun palkattaisiin pitkäaikaistyöttömiä duuniin. Heistä tulisi veronmaksajia. Pääsisivät pois sossun ja Kelan luukulta. Heillä olisi varaa kuluttaa. Suomi lähtisi kertakaikkiaan nousuun!

• Ei missään tapaukses

en missään tapauksessa!

Täällä ei ole mitään ongelmia,
      sähkö toimii, kännykät ja netti toimii sekä lämpöä puskee
      kaukolämpöputki sisään!

Ne maksakoon jolla ongelmia on

• Onnittelen: oma toimiva sähkölaitos on luxusta näinä aikoina.

• hanat kiinni

Mitä sitä mitään lisää tarvitse maksaa, kun puretaan toimimattoman ja osaamattoman johdon palkkiojärjestelmä. Lopetetaan osingon jako. Ja kohtuullistetaan herrankrekkaloiden palkka. Kukaan ei tarvitse työstään 3 tonnia enempää kuussa. Tämä Forttumin johtoporukka ei edes tuota ole ansainnut.

• kateus on ihmeellist

kuule, pikku palkiot ovat nappikauppaa näiden hommien rinnalla!

OTTAISIT SINÄKIN ASIOISTA SELVÄÄ!

Kateellisuus on asia eri

• RAHAA ON......

HA*nat KIINNI:JOHTO VASTUUSEEN JOSKUS:ELI NYT.viimeistään.Liikaa johtajia.Palkat poikottiin.ensin työ.sitten huvit.Liliukset vankilaan.rahat pois.

• ei verorahoin

Maksakoon se, joka on muuttanut asumaan hevon korpeen ja tarvitsee välttämättä joka päivä sähköä. Siirtomaksun tulee määräytyä todellisten kustannusten mukaisesti.
      PS. Fortumin Kuulan palkkaa on alennettava, kaveri on hoitanut työnsä todella kehnosti.

• maksaa itse

Samaa mieltä!

Jos asuu jossain hevon kuusessa, parempi hommata itse omat
        varajärjestelmät ja systeemit eikä huutaa aina jotain muita
        apuun sekä maksumiehiksi!

Minua ei huvita yhtään maksaa landepaukkujen sähköjohdoista

• Joo siis kyllähän aikataulut sopii lyödä lukkoon noissa nopeissa nettiyhteyksissä, mutta sähköä ihmiset eivät tarvi. On se jännä. Lisätäänkö optioita?

• Ja Ruotsissa näihin asioihin on puututtu ja siksi siellä ongelmat eivät ole niin laajoja. Suomessa perhana vähemmän asukkaita kuin Ruotsissa ja pienempi maa ja vieläpä heikentynyt myrsky, mutta silti Suomessa paljon enemmän sähköongelmia.

• kilpailutus tulee

Forttumin kurssi nousussa börssissä. Se tietää osinkoa omistajille?

• omanlainen_tallaaja kirjoitti:

Ja Ruotsissa näihin asioihin on puututtu ja siksi siellä ongelmat eivät ole niin laajoja. Suomessa perhana vähemmän asukkaita kuin Ruotsissa ja pienempi maa ja vieläpä heikentynyt myrsky, mutta silti Suomessa paljon enemmän sähköongelmia.

Ja sitä paitsi... Kunhan tuo uusin reaktori valmistuu joskus ensi vuosikymmenellä ehkä, niin jospa se sähkönhinta tippuisi. Kilpailutetaan vaikkapa Arevalla tuo sähköjohtojenkin veto, niin siitä tulee joka tapauksessa pitkäaikainen projekti, vaikka ihmiset rauhotettaisiinkin lupaamalla johdot jo vaikka ensi kevääksi. Vamistuu oikeasti vuonna 2020. Ulkomaalainen työvoima rakennusalalla kun on tuonut kaikkea hyvää, vai?

• kilpailutus tulee kirjoitti:

Forttumin kurssi nousussa börssissä. Se tietää osinkoa omistajille?

Joo hyvä kilpailutusta ja lisää ulkomaisia toimijoita. Tekee oikein hyvää laadulle ja kaikki valmistuu kuten paperilla luvataan. Näistähän ei vielä tähän mennessä olekkaan koitunut mitään pahaa tähän maahan... Suomessa pitää säädöksistä kiinne vain suomalaiset toimijat.

• Maksakoon itse

Tuollaisen huonosti hoidetun yhtiön johdolle pitäisi antaa potkut. Häkämiehelle ja Räsäselle pitäisi myös antaa potkut.
      Yhtiö tekee miljardivoittoja ja on pääosin valtion omistuksessa.

• hyvin johdettu

miten niin huonosti hoidettu?

Firma takoo isoja voittoja ja investoi jatkuvasti.
        Työllistää ja maksaa veroja!

Ei yhtään huonosti

• kansan rahat

Johto vastuuseen...rahat käyttöön .asiakkaiden hyödyksi.johto vankilaan.liliuksesta lähtien.rahat pois näiltä nylkyreiltä.

• vttu mikä urpo

Ihan nyt sulle tiedoksi, Lilius ei ole enää töissä Fortumilla!

TSIISUS MISTÄ NÄITÄ IDOOTTEJA AINA ILMESTYY?

• Tuleva joukkomurhis

En. Kunhan tämä riisto tästä vielä pahenee, alan tappamaan ihmisiä. Kapitalistisiat ovat silloin ykköskohteeni.

• kun aika tulee.

Järjestäydytään ja pistetään tää maa matalaksi joukolla.

• Paremman Suomen puol
        kun aika tulee. kirjoitti:

Järjestäydytään ja pistetään tää maa matalaksi joukolla.

Ideoita kenen/minkä kautta vastarintaliikkeeseen voisi liittyä? Pakkohan sellainen maanalainen armeija on jo olla, vai olemmeko tosiaan niin lampaita että mitään järjestäytymistä ei ole vieläkään tapahtunut? Ymmärrän kyllä jos täytyy olla hiljaa asiasta, muutenhan koko homma kusee.

• hävetköön fortum
        Paremman Suomen puol kirjoitti:

Ideoita kenen/minkä kautta vastarintaliikkeeseen voisi liittyä? Pakkohan sellainen maanalainen armeija on jo olla, vai olemmeko tosiaan niin lampaita että mitään järjestäytymistä ei ole vieläkään tapahtunut? Ymmärrän kyllä jos täytyy olla hiljaa asiasta, muutenhan koko homma kusee.

RUOTSISSA EI OLLUT KROONISESTI AHNE JOHTO.Fortum sai,mitä tilasi.Minkä taakseen jätää.sen edestään löytää.

• hajoa loinen

Tuu tänne vaan kokeileen juntti!

Tuollaiset häviää ihan ensin, alkumetreillä jo.
        Yhteiskunnan loiset

• Bää bää...
        hajoa loinen kirjoitti:

Tuu tänne vaan kokeileen juntti!

Tuollaiset häviää ihan ensin, alkumetreillä jo.
        Yhteiskunnan loiset

Juntti? Loinen? Ehei, minä olen työssäkäyvä paljasjalkainen helsinkiläinen. En vain siedä ahneutta. Sinä sitä näköjään fanitat, lyön vetoa että älykkyysosamääräsi on reilusti alle keskitason?

• munat poikki

ahneet hirteen

• -.......-.-.--------

Tollaset v**tun moiset optiot maksellaan hallitukselle ja sitten muka pitäisi kuluttajan maksaa lisää että saadaan luotettavaa sähkön toimitusta. Noilla bonuksilla saisi suomen vedettyä ristiin rastiin kaapelia.
      On vielä pokkaa mennä tv:ssä vaatimaan lisää rahaa.
      Mikä v**u näitä ahneita ihmisiä vaivaa?

• ahneus on sairaus

Palkkaa nyhtävät 60-70 tuhatta euroa kk.eläkkeet etu käteen järjestelleet itselleen 60 tuhatta euroa kk.Herkuttelevat kaikilla mausteilla.kaikki edut lisäksi.omat rahat säästyy...!...nämä kaikki nylkyrit on luokiteltava TÄYTTÄ YMMÄRRYSTÄ VAILA OLEVEKSI.riistäjiksi.HEILLÄ EI OLE SISÄISTÄ HÄLYTYS KELLOA.VALTA KÄSITE ON VÄÄRISTYNYT:VALTA ON HEILLE KANSAN VAROJEN HULLUN KURISTA TUHLAAMISTA;ITSELLE OTTAMISTA.se on valtaa heille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe