Presidentti 2012:
Ulkoministerinä Väyrynen on toiminut neljä kertaa pitkän ajan, joten kokemus juuri ulkopolitiikan alueella on huomattavan suuri. Myös EU-kokemus on tärkeä!
Hyvä muisti ja aivokapasiteetti on kohtalaisesti sanoen paras näistä ehdokkaista, myös luonne ja kyky h a r k i t a asioita suomalaisten parhaaksi!
Avioliitto Vuokko-vaimon kanssa on nuouudenrakkauden seuraus, ja se on vain parantunut heidän molempien sanojensa mukaan vuosien myötä.
Lapsia on kolme ja lapsenlapsia, heillä on oma elämänsä elettävänään, vierailuilla käyvät.
Paavon yo-todistus on täynnä 10 ja kiitettäviä, laudatur-yleisarvosana. Todistaa jotain sekä luonteesta että älystä ja ahkeruudestakin!
Paavo on valtiotieteen tohtori, joka pitää nimityksestä "Koko kansan Paavo".
Sotavoimain ylipäällikkyys on kapteeni Paavo Väyryselle luontaista.
Meillä on onneksemme yksi hyvä ehdokas seuraaviksi 6-ksi vuodeksi presidentiksi:
Minä äänestän Paavo Väyrystä. En edes harkitse enää muita, koska muita sen arvoisia ei ehdokkaina ole!
Presidentin vaalit vuonna 2012 ovat meille tärkeät!
Suomi maksajana miljardien tuille, joille ei loppua tule, kun mikään ei riitä noille eteläisten maiden vetelehtijöille!
Suomi y k s i n tuolla kylmässä ja koleassa, tuulien riepottelemassa pohjoisessa maksamassa lämpimän etelän väen elämää:
http://www.hs.fi/kuvat/pieni_webkuva/1135270109411.jpeg
Olen harkinnut kaikkia presidenttiehdokkaita perusteellisesti!
8
71
Vastaukset
- Sannuli*
On kyllä tunnustetta31.12.2011 14:190 SULJE
va, että kukaan muu kuin Paavo Väyrynen ei olisi kestänyt sitä kiusaamista, mikä hänen osakseen täällä on tullut ilkeiden taholta.
Vain sanat "hän nukkui yön yli" ja hirveä hörötys sen perään.
H a r k i n t a meidän asioissamme on h y v e.
Olisivatpa Lipponen ja Niinistö harkinneet edes hiukan, ennenkuin lähtivät viemään Suomea "ensimmäisellä junalla" EMU:un, Euroopan Rahattomuusliittoon.
Suomi on Niinistön ja Lipposen harkitsemattomuuden ja ajattelemattomuuden takia nyt pulassa maksamassa noiden etelän maiden velkoja.
Muissa pohjoismaissa oltiin viisaampia!
' Paavolla nyt ainakin on henk. koht. puolella sanoisinko etunaan pitkä vakaa avioliitto yhden ja saman naisen kanssa. Nainen on tähän saakka kestänyt kaikki politiikan rytkytykset Väyrysen kanssa ja kestäisi varmaan presidentin vaimon roolinkin tyynesti. Ei meillä mitään carlabruneja tarvita.
Onneksi Penakin on pitänyt matalaa profiilia eikä ole yrittänyt olla omaa itseään kummempi. Penalle joka tapauksessa pisteet.- Neuvoa-antava
EMU:un eli Euroopan Rahattomuusliittoon siirtymisen suhteen kansanäänestys olisi ollut ratkaisevan tärkeä,
kuten Ruotsissakin, jossa vastaus oli EI .
Runnojat Niinistö ja Lipponen tiesivät eduskunnassa pilkkaamalla ja ivailemalla saavansa EMU:un siirtymisen läpi.
Ilkeilijöiden keinot ovat aina pahat.
Kansalle he eivät olisi voineet mitään, äänestyksen tulos olisi ollut EI. Ja he tiesivät sen.
. - Männistön vaari
Onhan Paavo Väyrynen tiedoiltaan, taidoiltaan ja ulkopoliittisilta kannanotoiltaan sekä diplomaattisilta kyvyiltään ns. päätään pitempi muita ehdokkaita.
Minulle ei ole vaikeaa tehdä valintaa, jonka vielä vaalikonekin vahvisti, eli Paavo Väyrynen.
Oli muuten mielenkiintoista huomata, että vaalikone antoi minulle toiselle sijalle Sari Essayahin ja kolmanneksi Niinistön.
Mutta, ei se mitään, sanoi Eemeli. - Katainen kansa...
Jyrki onkin hyvä jatkoa ajatellen, samanlaista kunnollisuutta, viisautta ja jaksavuutta kuin Paavo Väyrysessä on.
Paavo Väyrysen persoonallisuudessa on valtava potentiaali, voimaa on vaikka toisille antaa! Ja muutakin kapasiteettia, ja
sen kaiken hän haluaa käyttää suomalaisten hyväksi!
Jos vain annamme,
- jos äänestämme hänet presidentiksi 2012! - rrt
Mikäli olet kunnolla asiaa harkinnut , tulet silloin ilmanmuuta äänestämään Soinia presidentiksi.
- huijaus tapahtui
Jalasmökki Paavo on kova valehtelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023