Tämä on juuri teille! http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2010/01/1041025/tekoalylla-varustettu-seksirobotti-tunnistaa-kosketuksen?helmikauppa/seksikasta
Ei enää parisuhteiden vankilaa. Ei tarvitse vikitellä ja kertoa valheita naisille. Ei sietää naisen oikkuja, kuukautisia, vanhenemista...eikä tarvitse puhuakaan mitään. Voi harrastaa seksiä juuri niin paljon kuin haluaa ja kyllästyessä vaihtaa vain uuteen malliin. Seksintarve hoidettu, joten saa mitä pohjimmiltaan haluaa ja sillä selvä. Siis kaikki miehet ostamaan itselleni oma pieni seksirobotti.
Hyviä uutisia kaikille miehille!
11
133
Vastaukset
- mjjaew
No oli jo aikakin. Ja nyt tuollaisia pikaisesti markkinoille.
Mutta tehkää siitä seksikkäämmän näköinen, kiitos! - gg55h35
Tuo ei rakasta minua.
terv mies- Häh??
Mutta mitä sen on väliä? Vai onko teille niin tärkeää, että se pillunne rakastaa teitä, vaikka te ette rakasta sitä.
- hhrh6446
Häh?? kirjoitti:
Mutta mitä sen on väliä? Vai onko teille niin tärkeää, että se pillunne rakastaa teitä, vaikka te ette rakasta sitä.
Eihänn tuo edes nalkuta. Mitä iloa tuosta olisi?
- trttjkteetejeje
hhrh6446 kirjoitti:
Eihänn tuo edes nalkuta. Mitä iloa tuosta olisi?
Toisaalta "mute" näppäin olisi joskus ihan ok ominaisuus naisessa kuin naisessa.
- qqqqqfg
Mitä järkeä seksirobotista on tehdä ulkoisesti erittäin epäviehättävä...? Tuhoaa koko idean. Ottaisivat robottikauneuteen mallia Japanista. http://www.youtube.com/watch?v=g1SADcP5g1o&feature=related
Niin, tekniikalla voidaan useinkin ratkaista kaikki ongelmat =)
Tosin en huolisi mitään valmiita ratkaisuja, robottia olisi voitava säätää ja ohjelmoida oman maun mukaisesti.Valmistetaanko niitä Tuksun näköisenä?
- oh98h
Ei enää parisuhteiden vankilaa. Ei tarvitse vikitellä ja kertoa valheita miehille. Ei sietää MIEHEN oikkuja, vanhenemista...eikä tarvitse puhuakaan mitään. Voi harrastaa seksiä juuri niin paljon kuin haluaa ja kyllästyessä vaihtaa vain uuteen malliin. Seksintarve hoidettu, joten saa mitä pohjimmiltaan haluaa ja sillä selvä. Siis kaikki Naiset ostamaan itsellenne oma pieni Rocky-seksirobotti.
- htrhrh
Kaada itelles vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805