Antaako miehet pakkeja?

Kokemuksia

Milloin olet saanut pakit mieheltä? Tai mies, milloin olet antanut pakit?

Tuossa 2011 saldo - ketjussa oli joku ilmeisen tavallinen nainen kirjoittanut:

- aloitteita miehiä kohtaan noin 15 kpl
- pakkeja miehiltä 0 kpl
- aloitteita miehiltä noin 80 kpl

ja se innosti tähän.

60

2947

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ouagadougou

      Itse olen ehkä muutaman kerran "antanut pakit" yli kymmenen vuoden aikana, eikä siis silloinkaan taidettu mitään suoria ehdotuksia tehdä.

      Yllättävän paljon lähestymisiä vuodessa (15), mitähän kaikkea siihen on mahdettu laskea?

    • Naisasialooseri.

      Olen antanut pakkeja rumille naisille muutaman kerran.

      Itse asiassa annoin ekan kerran pakit rumalle tytölle ala-asteen kuudennen luokan diskossa. Ilmeisesti kuvitteli, että kiusattu nörttipoika kiinnostuisi rumisasta tytöstä. Oikeasi haavelinin tietenkin niistä kauniimmista tytöistä, jotka kovispoikien kanssa siellä diskossa tanssivat.

      • ,....,

        Et sitten ole kehittynyt mihinkään tuosta kuudes luokkalaisesta..


      • tarralenkkari666

        Olet siis hypergaminen huora.


      • Naisasialooseri1
        ,...., kirjoitti:

        Et sitten ole kehittynyt mihinkään tuosta kuudes luokkalaisesta..

        En ole en. En edelleenkään pane rumaa naista.


    • Rottweil

      Miehenä tunnustan antaneeni pakkeja naisille. Usein baarissa vanhemmat naiset lähestyvät minua, mutta en ole heistä kiinnostunut ja olen muutenkin aika valikoiva. Nyt kun seurustelen, niin pakit tulevat kaikille. Viime vuoden puolella pakkeja tuli annettua ehkä noin kymmenelle naiselle. Vähän vaikea joskus tulkita, milloin antaa pakit ja milloin naisen kiinnostus lopahtaa, kun nainen huomaa, etten ole kiinnostunut. Viimeksi annoin pakit Joulukuussa minua huomattavasti vanhemmalle naiselle.

    • m36-intj

      Viimeksi pari päivää sitten yhdelle YH-naiselle nettideiteissä. En kerro muuta, kunhan totean, ettei se YH-titteli ollut se suurin ongelma. Eikä ulkonäkökään. Vastasin kuitenkin kohteliaasti, ettei tästä tule mitään.

    • vcxvcxvxc

      Muutamia kertoja on tullut annettua 23 vuoden ikään mennessä. Ehkä 5-20 kertaa, en muista enää ja riippuu siitä mikä lasketaan pakin antamiseksi.

    • ghjghjghj

      Vanhemmille humalaisille naisille olen antanut pakkeja jotka tulleet ehdottamaan että "lähdetäänkö nussi-maan".

      • ghjghjghj

        "lähdetäänkö *****-maan"

        Siis Nus-simaan


      • vanhempi nainen
        ghjghjghj kirjoitti:

        "lähdetäänkö *****-maan"

        Siis Nus-simaan

        Lähtisitkö nussimaan??


      • uuuh
        vanhempi nainen kirjoitti:

        Lähtisitkö nussimaan??

        Joo


    • Kalervo Kumimummo

      Eikö naiset halua kertoa pakeistaan, vai eikö työpaikan koneelta pääse/ehdi spämmäämään?

    • Aloitteellinen N

      Nyt ne miehet myöntävät, kyllä ne naisetkin niitä alotteita tekee, kun kerran on pakkejakin antaneet ;-)

      • joo aivan4

        Joo kyllä ne naisetkin aloitteita tekee. Lähinnä miehet sanonu täällä, että humalaiset vanhemmat naiset tulevat ehdottelemaan seksiä...


    • Idarille monoa

      Antanu viime aikoina pakit 20 naisel ja 5 naispuolisel entisel ystäväl.
      Voihan sitä kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa,
      riippuu siitä mitä kukakin pakeiksi katsoo...

      Tänään viimeksi annoin pakit kun minua haastettiin keskutelemaan
      politiikasta, vaikkei se ole sydäntäni lähellä. Muuten se olisi vielä
      menetellyt, mutta koska vastakappaleella ei ollut yhtään omaa ajatusta
      ja muutenkin se juttu kääntyi fanaattisuuden puolelle,
      niin se oli sitten siinä.

      Aina heilahtaa mono kun alkaa tuntua siltä, ettei tuosta
      vastapuolesta saa älyllisesti tasavertaista kumppania oli
      kyseessä sitten pelikaveri petikaveri tai elämänkestoinen ystävyys.

    • Nuori mies

      Olen antanut kohteliaat pakit suurimmalle osalle lähestyvistä naisista (yli 10 kpl tähän mennessä). Olen itse liikunnallinen ja terveesti elävä nuori mies ja minua tuntuu lähestyvän vain ties mitkä ylipainoiset tupakoitsijat. Nettitreffeillä tarjonta on luokattoman huonoa ja sukupuolijakauma vääristynyt. Baareissa en viitsi enää käydä.

      Itse harvemmin lähestyn ketään enää; olen saanut näpeilleni parin asiallisen yrityksen tuloksena.

      Kaveripiiristä ja harrastuksista ei todennäköisesti ole mahdollista löytää ketään. Ainoa vaihtoehto olisi mennä itse lähestymään naisia joissain julkisissa paikoissa, mutta moinen käyttäytymismalli ei oikein istu meidän kulttuuriin. Taidan joutua elämään elämäni yksin.

      • ldkfgldfkgl

        "olen saanut näpeilleni parin asiallisen yrityksen tuloksena."

        Tule postaamaan sitten uudestaan kun olet saanut parit kymmenet pakit.


    • lululo

      Olen nuori ja melko kaunis nainen. Olen useammat pakit elämässäni saanut, niin kuin varmaan ihan jokainen. Vaikeahan noitten saatujen/annettujen pakkien määrää on laskea. Yleensä sen kuitenkin huomaa tosi nopeasti, onko toinen kiinnostunut. Väittäisin, että yleensä jo ihan ekasta katseitten kohtaamisesta voi tietää, kannattaako miestä edes ruveta iskemään. Toiset voivat tietysti seurustelustaan huolimatta vaikuttaa kiinnostuneilta, mikä on saattanut johtaa sitten myöhemmin pakkeihin.

      Minulla on sellainen olo, että suurin katkeruus johtuu siitä, ettei osata flirttailla ja tulkita toisen kiinnostusta tai sen puutetta. Sitten lyödään päätä seinään sellaisen tyypin perässä, joka ei selvästi ole missään mielessä kiinnostunut, tai pitää toista vain mukavana tyyppinä, ei muuten kiinnostavana.

      Miten sen flirttailun sitten voi oppia? En tiedä, itsekin olin nuorena siinä taidoton, osittain ujouden ja epävarmuuden takia. Nykyään se tapahtuu ihan luonnostaan, itsestään, kuin polkupyörän ajaminen, kun oikea tyyppi sattuu kohdalle.

      • Totuus1

        Alussa sanoo olevansa nuori ja viestin lopussa kertoo ettei ole enää. Aika kauan kirjoittanut viestiä.


    • Suhteellisen suoria kyssäreitäkin on tullut, mutta niistä kieltäytynyt. Samoten muita aloitteita ja niistäkin kieltäytynyt. Aina joku syy siinä ollu. Ei vaan ole ollu mulle mieleisiä. Niin ja kerran perhana typerää uskollisuuttani ja kerran sit jätin asian hyväilyihin kun nainen oli repsikassa, joskin tuolloin kyseessä oli typeryys. Siitä olis pitäny kehitellä suhde, mutta se jäi silloin omaa tyhmyyttäni sille asteelle.

      Totaa... Miksikö? Mun mielestä aina ollut joku asia miksei siitä saisi pysyvää suhdetta kehiteltyä. Ja kerran en oikein tienny miten sitä yhteyttä sit ottaa. Karummalta kuulostaa se, että vain kerran olen suostunut naisen aloitteeseen ja silloinkin kyseessä oli tyhmyys tai kyvyttömyys sanoa ei.

      • unelma roskiin

        Olen saanut pakit, pahimmat pakit sain mieheltä joka ensin iski minut ja tapasimme 4-5 kertaa. Oli kivaa, saunoimme ja kävimme sitten sängyssä. Sitten tuli pakit. Ei edes tervehdi enää. voi sitä itkun määrää.

        Nyt en ole sitten enää iskettävissä. Tai ainakin pitää olla todella sitkeä jos aikoo saada minut luottamaan.


      • royal with cheese
        unelma roskiin kirjoitti:

        Olen saanut pakit, pahimmat pakit sain mieheltä joka ensin iski minut ja tapasimme 4-5 kertaa. Oli kivaa, saunoimme ja kävimme sitten sängyssä. Sitten tuli pakit. Ei edes tervehdi enää. voi sitä itkun määrää.

        Nyt en ole sitten enää iskettävissä. Tai ainakin pitää olla todella sitkeä jos aikoo saada minut luottamaan.

        Ei kai noita lasketa pakeiks, jos olitte sängyssä? Sanoisin tuota jättämiseksi.


      • quarter pounders
        royal with cheese kirjoitti:

        Ei kai noita lasketa pakeiks, jos olitte sängyssä? Sanoisin tuota jättämiseksi.

        Ei voi olla jättämistä ilman parisuhdetta enne sitä.


      • fakta homma
        quarter pounders kirjoitti:

        Ei voi olla jättämistä ilman parisuhdetta enne sitä.

        Jos ollaan sängyssä oltu, niin se on jonkin sortin suhde kaikkien muiden mielestä, paitsi paatuneiden sitoutumiskammo naisten.


      • Niin ja tuo "uskollisuuttani" ei tarkoita että oisin silloin ollut parisuhteessa, vaan olin kuskina ja en jättänyt kavereita ilman kyytiä.


      • unelma roskiin kirjoitti:

        Olen saanut pakit, pahimmat pakit sain mieheltä joka ensin iski minut ja tapasimme 4-5 kertaa. Oli kivaa, saunoimme ja kävimme sitten sängyssä. Sitten tuli pakit. Ei edes tervehdi enää. voi sitä itkun määrää.

        Nyt en ole sitten enää iskettävissä. Tai ainakin pitää olla todella sitkeä jos aikoo saada minut luottamaan.

        Ei kaikista voikkaan tietää aina että mikä siinä takana on se juttu, mutta aika huono syy jättää elämä elämättä yhden huonon kokemuksen jälkeen. Jollei täysillä yritä, niin toinen sen vaistoaa ja siitä miehestä sit tuntuu ettet oo tosissaa. Pakkohan se on joko yrittää tai sit olla yksin.


    • Joskus syksyllä yhdet. En sille suoraan sitä muotoillut sanoin, vaan viesti meni varmasti perille.

      Ei noita kamalasti ja ne on yleensä semmoset passiiviset pakit kiinnostuksen osoittajalle... Vai miten niitä kuvailisi.

    • Pakit on tullut annettua - aina tosin känni-illan hairahduksen jälkeen kun on tullut treffattua, mikä on aina yhtä kauheaa... jotenkin sitä tietää jo siinä juhlahumussa että "ei kannattaisi" mutta sitten kuitenkin haluaa sitä tiettyä fiilistä kun on ihastunut ja alkaa esittämään sitä... mutta huono olo siitä kyllä seuraa seuraavana aamuna, kun ei ollut enemmän itsekuria.

      Vain kerran todella päällekäyvälle naiselle (joka mm. rupesi imemään peukaloani) annoin suoraan pakit, se heitti mua sitten kivellä päähän... mutta yleensä kyllä nainen ne pakit antaa, se on selvä.

    • On tullut kyllä jaeltua pakkeja parin viime vuoden aikana varmaan kymmenkunta, vai oisko hieman vajaa 10 jotain sitä luokkaa kummiskin. Yksinkertaisesti siksi koska ei oo juuri kiinnostanu aloitteen tekijät.

    • 28v miekkonen

      Olen vuoden sisällä "jättänyt" tyttöystäväni, lopettanut yhteydenpidon/ halunnut lopettaa sen peräti viiteen naiseen, joita olen tapaillut. :/
      Ja lisäksi olen torjunut neljä naisen tekemää aloitetta.

      Lisäksi oli yhdet treffit, jolloin ensimmäisen vartin jälkeen tiesimme molemmat, että eroamme lopullisesti.

      Viimeisin naisen tekemä aloite baarissa tuli torjuttua viime viikonloppuna. Olin itse aika tuiterissa ja tapasin työkaverin porukan, josta yksi nainen yritti useaan kertaan illan aikana lähestyä. Hän ei kuitenkaan ollut lainkaan tyyppiäni, enkä tuntenut oikein mitään häntä kohtaan, niin pidin jutun kohteliaasti pinnallisella tasolla. Irtosuhteita en harrasta.
      Hän hieman loukkaantui asiasta ja kuulinkin että minusta ei juuri nyt pidetä siellä päässä... Ilmeisesti hän on tottunut saamaan haluamansa?

      Mutta kyllä miehetkin siis antavat pakkeja. Pakkohan se on, kun yrittää seuloa itselleen naista, jonka kanssa jaksaa lopun elämän mittaisen taipaleen. :)

    • pakkiautomaatti

      Olen antanut pakit naiselle noin 90 kertaa elämässäni, mutta sekin johtuu varmaan siitä, että olen homo.

      • sokkopakkimies

        Ainakin sokkotreffeillä on tullut annettua pakit kaikille.Jostain syystä suomi24 treffien tarjonta ei ole kovinkaan laadukasta.
        Itseään trendikkääksi ja korkeatasoiseksi kuvaileva nainen onkin jotain aivan muuta kuin voisi ajatella.

        Suurin osa on suttuisia otuksia, ja sen lisäksi luonneongelmat päälle.

        Kaikki suhteet onkin syntynyt tanssipaikalla tai yökerhossa.


    • jhbvghjlbjb

      naiset eivät tee aloitteita.

    • Isopää

      Tänä vuonna oon joutunut pakittamaan n. kymmenelle leidille, saman oon saanut takaisin kun oon itse yrittänyt liian kauneita. Karma kuittaa.

    • jbkuer

      Seksin suhteen varmasti on aika harvinaista että mies antaisi kenellekään naiselle pakit, jos ei ole varattu. Mutta jos ollaan tositarkoituksella liikkeellä, niin pakkeja saatetaan antaa enemmänkin. Esim. netissä olen kyllä antanut useinkin pakkeja, koska nainen ei ole kiinnostanut ulkonäöllisesti. Ja ainakin oletan että kaikki jotka Suomi24 treffeissä aloitteen tekevät ovat kiinnostuneita muustakin kuin seksistä.
      Livenä ei ole tarvinnut antaa pakkeja, koska naiset eivät tee aloitteita.

    • millurainen

      No tuo riippuu siitä miten pakit lasketaan. Pyrin aina olemaan hyvinkin hoksottimet höröllä, ja jos tuntuu ettei mies ole kiinnostunut minusta jatkan matkaa enkä jää jankkaamaan, eli miehen ei tarvitse suoraan pakkeja antaa vaan rittää että antaa ymmärtää ettei ole kiinnostunut. Kai ne sitten pakit on?

      Miehistä ei voi sanoa samaa, eli joskus hämmästelen miten eivät tajua ettei ole kiinnostunut vaikka aivan suoraan sanoo ettei mitään halua? Noo, tällaiset tilanteet loppuu yleensä vasta sitten kun itse menee pois (esim laivalla mies seurasi sinnikkäästi hytin ovelle asti ... ).

      Katsoin eilen perusjenkkisarjaa, ja siinä nainen totesi että nainen päättää harrastetaanko seksiä vai ei, mies taas sen tuleeko suhdetta vai ei. Jotenkin tuntui osuvan aika hyvin kohdilleen tuo kommentti.

      Ja yllä siis puhuin perus pokausyrityksistä. Niiden kanssa keitä on tapaillut pidempään suhteen päättämisiä on tullut puolin ja toisin.

    • deft

      En ole kertaakaan saanut pakkeja mieheltä. Tai noh, hetkinen! Ehkä kerran, mutta ilman että edes olen yrittänyt iskeä. Homot vaan on kännissä ja kämäsissä yökerhoissa niin hassuja.

      Kerran olen tainnut, muistaakseni, antaa pakit. Liiallisen aggressiivisuuden sekä humalatilan vuoksi, ympäristö oli baari. Uskoisin että samasta syystä useahko nainen antaa miehille pakkeja samanlaisessa tilanteessa, joten sukupuolten välinen tasa-arvo on hyvissä kantimissa suomessa.

    • Mustispeppers

      Kai mä naiQQssa jo olisin, jossen olis saanut pakkeja. En enää tee yhtään aloitetta, päätin sen, että tästä se lähti vanhanpiian ura, kunnei kerran ketään nappaa munlainen, niin ei väkisin :(

    • Muistan ainakin pari kertaa hakeneeni jotakin itseäni lyhyempää miestä tanssimaan, mutta pakit tuli.

      • Mustispeppers

        Jos sille tuli joku kompleksi pituudestaan :P Mun kanssa ei tulis, kun en oo kuin 150 sentiä pitkä...


    • Toki joskus

      Vanhemmille naisille (mukaanluettuna pari tuttavaa) sekä myös pyöreille tapauksille olen antanut pakit.
      Samoin parille yksinhuoltajalle.

      Paljon nuorempana taisin pari kertaa antaa pakit tietämättäni jollekulle tytölle kun en heidän jotain ehdotustaan aloitteeksi vain yksinkertaisesti tajunnut.

      Ennen joulua myös baarissa taisin antaa eräälle naiselle "pakit" koska jälkeenpäin vasta tulvahti mieleen ajatus että se taisi yrittää pikkaisen iskeä minua. Käytti nimittäin samoja sanontoja kuin minäkin eli matki sekä kosketteli varsinkin poistuessaan tanssimaan hymyilyjen yms. juttujen lisäksi tietysti.
      Olisi pitänyt tajuta viimeistään siinä vaiheessa kun menin hänen kaverinsa kanssa tilaamaan juotavaa tiskille ja tämä nainen pöydästä katseli minua vaikka vieressä oli pari nuorempaa miestä jotka yritti jutella hänelle.

      Joskus sitä vain on muissa maailmoissa...

      Edelleen annan pakit kyllä ainakin mielestäni turhan pyöreille naisille sekä niille joilla on lapsi ja todennäköisesti myös itseäni vanhemmilta vaikuttaville. En kuitenkaan ketään täti ihmistä kaipaa suhteeseen.

    • Antaa ja olen antanut. Mut tuo,että niitä pitää alkaa laskemaan,menee yli hilseen...

      Itse henk.koht antanut pakit niin näteille ja ei niin näteille, kyllä se ratkaisee mitä toisen pään sisällä liikkuu, voit olla vaikka Miss Universum ja päässä liikkuu pelkät meikit,ulkönäkö ja kaikki muu pinnallinen,takuu varmasti pakit nasahtaa täältä ja toiseen suuntaan,on sulla sitten vaikka pieni ylipaino,mut olet ajatuksillas juuri vastakkainen,niin enemmän mielenkiinto herää.

      Musta tuntuu,et mitä kauemmin nuori sukupolvi kyttää Mtv:tä ( siis musiikkitelevisio ) ja kaikkea muuta jenkkisontaa,niin päähän iskostuu ajatus,että tuollainen Britney Spears,Rihanna tai muut vastaavat ovat niitä täydellisiä naisia ja naisille vastaanvanlaiset ovat,Brad Pitt,George Clooney ja vastaavat,ei osata enää nähdä sitä mitä " oikeassa " maailmassa tapahtuu,vaan etsitään ja etsitään sitä kopiota vaikka vuosi kaupalla,vain huomatakseen,ettei mitään tapahdu.

      Ja se,että täällä eräät sanovat,että olen antanut pakit rumalle naiselle,niin mitä se kertoo vastaajasta ? Itserakkaus ainakin kukkii yli äyräiden,normaali itserakkaus on vielä tervettä ja suotavaa,mutta liiallisuuksiin menevä on todella mautonta. Kenellä oikeasti on varaa arvostella toisten ihmisten ulkonäköä,koska aina tulee vastaan myös se ihminen,ketä ei niin hyvällä silmällä katso sua itseäs.

      Ja ikävä kyllä,tähän suuntaan maailma menee kokoajan ja on vain pahentunut 2000 luvulla. Kohta kenellekään ei kelpaa,muu kuin se silikooneilla,botoxilla,rasvaimun,kauneusleikkauksen,hius-siirroilla varustellun tehotytön tai pojan. Ja mitä aivottomampi niin sen parempi....

    • luottopakki

      Olen antanut monelle naiselle pakit. Jotkut naisten lähestymiset ovat olleet vain juttelemaan tuloa, mihin en ole lainkaan innostunut, joskus taas olen ihan suoraan torjunut varsinaisen pokausyrityksen.

      Ei tätä nin kovin usein tapahdu, mutta on kuitenkin tullut aikojen saatossa paljon torjuttuakin.

      • Mustispeppers

        Tuo on inhottavaa, kun mulla on joskus tapana VAIN jutella, ei mitään taka-ajatuksia, niin kundi katsoo kuin eilistä ale-makkaraa ja lähtee tyrmistyneenä kävelemään pois. Siis haloo... Jos tahtoo jutella, ei välttämättä tahdo sänkyyn.


      • Cryz159
        Mustispeppers kirjoitti:

        Tuo on inhottavaa, kun mulla on joskus tapana VAIN jutella, ei mitään taka-ajatuksia, niin kundi katsoo kuin eilistä ale-makkaraa ja lähtee tyrmistyneenä kävelemään pois. Siis haloo... Jos tahtoo jutella, ei välttämättä tahdo sänkyyn.

        Jooh... taas tää ilmiö on mulle tuttu. Mihin on kadonnu käytöstavat 2000-luvulla?? Vai eikö yksinkertaisesti eri sukupuolet vaan SAA keskustella keskenään muussa kuin pokausmielessä? Ite hyvin usein tulee annettua pakit eikä siihen oo ulkonäkö juuri vaikuttanut. Mä saan taas itse pakkeja siinä tapauksessa aina vaan ko on mulla kyse ihastumisesta ja ihan normaalista miehestä.... Kaikki ongelmaiset ja siat roikkuu kimpussa niin oikeesti: Mun tarttee vaan olla yksin kai loppuelämän :'(..... ei saa olla hiuka lantiota naisella, ei lapsia ja pitää olla neitsyt. Nykyää vaatimukset aivan liian korkeita tällaiselle ujolle naiselle kun miehien ainoa kiinnostus on Martina Aitolehti, Britney Spears ja joku Miley Cyrus nuolemassa lekaa xD xD Vaikea normaalin, sydämelisen naisen on kilpailla tollasen kanssa niin että oma itsekunnioitus säilyy..... Tsemppiä....


      • tarralenkkari666

        Ai onko juttelu aloite automaattisesti? :D


    • 8plus19

      Katos perkelettä, palstallahan on joskus ollut oikein kunnolista keskusteluakin ja monia asiallisia osallistujia.

    • 18plus3

      Olen tavannut joskus joitakin kivoilta vaikuttavia naisia, mutta sitten vähän aikaa tapailtuamme olen antanut pakit, koska olen kokenut meidän olevan liian erilaisia.

      Sitten tuollaisia baaripakkeja olen antanut myös jonkun verran, jos nainen on ollut liian ruma makuuni, mutta senkin olen hoitanut kohteliaasti.

    • Keski-ikainen.nainen

      Jaa-a. En kyllä muista saaneeni ikinä pakkeja.

    • tarralenkkari666

      En ole saanut koskaan pakkeja, kun olen tehnyt aloiteen. En niitä tosin tee, jos en ole oikeasti kiinnostunut. Eli en harrasta esim. baarissa tuntemattomille.
      Minulle on toki tultu kertomaan, että en kelpaa, mutta silloin kun en ole itsekään ollut kiinnostunut. Liekö jotain pelimiespelleilyä tai luultu, että hyvänpäivänjuttelu tai vahingossa vilkaisu on aloite.

    • Jos pakit = netissä tekemääni aloitteeseen ei vastata tai vastataan ettei kiinnosta tai vastataan vain parilla viestillä ja sitten kadotaan, niin olen saanut lukemattomia pakkeja. Livepakit on vaikeampi laskea, kun tapanani ei ole ollut mennä ehdottelemaan mitään vaan jos olen saanut katsekontaktin ja signaalin, että seura kiinnostaa, niin sitten jompikumpi on siirtynyt juttusille. Se, ettei juttu etenekään tai toinen osoittautuu esimerkiksi varatuksi, ei mielestäni ole pakkien saamista.

      • helgamies

        Katsekontakti ei ole aloite, joten pakkejakaan ei tästä irtoa.


      • helgamies kirjoitti:

        Katsekontakti ei ole aloite, joten pakkejakaan ei tästä irtoa.

        No hyvä. Ätmitkin voivat turvallisesti aloittaa sen kontaktin ottamisen katsekontaktilla pelkäämättä pakkeja - sitä tosin olen yrittänyt ehdottaa jo vaikka kuinka pitkään.


      • helgamies
        helka kirjoitti:

        No hyvä. Ätmitkin voivat turvallisesti aloittaa sen kontaktin ottamisen katsekontaktilla pelkäämättä pakkeja - sitä tosin olen yrittänyt ehdottaa jo vaikka kuinka pitkään.

        Pakkien saanti ilmenee siinä vaiheessa kun ei irtoa kiimavittua. Kaikki muu on vain näytelmää.


      • helka kirjoitti:

        No hyvä. Ätmitkin voivat turvallisesti aloittaa sen kontaktin ottamisen katsekontaktilla pelkäämättä pakkeja - sitä tosin olen yrittänyt ehdottaa jo vaikka kuinka pitkään.

        Miksi et ole uskaltanut tehdä normaaleja aloitteita, vaan vilkuillut miestä silleen salaa, ujosti kuin pikkutyttö. Etkö olekaan se vahva feministinainen, joka uskaltaa ottaa ihan itse vastuuta elämästä?


    • no.deal

      Kyllä viimeksi kun olin koulussa niin luokkatoverityttö lähetti tekstarin jossa kysyi kahville, en vastannut mitään koska nainen oli ruma lihava ja tyylitajuton.

    • KohteliasJaEmpaattinen

      Annan aina pakit kohteliaasti, oli kyseessä nainen tai mies. Monet silti suuttuu. Nykyään en käy missään, joten ei tarvii pakkejakaan annella.

    • Totuus1

      Mielenkiintoista on, että juuri kukaan nainen täällä ei myönnä saaneensa pakkeja, mutta monet miehet kertovat antaneensa niitä. Joko naiset eivät tajua saaneensa niitä tai sitten miehet valehtelevat. Epäilen jälkimmäistä.

      • Naiset valehtelevat. Naisen itsetunto ei kestä pakkien saamista. Siksi he eivät tee aloitteita. Jos he tekevät aloitteen, niin aina liian korkeatasoiselle miehelle itseensä verrattuna. Sitten nainen saa pakit, mutta ei kehtaa myöntää sitä muille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      201
      4318
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1528
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      49
      1338
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      117
      1128
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      58
      1090
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1029
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      990
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      947
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      913
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      102
      912
    Aihe