Millä agenttinimellä heidät voitaisiin tuntea?
Palstalaiset salaisina agentteina
18
100
Vastaukset
- NäilläAlkuun
rela-> amisviiksi
relan akka-> tuksukenkä Voisin olla uutisankka tai sitten ihan iines ankkakin kävis. Ei mitään liian hankalaa. :-)
- !!!
Uutisankka on tiedotusvälineissä leviävä paikkansapitämätön uutinen, jota luullaan todeksi.
!!! kirjoitti:
Uutisankka on tiedotusvälineissä leviävä paikkansapitämätön uutinen, jota luullaan todeksi.
Juu-u ja Iineksestä sanotaan että...
Iines on luonteeltaan yhtä äkkipikainen kuin Akukin, mutta hallitsee itsensä paremmin ja on yleensä hienostuneempi kuin poikaystävänsä. Iines rakastaa pohjimmiltaan Akua. Iines on tunnettu myös viehkeydestään ja naisellisuudestaan. Hän käyttääkin yleensä puhvihihaista t-paitaa, rusettia päässään, sekä korkokenkiä. Väriltään vaatteet ovat yleensä hennon vaaleanpunaiset. Iineksellä on lisäksi kultainen rannerengas. Iineksen tunnetuin ystävätär on Klaara Kotko.
Wikipediasta.. :-) sopis mulle..
Voisin olla Agent Foxglove XD
- I..v
Anzzy's chic olis osuvampi
I..v kirjoitti:
Anzzy's chic olis osuvampi
Jeah baby !
Voisin tarjotakin turauksen foxglovea ;)
- ~cissi~
En olis mikään salainen agentti, vaan kaupunkicissi. Nykyaikaa.
- 5.linja
Koska mä olen palstatilan kuuluisin feikkilesbo (heteromies), niin mä alan (olen) mun ikuidolini Modesty Blaise.
http://www.photowall.fi/images/products/509x509/44893/modesty-in-pink-x-3.jpg - Rulpo Asi
Stasikätyrien koodinimet paljastuvat.
Rela = Koodinimi Viljapossu
vili = Koodinimi Kusipää
Jazuli = Koodinimi Fatfly
Dazu = Koodinimi Paranoid
Ratikka = Koodinimi Isopersebemarissa
kaarne = Koodinimi Old Faithful
Temppuilija = Koodinimi Uhrattavissa
ruby.nyyti = Koodinimi Personality (Muodostaa tiimin Paranoidin kanssa)
zisel = Koodinimi Flasche ficken mie voisin olla James Hukkaputki
- ~cissi~
Tai sukua James Potkukelkalle ja James Hirvisaarelle?
Koodinimi The Real Chick ilmoittautuu palvelukseen. :)
Joku puska aikoinaan kiusoitteli mua tällä nimellä... hahaa!... nyt sen voin ottaa hyötykäyttöön. Näppärää!- ???????
Olkoonkin, että olen jäävi itsestäni mitään sanomaan, silti sanon.
Olen palstalaisten aitouden selvittäjä - sherlock holmes.
Jk. Itse olette aaseja. No miten ois niiden nikeillä, ainakin niistä joiden henkilöllisyyttä ei tiedetå?
- kana-183
Kukkomies=Kukko-at-mies
Englannin salainen palvelu, Sir Richart, koodinimi: Agentti 06 (zero sex).
- .
Niinkö huonosti jo on asiat? :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126