Millainen ihminen on niinistön äänestäjä?

ihmettelijä,,

Siis Niinistön äänestäjä, joka työskentelee maksimissaan keskipalkkaisessa työssä, ja jonka omaisuus on velalla ostettua, jos omaisuutta on.

Millainen ihminen on äänestäjä, joka äänestää itseään vastaan?

17

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmä se on joka äänestää tonttu-ukkoa, jos ei itse satu olemaan rikas.

Keskiluokkaa tullaan kyykyttämään seuraavaksi, kuten on jo tapahtunut USA:ssa. Sijoitusasiantuntija Mike Maloney suosittelee keskiluokkaa sijoittamaan kultaan ja hopeaan, kuten olen jo itse tehnyt.

• Inho Realisti

Luuletko että Haavisto muuttaisi velat saataviksi? Ja keskiluokkaahan Suomessa kyykytetään koko ajan.

• En luule mitään. Haavisto on ehdokkaana lähes yhtä huono. Ei keskiluokkaa vielä ole kyykytetty Suomessa USA:n malliin. Tarvitaan vielä asuntojen hinnanromahdus, paljon lisää työttömyyttä ja korkeammat verot, jotka kaikki toteutunevat lähiaikoina.

• Inho Realisti
        m36-intj kirjoitti:

En luule mitään. Haavisto on ehdokkaana lähes yhtä huono. Ei keskiluokkaa vielä ole kyykytetty Suomessa USA:n malliin. Tarvitaan vielä asuntojen hinnanromahdus, paljon lisää työttömyyttä ja korkeammat verot, jotka kaikki toteutunevat lähiaikoina.

Eka kysymys oli ap:lle. Mutta olet tuossa USA-vertauksessa oikeassa.

• isomursu

Tää kysymys sopisi paremmin eduskuntavaalien alla... pressanvaalien alla asettelu on hieman toinen - eli minkälaisen tyypin haluat edustavan Suomen kasvoja ulkomaille, puolueella ei sinänsä ole niin suurta merkitystä.

MUTTA, jos sekä pääministeri että pressa on samasta (kokoomus) puolueesta, niin onhan siinä varmasti "synergiaetuja"....

• realismus

Fiksu

• Kas, Talous-Sanomien lukijakuntaa on siirtymässä Sinkut-palstalle.

• Samanhuomannut

Mistähän sekin kertoo? Ovatko taloudesta normaalia enemmän kiinnostuneet myöskin tavallista useammin sinkkuja?

• jjjjjjjjjjjjg

Jos kaveripiiriäni ajattelen, niin kuvaavin sana on "vaikea".

• 25

Ehkä he ovat ihmisiä, jotka uskovat itsekin olevansa ns. menestyjiä, kun äänestävät rahasta, taloudesta ja kovista arvoista kohkaavia ehdokkaita. On tosiaan hullua, että näitä ristiriitaisesti toimivia tyyppejä löytyy hanttihommista ja pienipalkkaisilta julkisen sektorin työpaikoilta. Erityisesti kokoomus on osannut hyödyntää wanne be varakkaita jo 90-luvulta lähtien.

Onneksi paskaduunareissa ja pienituloisissa on hyvinkin ajattelevia ihmisiä, jotka havaitsevat vedätykset.

• Ovu Laatio

Tuskin presidentiksi halutaan valita yhtä keskinkertainen tyyppi kuin itse on?

• Pienempi paha

Sellainen ihminen on tyhmä, varsinkin jos suurin puolue (kokoomus) on istuvassa hallituksessa. Haaviston paikka presidenttinä ei käytännössä vaikuttaisi millään tavalla koska takana seisova puolue on todella pieni.

Noh, toisaalta tiedän erään TYHMÄN joka rypee velkavankeudessa ja silti äänesti Niinistöä. Sama ihminen on työtön ja käytännössä varaton.

Itse äänestäisin Haavistoa, en siksi että hän olisi paras ehdokas minulle, vaan siksi että paikan saadessaan olisi nk. "pienempi paha".

Niinistö laittaisi mm kirjaston maksulliseksi palveluksi ym, köyhiltä vietäisiin käytännössä pieninkin ilo elämästä pois. Onko tämä oikeutta hyvinvointi valtiossa? Ei, Suomi ei ole enää pitkään aikaan ollut hyvinvointivaltio, koska tämä määritelmähän on annettu 80-luvulla ja sittemmin sitä ei ole korjattu..

Täällä tuetaan hyvissä asemissa olevia ihmisiä, samalla unohtaen opiskelijat, eläkeläiset, työttömät, lapsiperheet.. Ennen oli lottovoitto syntyä Suomeen, nyt tarvitaan lottovoitto elääkseen Suomessa.. (aika lähellä totuutta)

• Ovu Laatio

Ei Niinistö pressana "laita" mitään maksulliseksi, tarkistapa presidentin virkatehtävät.

• Pienempi paha
        Ovu Laatio kirjoitti:

Ei Niinistö pressana "laita" mitään maksulliseksi, tarkistapa presidentin virkatehtävät.

Oi äly ja väläys!! Nythän siellä on nero tuon kommentin takana :) Tuo lause tarkoitti sitä kuinka ihminen ajattelee. Ei sitä mitä tekee. Kukaan ei tiedä minkälaisia muutoksia on tulossa, mutta nuo lauseet voisivat osviittaa antaa.

• Pienempi paha
        Ovu Laatio kirjoitti:

Tiedän kyllä tarkalleen mitä presidentin virka on ja millaisia oikeuksia/velvollisuuksia se sisältää. Silti joku valopää ottaa lauseen johon on hyvä tukeutua, kun muuten sanat loppuu kesken.

Mietippä tilannetta, kokoomus saa jonkin pieniosaisia syrjivän lakiehdoituksen läpi ja presidentti tunnetusti allekirjoittaa lain ennen sen voimaan tuloa. Noh jos siellä olisi virheä, vasemmisto tms pressa, voi olla että kirjoittamatta jäisi, jolloin prosessi pidentyisi. Niinistö tuskin kirjoittamatta jättäisi.. Vai kuinka?

• Ovu Laatio
        Pienempi paha kirjoitti:

Tiedän kyllä tarkalleen mitä presidentin virka on ja millaisia oikeuksia/velvollisuuksia se sisältää. Silti joku valopää ottaa lauseen johon on hyvä tukeutua, kun muuten sanat loppuu kesken.

Mietippä tilannetta, kokoomus saa jonkin pieniosaisia syrjivän lakiehdoituksen läpi ja presidentti tunnetusti allekirjoittaa lain ennen sen voimaan tuloa. Noh jos siellä olisi virheä, vasemmisto tms pressa, voi olla että kirjoittamatta jäisi, jolloin prosessi pidentyisi. Niinistö tuskin kirjoittamatta jättäisi.. Vai kuinka?

Presidentit ovat lähinnä kumileimasimia hallituksen esitysten suhteen, mutta Halonen, tuo rakastamamme bemari-demari, on tosin saanut demarit nimiteltyä moniin haluamiinsa virkoihin.

• Pienempi paha
        Ovu Laatio kirjoitti:

Presidentit ovat lähinnä kumileimasimia hallituksen esitysten suhteen, mutta Halonen, tuo rakastamamme bemari-demari, on tosin saanut demarit nimiteltyä moniin haluamiinsa virkoihin.

Uusi laki tarvitsee presidentin hyväksynnän, näin on ollut ja näin on edelleen. Tuskin presidenttiä voit "kumileimasimeen" verrata, koska merkitys tulee ilmi silloin kun pressa ei kirjoita lakia. Tämä voi pitkittää prosessia huomattavasti ja jopa voi olla että laki ei kerkeä mennä läpi.

Jotenkin tyhmiltä kommenttisi vaikuttaa.. Loukata en halua, mutta luulen että sinulla on syytä lukea enemmän ennen kun koitat päteä keskustelussa.

Presidentin valta on todella pieni, muttei merkityksetön. Samahan tuo muuten olisi että siellä istuisi Miss Suomi ja Mister Finland, vai kuinka?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe