Pitää paikkansa.
Tieto lisää tuskaa
5
60
Vastaukset
- ap.
Sähköinen äänestyspääte, VR:n junalippuautomaatit, terveydenhuollon reseptijärjetelmä - Kaikki tämän Tieto(talon) mokia.
Asiakkaat, käyttäjät ja rahoittajat lilluu tuskassa ja omassa liemessään.
Sokea Usko, mutta sen kritisointi ja "koetukselle" eli testaamisen puute aiheuttaa ohjelmointi -ja käytettävyysvirheitä. - ehtoollista
Hubble ei löytänyt Jumala, ei muutkaan satelliitit tai kiikarit, ei astronautit vaikka katolle kiippes, tieto lisää tuska ja ateistia ahistaa kun kirkkoon astelee, mitää ei näy
ja uus digikamera. "ahistaa" sano pappikin saarnan lopuksi ja otti ehtoollista Pitää siis valita haluaako elää todellisuudessa ja kärsiä sen seuraukset vai elääkkö jumalharhassa kaukana realismista.
Minä valitsen totuuden, vaikka sattuisikin.Elämä on täynnä tuskan parahduksia
- Esko
Ei lisää, höperehdit.
Maailmassa on tietysti paljon tuskaa monenlaisissa tilanteissa. Suomalaisilla on kuitenkin niin turvattu elämä, ettei tarvitse tuntea siitä tuskaa.
Muistan kuitenkin vielä sodan ajan ja silloin oli toisenlaista. Saatin pelätä usein, että ryssät saattavat olla pihamaalla joskus herätessä. Oli jopa pakovarustelut aina valmiina.
Nykyään on kaikki hyvin. Kaikki on loistavan hyvin ja on elämä ja yltäkylläisyys.
Syy siihen on kyllä vain oman pääsi sisällä. Siellä voisi olla myös onnen avaimet ja paratiisin maisemat. Se on aivan miten elämästä ajattelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011