Jonot sukupuolen korjaushoitoihin tuplaantuneet

SamiA

Sukupuolen häivyttäminen tuottaa vihdoinkin hedelmää.
Kun sukupuoli on sumea, niin korjaushoitoa tarvitsee yhä useampi. Kaikki sukupuolen korjaukset hoidetaan tietenkin veronmaksajien rahoilla. Onhan se kauheaa, kun on syntynyt väärään sukupuoliseksi.

Olisi kohtuullista, että suvaitsevaiset maksaisivat itse sukupuolen korjaushoitonsa, eikä niin kuin nyt on, kristitytkin joutuvat osallistumaan hoitojen maksamiseen.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/sunnuntaisuomalainen-sukupuoltaan-korjaavien-maara-tuplaantunut/2010/05/1129338

9

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kun sukupuoli on sumea, niin korjaushoitoa tarvitsee yhä useampi."

Juuri näin. Nyt alkaa suuren luojamme kädenjälki ja huumorintaju vihdoin näkyä. Moni on tajunnut, miten joku tässä mättää ja nyt se on löytynyt: jopa hormonaalisesti voidaan osoittaa, että viisaudessaan Herramme on sijoittanut samoihin raameihin miehen ja naisen.

Kaikki tapaukset eivät ole niin selviä että samalla henkilöllä on miehen ja naisen vehkeet, vaikka sellaisiakin on. Mutta kyllä usein riittää sekin, että psyyke on eri sukupuolta kuin keho. Psyyken muuttaminen on vaikeampaa kuin kehon, joten on oikein, että julkisin varoin korjataan nuo vit_tupää jumalan ihmeteot.

Kiitos vaan vi-tusti Herra kun teet näitä ihmeitä. Ehkä kärsimyksen summa ei olisi muutoin riittävän suuri.

• V.Loco

"Kaikki tapaukset eivät ole niin selviä että samalla henkilöllä on miehen ja naisen vehkeet, vaikka sellaisiakin on. Mutta kyllä usein riittää sekin, että psyyke on eri sukupuolta kuin keho. Psyyken muuttaminen on vaikeampaa kuin kehon, joten on oikein, että julkisin varoin korjataan nuo vit_tupää jumalan ihmeteot"

Kyllähän näitä tuplavehkeillä varustettuja yksilöitä syntyy tämän tästä,vanhemmat päättävät ja kirurgi tekee mitä vanhemmat pyytävät ja asiasta vaietaan sitten.Minäkin tunnen peräti 2kpl tuplilla syntynyttä naista.Toinen leikattu jo vauvana-toista ei ole leikattu vieläkään vaikka hän on jo aikuinen nainen,vanhemmat olivat jättäneet päätöksen hänelle itselleen eikä hän ole tähän päivään mennessä pystynyt leikkauttamaan sitä tiettyä uloketta pois-siihen ei hänen mukaansa ole edes tarvetta,meitä on monenlaisia ja jollain jumalilla ja taikahommilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Lukuisa joukko joilla ns. "normaalit" vehkeet ovat väärässä vartalossa ja asia on aina surullinen tragedia ja vaatii lääkitystä ja kirurgin veistä.Valitettavasti mukauskovaiset voivat pahentaa asioita harhaopillaan.

• > Onhan se kauheaa, kun on syntynyt väärään sukupuoliseksi.

Se on oikeasti kauheaa, ei siinä mielessä missä sinä yrität vääntää sen vitsiksi. Tässä asiassa sinun on viisainta pysyä hiljaa, koska et tiedä aiheesta yhtikäs mitään.

Hiski ja minä tunsimme aikoinaan erään transseksuaalin, joka oli syntynyt mieleltään tytöksi mutta ruumiiltaan pojaksi. Jos tietäisit millaisen helvetin hän oli ennen korjausleikkausta joutunut käymään läpi sekä oman ruumiinsa että ympäröivän maailman kanssa, itkisit - jos sellaiseen enää kykenet.

Jos joku yrittää selittää että tuollaiset tapaukset ovat Jumalan tahto, me sanomme että haista раskа, jumalharhaisissa huuruissasi rypevä idiootti.

• V.Loco

Lapsuudenkotini naapurissa asuva "tyttö" onkin oikeasti poika,itseasiassa hänen pitäisi olla mies nyt..Asia tuli selkeästi ilmi jo kun olimme lapsia.Hän ei koskaan välittänyt mistään nukkeleikeistä vaan hän halusi tulla poikaporukkaamme väsäämään kotitekoisia pommeja ja hänen moponsa oli nopeimmasta päästä , hän itse trimmasi moottorin siitä jne.Kalastus ja metsästys lempiharrastuksina-kuten nykyäänkin.

Hänen äänensä koki murroksen samaan aikaan kuin meillä pojilla,valitettavasti hänen äänensä muuttui möreäksi ja se vähäinenkin naisellinen frekvenssi äänestä hävisi! Hän ei ole meikannutkaan kuin yhden ainoan kerran,muistan kun olimme jonnekin juhliin lähdössä ja hän alkoi viipymään.."En minä näitä s..n maaleja pysty käyttämään" ja itki katkerasti ja kertoi että taitaa ollakin nuorimies sisimmältään..Senhän me olimme huomanneet jo vuosia,vuosia aikaisemmin..Työkaluja hän käyttää paremmin kuin moni "oikea" mies,hän on tehnyt autoihin täydellisiä koneremontteja ja homma tapahtuu!

Tämmöisestä asiasta on leikki kaukana,vain mukauskovainen/typerys voi nähdä asiassa jotain huvittavaa..Pitää ihmetellä miten tuo raja onkaan niin lähellä ja toisinaan (valitettavasti) häilyvä.

Yksi kauneimmista naisista joita olen koskaan tavannut kertoi syntyneensä kumpienkin värkkien kanssa,vanhemmat olivat päättäneet antaa lääkärille luvan nipsaista kikkeli pois-veikkaus sattui,evoluution kiitos,oikeaan koska hän kokee olevansa 100% nainen!

Kuinkahan paljon näitä välimuotoja onkaan..?

• ltte piru

Turpa kiinni, Sami.

• SamiA

Sukupuoli ei suinkaan ole niin vaikeasti määritettävä kuin annetaan ymmärtää. Vaikea määrittely perustuu ideologiaan, jonka mukaan ihminen on sosiaalinen konstruktio, joka voi valita jopa sukupuolensa syntymän jälkeen. Todellisuudessa sukupuoli valitaan ihmisen puolesta ennen tämän syntymää.

Jumala loi ihmisen kuvakseen: mieheksi ja naiseksi Hän loi heidät. Konstruktivismissa ihminen on itse jumala, joka luo/rakentaa itsestään ihmishirviön.

On sanomattakin selvä, että sukupuolielimien silpominen on väärin. Lapsikin sen tietää. Mikään silpominen ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että sukupuoli pysyy samana läpi koko elämän.
      120 korjaushoitoihin hakeutunutta vuodessa pitäisi olla hälytysmerkki, eikä merkki siitä, että kaapeissa on paljon korjattavaa.

• V.Loco

No joo.Jos vielä jatkat tuota piriste/hormonihommaa niin voi olla että joudut veitsen alle itsekin..Lopeta hyvä mies (Kun vielä toistaiseksi olet mies)

• Paljon kärsinyt

Kiitos vaan, taas tuli raamatulla päähän! Olen jo tottunut tähän, varsinkin ääriuskovaisten taholta. Olen itse vuosia sitten hoidot läpikäynyt transsukupuolinen ja todellakin se entinen elämä ei ollut hääppöistä. Itsekin olen sen verran uskovainen että katson Jumalan luoneen minut juuri tällaiseksi ja myös tarkoittaneen että saan loppuelämäni elää helpommalla todellisessa sukupuolessani. Tulkisen että väärät sukuelimet olivat synnynnäinen vika joka korjattiin kirurgisesti kuten mikä muu synnynnäinen epämuodostuma. Jos näiden raamatulla päähänlyöjien ajatuksia noudatettaisiin, muitakaan synnynnäisiä epämuodostumia (esimerkiksi huulihalkio) ei saisi hoitaa.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi että sukupuoli pysyy samana koko elämänkaaren. Mutta sukupuoli ei määräydy sen mukaan mitä housuista löytyy vaan sen mukaan mitä ihminen kokee sukupuolekseen. Eli minäkin olen ollut syntymästäni saakka tyttö vaikka kätilö määrittelikin ulkoisten sukuelimien perusteella pojaksi.

Jumala loi siis ihmisen mieheksi JA naiseksi, eli sanatarkasti sama ihminen voi olla vaikka molempia, kuten intersukupuoliset voivatkin olla. Pidän sitä silpomisena että vastasyntynyttä aletaan leikata heti syntymän jälkeen joko tytöksi tai pojaksi että lääkärit olisivat tyytyväisiä. Vanhemmat ovat ymmällään ja uskovat lääkärin sanaa kun hän väittää että se olisi vauvalle parasta. Mutta tästä seuraa leikkauskierre joka ei ole edes tarpeen. Kyseinen leikkaus on verrattavissa muslimityttöjen ympärileikkaukseen.

Eiköhän olisi paras että edes yrittäisit keskustella jonkun transsukupuolisen kanssa että ymmärtäisit minkälaisessa helvetissä he ovat joutuneet elämään. Raamattuun ja Jumalansanaan vetoaminen on erittäin hataralla pohjalla. Nämä raamatulla päähänlyöjät kaivelevat sieltä itselleen sopivia kohtia mutta unohtavat tyylikkäästi muut sopimattomat kohdat. Usein vedotaan Mooseksen kirjaan tässä tilanteessa, mutta unohdetaan suvereenisesti ne älyttömimmät kohdat.

Tuo että kyseiset hoidot Suomessa on julkisen puolen hoitoja kuten muutkin krooniset sairaudet, on todellakin hyvä asia. Näin hoitoihin pääseen nekin henkilöt joilla ei olisi riittäviä tuloja saadakseen hoitoja yksityispuolelta. Joissakin maissa potilas joutuu maksamaan kaiken itse ja se aiheuttaa pahaa eriarvoisuutta. Jo takavuosina todettiin että hoitamaton transsukupuolisuus aiheutti suuri kuluja mm. vuosikymmenten psyykkisten hoitojen vuoksi. Myös itsetuhoisuus oli runsasta. Nykyinen hoitojärjestelmä on parantanut tilannetta. Uutisessa mainittu tutkimushuippu on tilapäinen koska ennen vuotta 2003 hoitoja oli erittäin vaikeaa saada. Kun tämä takavuosilta kertynyt huippu on saatu hoidettua, tutkittavien määrä palautunee kansainvälisen tilaston mukaiseen 1:10 000 ikäluokkaa kohden ja laskee Suomessakin runsaasti.

Tämä keskusteluketju on väärässä osiossa joten en osallistu tähän enempää.

• hus hus

Tämä ketju kuuluisi jonnekkin muualle...Plastiikkakirurgia on vain väline...te meuhkaatte ihan eri asiasta.. Menkää vaikka jonnekkin etiikkaforoorumille tappelemaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5197
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3179
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2096
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1901
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      30
      1833
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1813
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1653
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19