Punkun arvostelu

Kävin viikolla handelissa hamstraamassa punkkua, jos kaljan killittäminen joskus alkaa tympimään. Äsken intouduin etsimään netistä, mitä muut ovat viinistä pitäneet. Tämä oli mielestäni niin osuva kommentti, että halusin jakaa sen kanssanne:

"soveltuu erittäin hyvin nuorisojuomaksi. ja voi nauttia useamman pullon ja pystyy vielä harrastamaan seksiä reilun annoksen jälkeen. tätä viiniä ei nautita hyvässä seurassa, vaan maken ,penan ja jykän kanssa autotallissa riidellessä ja tapellessa.:). hyvä aloitusjuoma (alkumalja)."

Aamukankkunen sille, joka osaa googlettaa, mikä viini on kyseessä.

43

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en jaksa googlettaa, heitän vaan niinku lonkalta
      Hannibal?

      mur

    • Nasdaq

      Sä et selvästikään tiedä viineistä mitään. Sulle viini on netissä lorottava ogelma, jolle olet ajatellut tehdä jotain.


      (Alkoholipoliittista naurua)

      • Maistele sinä, minä juon sitä tullakseni komeaksi, hauskaksi ja älykkääksi.


    • Kuvaus on hilpeä, makeat naurut sai :)
      Googlekin toimi hienosti, onhan tuo tavaraa litkitty useampikin lekkeri, eikä tuo lainauksesi mitenkään väärässä ole :)

      • mmmahtavaaaa

        Siis L-O-I-S-T-A-V-A-A veljellistä turinointia kaveri ratikkakuskin kanssa. Taas tuli hyvä mieli!!!


      • mmmahtavaaaa kirjoitti:

        Siis L-O-I-S-T-A-V-A-A veljellistä turinointia kaveri ratikkakuskin kanssa. Taas tuli hyvä mieli!!!

        No vähemmästäkin. Kukahan sinulle juttelisi? ;-)


      • mmmahtavaaaa kirjoitti:

        Siis L-O-I-S-T-A-V-A-A veljellistä turinointia kaveri ratikkakuskin kanssa. Taas tuli hyvä mieli!!!

        No sehän on kiva jos tulee hyvä mieli. Varsinainen veljellisyys lienee kaukana, mutta voihan tuota mukavia turista yhteisestä asiasta kuitenkin.


    • ei enää punaviiniä

      Minulla on jäänyt kauhu punaviineihin seurauksena Sorbuksen, Egri Pigaverin ja vastaavien mausta, joita nuorena kokeilin.

      • Nasdaq

        Oletko nyt siirtynyt parempiin?


      • Nasdaq

      • ed.

      • Nasdaq

      • ed.
        Nasdaq kirjoitti:

        Kärsitkö tanniinin vaivoista, vai veikö Shiraz sut puskaan?

        Voitko kuvitella pahempaa makua, kuin huoneenlämpöinen punaviini?


      • ed. kirjoitti:

        Voitko kuvitella pahempaa makua, kuin huoneenlämpöinen punaviini?

        Enpä juuri muuta kuin tuo linkittämäsi. :-(


    • sxth
      • sxth

        Pöh. Perun seurustelun :(

        Tyyppi: punaviini
        Maa: Australia
        Rypäle: Merlot 89 %, Petit Verdot 11 %
        Hinta: 8,98
        Suosittelen avaamista vähintään 2-3 tuntia ennen nauttimista

        Tuoksussa mansikkaa, lakritsia ja savua. Maku keskitäyteläinen, marjainen, puolukkaa ja punaherukkaa. Ei ehkä seurusteluviiniksi, mutta pastan, pizzan ja kanan kanssa ehdottomasti kyllä.

        Viini voitti Vuoden Viinit 2011 -kilpailun oman sarjansa:
        uuden maailman punaviinit alle 9,-.

        Hyvin keväistä viikonloppua hellan ja viinilasin välistä!


      • sxth
        sxth kirjoitti:

        Pöh. Perun seurustelun :(

        Tyyppi: punaviini
        Maa: Australia
        Rypäle: Merlot 89 %, Petit Verdot 11 %
        Hinta: 8,98
        Suosittelen avaamista vähintään 2-3 tuntia ennen nauttimista

        Tuoksussa mansikkaa, lakritsia ja savua. Maku keskitäyteläinen, marjainen, puolukkaa ja punaherukkaa. Ei ehkä seurusteluviiniksi, mutta pastan, pizzan ja kanan kanssa ehdottomasti kyllä.

        Viini voitti Vuoden Viinit 2011 -kilpailun oman sarjansa:
        uuden maailman punaviinit alle 9,-.

        Hyvin keväistä viikonloppua hellan ja viinilasin välistä!

        Sitä paitsi maksoi yli 9,-


      • Nyt voin riisua hattuni. ;-)


      • sxth
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Nyt voin riisua hattuni. ;-)

        Ole hyvä :) Mun mielestä 343:sta ylistettiin jossakin vaiheessa.


      • sxth kirjoitti:

        Ole hyvä :) Mun mielestä 343:sta ylistettiin jossakin vaiheessa.

        Tuo ei todellakaan ole mikään hetivalmis punkku--- enkä ymmärrä jos on joskus saanut arvostusta missään sarjassa 5/1 hapansilakan ja sitruunan yhdistelmä maku. :aa siitä ettei maistu urealle.


      • sxth
        modelli kirjoitti:

        Tuo ei todellakaan ole mikään hetivalmis punkku--- enkä ymmärrä jos on joskus saanut arvostusta missään sarjassa 5/1 hapansilakan ja sitruunan yhdistelmä maku. :aa siitä ettei maistu urealle.

        Niinkö? :) Noh,, Mistä muka tiedät? Mikä on muka sitten hyvää?


      • sxth kirjoitti:

        Niinkö? :) Noh,, Mistä muka tiedät? Mikä on muka sitten hyvää?

        Sain kyseistä litkua joskus yhden pullon ja satuin avaamaan sen pari viikkoa sitten. Hirveän makuista heti avauksen jälkeen, mutta kun join pullosta viikon kuluttua toisen puolikkaan niin se loppu oli jo huomattavasti paree.... sattuman sanelemaan koko juttu:D


      • sxth
        modelli kirjoitti:

        Sain kyseistä litkua joskus yhden pullon ja satuin avaamaan sen pari viikkoa sitten. Hirveän makuista heti avauksen jälkeen, mutta kun join pullosta viikon kuluttua toisen puolikkaan niin se loppu oli jo huomattavasti paree.... sattuman sanelemaan koko juttu:D

        No joo joo. Eipä nuo sunkaan viininmaistelutaidot ole omiani paremmat :´D


      • sxth kirjoitti:

        No joo joo. Eipä nuo sunkaan viininmaistelutaidot ole omiani paremmat :´D

        Minulla on aina tiskipöydän alla muutama tyhjä pullo mitkä ovat sisältäneet laatukamaa http://tinyurl.com/6ujdxrb Sitten kun joku daami tulee kylään niin kaadan niihin jotain halpaa litkua, mikä sitten nautitaan sylikkäin kynttilänvalossa ja sitten.... kyl sä tiedät :D


      • modelli kirjoitti:

        Sain kyseistä litkua joskus yhden pullon ja satuin avaamaan sen pari viikkoa sitten. Hirveän makuista heti avauksen jälkeen, mutta kun join pullosta viikon kuluttua toisen puolikkaan niin se loppu oli jo huomattavasti paree.... sattuman sanelemaan koko juttu:D

        noh, vinkun huonoin puolihan on aina, että pohja paistaa. Opettelehan sinäkin poika ostamaan tarpeeksi...


      • sxth
        modelli kirjoitti:

        Minulla on aina tiskipöydän alla muutama tyhjä pullo mitkä ovat sisältäneet laatukamaa http://tinyurl.com/6ujdxrb Sitten kun joku daami tulee kylään niin kaadan niihin jotain halpaa litkua, mikä sitten nautitaan sylikkäin kynttilänvalossa ja sitten.... kyl sä tiedät :D

        Vouh :) Ostan tuota ja maistelen miltä laatukama maistuu. Sitten voin tokaista romanttisesti, Phyi! Sä perk***n petturi!!:'D


      • sxth
        sxth kirjoitti:

        Vouh :) Ostan tuota ja maistelen miltä laatukama maistuu. Sitten voin tokaista romanttisesti, Phyi! Sä perk***n petturi!!:'D

        No ei vainkaan. Arvostan kaikkea yrittämistä, mitä väliä jos nainen tykkää :) Ei ne munkaan leivonnaiset olleet itse tekemiä, mut hyvin maistuivat :D


      • sxth
        sxth kirjoitti:

        No ei vainkaan. Arvostan kaikkea yrittämistä, mitä väliä jos nainen tykkää :) Ei ne munkaan leivonnaiset olleet itse tekemiä, mut hyvin maistuivat :D

        Sä muuten olet modelli varmaan se kaveri, joka pyysi levyjä kuuntelemaan :D :D


      • sxth kirjoitti:

        No ei vainkaan. Arvostan kaikkea yrittämistä, mitä väliä jos nainen tykkää :) Ei ne munkaan leivonnaiset olleet itse tekemiä, mut hyvin maistuivat :D

        Joskus on herännyt epäilys, että saankohan tässä nyt maistaa omaa lääkettä. Kerran ainakin oli karjalanpiirakat aivan liian isoja ollakseen neidon omatekemiä.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        noh, vinkun huonoin puolihan on aina, että pohja paistaa. Opettelehan sinäkin poika ostamaan tarpeeksi...

        Kenelle sä oikein meuhkaat täällä?


      • sxth kirjoitti:

        Sä muuten olet modelli varmaan se kaveri, joka pyysi levyjä kuuntelemaan :D :D

        Mitä levyjä? Mä sanon aina että mulla on koiranpentu kotona tule sitä katsomaan:D sit jos joku tulee niin ei mulla mitään pentua ole. Mä toteen vaan että se on karannu taas mut kyllä se on aina takaisin tullut, otetaan vaatteet pois niin ei tuu kuuma tässä odotellessa.


      • sxth
        modelli kirjoitti:

        Mitä levyjä? Mä sanon aina että mulla on koiranpentu kotona tule sitä katsomaan:D sit jos joku tulee niin ei mulla mitään pentua ole. Mä toteen vaan että se on karannu taas mut kyllä se on aina takaisin tullut, otetaan vaatteet pois niin ei tuu kuuma tässä odotellessa.

        No lieden levyjä :D Ja sinä pääset puhaltelemaan ja pusuttelaan korvaa kun tuubin musat ei löydy millään, vaikka olihan niitäkin :D


      • sxth
        modelli kirjoitti:

        Joskus on herännyt epäilys, että saankohan tässä nyt maistaa omaa lääkettä. Kerran ainakin oli karjalanpiirakat aivan liian isoja ollakseen neidon omatekemiä.

        :D


    • Tenukuski

      Ratikan mieltymuksett untien, kyseessä on Chataeu Lasol

      • Kerrohan Anselmi, miten ihmeessä voit olla noin sekaisin jopa selvin päin? Nuukalle miehellehän tuo tulisi halvemmaksikin. ;-)


      • R:n tunteva etsivä
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kerrohan Anselmi, miten ihmeessä voit olla noin sekaisin jopa selvin päin? Nuukalle miehellehän tuo tulisi halvemmaksikin. ;-)

        Ihan ilmaista, kun varoo esson valvontakameraa


    • Viinis ei oo muuta vikaa ku, että siitä tuloo pää niin satanan kipiäksi seur. pvänä. Kalijasta tuloo pöhö ja saamatoon olo. Viskistä tuloo seuraavanakin päivänä känniin ku se ei imeydy kerralla. Kossussa on 6%:a liikaa ja siitä tuloo pahapäiseksi. Suosittelen Suomi viinaa tai mielummin Leijonaviinaa ku Suomiviina pullotetaan johonaki saatanan tanskas.

      32% vollia ja avot.

      • Vihainen viininlipitys onkin taitojaji. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Vihainen viininlipitys onkin taitojaji. ;-)

        Mun ei tartte juoda viiniä ku kaks lasia niin on seur.pvnänä sellanenkin jysäri, että oksat pois. Pullosta leijonaa ei tuu mitää krapulaa.

        "Leijona original VIINA/BRÄNNVIN 32% VOL."

        "Suomalaisesta ohrasta"

        Suosittelen.


    • .

      .

    • Miksi joku haluaisi juoda useamman pullon punkkua, jos aikoo sekstailla myöhemmin? Mieluummin parit pikku näkäräiset sen verran että silmiin tulee vähän kosteaa sameutta ja sitten nesteiden vaihtoon.

      • Jokusta en tiedä, mutta itse hoidan aina ensin noi seksi asiat pois alta, jotta voin sitten keskittyä itse asiaan.


    • .

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      428
      9347
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2446
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      44
      1855
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1659
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      89
      1428
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1349
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      366
      1240
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      141
      1179
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      19
      1139
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1042
    Aihe