Vappu tulee ja sen myötä palavasieluiset Jeesus-marssijat. Tämä ei ollut mahdolista entisinä vappuina, silloin kun työväenliike oli vielä voimissaan. Se oli aikaa, jolloin ylioppilaskin sai marssia vappuna ihan vapaasti.
Työväenliikkeeen hyytyessä jeesustelijat valtasivat tärkeimmät vappukadut omaan käyttöönsä. Työväki jas ylioppilaat sysättiin tylysti syrjään uusien marssijoiden tieltä. Eikö nykyinen vappu olekaan työväen ja ylioppilaiden juhla?
Jeesustelijat marssivat, työväenliike hyytyi
3
51
Vastaukset 3
Kuka nyt kehtaisi tunnustaa olevansa työväkeä, ja ylioppilaitahan ovat melkein kaikki.
Minun mielestäni työläisiä ovat kaikki, jotka käyvät ns. ansiotyössä. Mutta aika noloo, juu.- Hörhöilijä
Onko meistä tosiaan tullut niin amerikkalaisia, että järkevät ajatuksetkin ovat hävinneet päästä uskonnollisen hörhöilyn takia. Vappu on vain yksi esimerkki tästä.
- yksityisyrittäjä
Heh kova on marssikaipuu.Minun mielestä se on kuitenkin parempi että ihmiset ovat enemmän alkaneet ajatella omilla aivoillaan kuin silloin 70-luvun sosialimin kulta-aikana.Ihmiset olivat enemmän kädestätalutettavia .Silloin oli NL ja työpaikkoja,mutta se kupla sitten puhkesi ja nykyisin nämä silloiset sosilismin suitsuttajat ovat siirtyneet rahamaailman pyörteisiin ja siitä mielettömästä ahneudesta joudumme nyt maksamaan.Raha suorastaan pumpataan ulos tästä maasta.Kommunistin motto : minulle heti ja kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm731193- 551048
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s441009Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k75899Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.333803Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää52736Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21734- 40727
Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8652Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani183639