Äitienpäivästä on tullut lapsettoman, avo- tai avioliitossa elävän naisen kauhun ja tyrmistyksen päivä. Silloin juhlitaan vain ja ainoastaan äitejä, jotka ovat pukanneet maailmaan mieluiten mahdollisimman monta kakaraa.
Etusijan ovat saaneet mediassa sekä presidentin äitienpäiväkutsuilla lestadiolaisten ja muiden uskovaisten perheiden äidit, koska näillä on usein vähintään 10 räkänokkaista kakaraa huollettavanaan. Miksi nämä kakaratehtailijat ovat muka jotenkin parempia ihmisiä kuin lapsettomat naiset?
Miksei lapsettomia juhlita äitienpäivänä?
13
60
Vastaukset
- 26
Älä sotke asioita. Heidät palkitaan sankaruudesta. Kymmenen lapsen kasvattaminen on helvetti. Siitä tulee hengissä läpi vain oman elämänsä sankari. Ihmisyys on toinen juttu. Itse olen ollut sillä kannalla, että mieluummin vähän, mutta laadukasta.
- Konelapsi
Lapsikoneet ovat tietysti sankareita, jotka tekevät yhä uusia sisukkaita suomalaisia, joten arvon hekin ansaitsevat, mutta kyllä ihan jokainen lapsi saa alkunsa ainoastaan onnistuneen yhdynnän tuloksena, ei kukaan taivaan lahjana synny.
- Juhlija
Niin ja miksei eläviä juhlita vainajienpäivänä? Huutava vääryys!
Olisiko sopiva ratkaisu julistaa vanhojenpiikojen- ja mahoperseiden päivät jonain sopivana kalenteripäivänä vietettäviksi? Kakkua pöytään ja liput liehumaan! - Ukkelin kakkeli
Kai ne kohta keksii, että mieskin voi synnyttää. Sitten ei naisia tarvita edes panokoneina!
Voithan toki juhlia; onhan sinullakin äiti.
- Fenomenologi
Miksi äidit ovat kateellisia isille? Femisitit ainakin ovat tosi kateellisia kaikille miehille, vaikka miehen spermasta hekin ovat alkunsa saaneet.
- juhlanaihe
Onko lapseton äiti? Juhlitaanko Matin synttäreillä Maijan synttäreitä?
- J K
KYLÄ ON
- Räkänokat rules
J K kirjoitti:
KYLÄ ON
Itseänikin huvittaa nämä moukat, jotka palkitaan siitä, että on tullut käytyä synnytyssairaalassa tosi usein. Kouluttamattomia hyvittellään, vaikka niillä ei ole ollut sen vertaa järkeä, että olisivat osanneet pitää lapsiluvun kohtuullisena.
Olen aloittajan kanssa näistä lapsiluvuista samaa mieltä. Ja varmaan tahtomattomaan lapsettomille tai juuri äitinsä menettäneille tämä päivä on vuoden kipein.
- RTYKUl
Jos joku palkitaan, ei se ole muilta pois.
Ei sitä tarvitese asioita noin vakavasti ottaa - Horrostelijat
Itärajallehan suuri osa palkinnoista menee. Siellä se asuu se tyhmin kansanosa.
- Siksi
koska äidit eivät ole itsekeskeisiä pas...n tärkeitä lehmiä, jolilla ei ole kuin oma itsensä tässä maailmassa.
- Olet Hullu.
LAPSETTOMIA VOI JUHLIA LAPSETTOMIEN PÄIVÄNÄ, ei äitienpäivänä.
Ja onko lapsettomuus edes syy juhlia ? Ei tietenkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4544570Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222499Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372339Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02101Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261089En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53980- 95893
- 66784