Onko www.evoluutio.com mielestänne tieteellisesti pätevä sivusto?
Kysymys vain kreationisteille
6
70
Vastaukset
Onko www.keskustelu.suomi24.fi mielestäsi tieteellisesti pätevä sivusto?
En ihan ymmärrä kysymystä..,.- spällymälöö
Ylitit hurjimmatkin odotukseni.
Ole vähän tarkempi määrittelyssäsi. Mitä mahdat tarkoittaa tieteellisesti pätevällä sivustolla?
- spällymälöö
Sellaista jonka voi kohtuullisen varmasti olettaa esittelevän paikkansapitäviä ja tutkittuja tuloksia epämääräisen satuilun sijasta.
- Monipuolisimmat sivu
spällymälöö kirjoitti:
Sellaista jonka voi kohtuullisen varmasti olettaa esittelevän paikkansapitäviä ja tutkittuja tuloksia epämääräisen satuilun sijasta.
>Sellaista jonka voi kohtuullisen varmasti olettaa esittelevän paikkansapitäviä ja tutkittuja tuloksia epämääräisen satuilun sijasta.
Teemun sivut tukeutuvat vahvasti tieteellisiin tutkimuksiin ja lähdeviitteet on hyvin esillä.
http://www.ikuisestisinun.net/todistuksia/ronnberg.html Monipuolisimmat sivu kirjoitti:
>Sellaista jonka voi kohtuullisen varmasti olettaa esittelevän paikkansapitäviä ja tutkittuja tuloksia epämääräisen satuilun sijasta.
Teemun sivut tukeutuvat vahvasti tieteellisiin tutkimuksiin ja lähdeviitteet on hyvin esillä.
http://www.ikuisestisinun.net/todistuksia/ronnberg.html> Luominen vs. evoluutio keskustelun marginaali rippeet
> eivät paina puntarissa vaan se, että Jumala ilmoitti
> itsensä minulle vuonna 1991.
Totisesti, totisesti tekee Teemu tiedettä
Tässä saapi ateistit loppuikäns' hävetä
Teemu kun on asialla, kaikki menee paremmin
Jumalahan uskovilla jytää saarna tiukemmin
(trad.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725