Povari Piho se osaa..

Huom!

Miten tulkitsette seuraavanlaisen kirjoituksen:

.. ja venäläiset joutuvat suuren tappion kärsittyään palaamaan takaisin huomattavasti pienentyneelle Venäjälle, jossa sisällissota mullistaa taas kaiken. Tässä yhteydessä Suomi voi laajeta itään.”

Suomen laajeneminen itään tarkoittaa Suomelle kuuluvan Karjalan palautumista takaisin
osaksi Suomea. Uskon sen tapahtuvan viimeistään v. 2014.

Nyt Piho on antanut täsmentävän lausunnon asiasta:

En ole kirjoittanut uskovani tai olevani varma, että Karjalan palautus tapahtuu v. 2014.

"Karjalan palautuksessa ei ole kyse siitä, tapahtuuko se. Kyse on vain siitä,
milloin se tapahtuu.
Luultavasti viimeistään vuonna 2014. Silloin on kulunut 70 vuotta Karjalan anastuksesta. Päättyisikö Karjalan ja Suomen 70-vuotinen Baabelin vankeus silloin?"

Olen siis sanonut, että Karjalan palautus voi luultavasti tapahtua v. 2014. Sen sanominen ei ole sama asia kuin julistaa asiaa varmana.
Viimeinen lauseenikin oli kysymyslause. En siis tiedä, tapahtuuko Karjalan palautus v. 2014, mutta se on yksi mahdollisuus

Tuokin kuuluu siis vastuuvapauden piiriin jolla Herra Piho vapauttaa itsensä kaikista kotisivuillaan olevien kirjoitusten totuudellisuudesta!
"En voi taata tässä osiossa olevien näkyjen ja profetioiden ehdotonta oikeellisuutta..jne"

10

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Povari on viisastunut vähän samaan tapaan kuin jehovan todistajat: kun tarpeeksi monta kertaa tekee toteutumattomilla ennustuksilla itsestään julkisen hölmön, kuka tahansa jolla on normaaleja häpeän ja itsekritiikin tunteita (mutta jäljellä entiset harhanäyt tai valehtelemis- ja pätemisvimma), alkaa sekoittaa erilaisia varaumia, joiden taakse voi vetäytyä kun ennustukset taas kerran menevät pieleen.

Jonkinlaista oppimista siis tapahtuu. Eräs niistä on se, että jos joku tapahtuma on tuleva ennustajan elinaikana, nuo vuodet kuluvat yllättävän nopeasti (vrt. surullisenkuuluisa 1975).

Joten Piho, ei muuta kuin lisää iltasatuja kehiin. Ja muutama "jos" ja "saattaa" väliin. Kyllä se siitä. Valitettavasti vain uskottavuutesi on mennyt jos sitä on koskaan ollutkaan.

• Niinpä,

ja pihon kirjoituksissaan antaa omat haaveensa,mielipiteensä ja ennustuksensa toisten kerrottavaksi sopivien linkkien avulla, joten vastuusta voi sillä tavalla vapautua kokonaan.
        Ilmeisesti tyhmäkin pää todella oppii virheistään.
        Mitä aloituksessa olevaan kirjoitukseen tulee, niin se on tyypillistä pihoa ja väitteitä siitä ettei ole tarkoittanut mitä on kirjoittanut.
        "Uskon sen tapahtuvan viimeistään v. 2014."
        ja
        "En ole kirjoittanut uskovani tai olevani varma, että Karjalan palautus tapahtuu v. 2014. "
        ei ole mitään muuta kuin kieroilua ja sanojen vääntelyä. Sinällään se ei ole mitään uutta piholle tai monelle muullekaan uskovaiselle, ja ilmeisesti tapa on jo niin piintynyt ettei herra itse sitä edes huomaa, ja kukapa uskonveli/sisar toistaan ojentaisi.
        -Mitä taas pihon häpeän ja itsekritiikin tunteisiin tulee, niin mielestäni niitä ei ole enää vähääkään jäljellä, sillä "paskaa palstoille tuutin täydeltä" tulee jatkuvalla syötöllä ja normaali henkisesti terve ihminen ei niin tekisi.

-Sukunimi "piho" on kirjoitettu tietoisesti pienellä alkukirjaimella.

• -s-

Minusta on ihan turhaa vaahdota Pihon horinoista ihan kuin ne olisivat jollain tavalla merkityksellisiä muutenkin kuin satunnaisena tahattoman komiikan lähteenä. Eihän moista höpöttäjää ota vakavissaan kuin muutama samanlainen höyrypannu.

Mies sattui TV:n homoillan siivellä saamaan pikkuisen julkisuutta ja ratsastaa nyt sillä niin kauan kun hänestä jaksetaan repiä huumoria.

• ....

Opettajissa on kyllä kaikenlaista höyrypäätä ollut aina, mutta kyllä minua silti kummastuttaa että Piho on voinut olla opettajana.

• Hullu se Jouko on ja nimenomaan suuruudenhullu. Sehän perusti uuden puolueen ja aikoo olla suurin puolue seuraavissa eduskuntavaaleissa.
      Tuollaiset jutustelut kertoo sen, että Pihon kontakti reaalimaailmaan on mennyt. Kun ei sitten pääsekään edes yksinään eduskuntaan, niin mitä sitten.
      Masentuu ja jojoilee vai alkaa keksimään uutta ennustusta. Saas näkee.

• Outo hepputuo Piho

Minkä firman uskovaisia tuo Piho oikein on? Vai onko se jo erotettu kaikista ryhmistä ja joutunut perustamaan yhden miehen jumalopin?

• sertyuio
        Outo hepputuo Piho kirjoitti:

Minkä firman uskovaisia tuo Piho oikein on? Vai onko se jo erotettu kaikista ryhmistä ja joutunut perustamaan yhden miehen jumalopin?

Helluntailainen hän on ainakin ollut. En tiedä onko enää.

"Olen vaihtanut kirjani työnimeä. Kirjani uusi nimi on "Outo tie". Alaotsikko "Kamppailuni Jumalan, elämäni naisten ja helluntaiherätyksen kanssa" pysyy samana. Kirjani nimi "Outo tie" tulee Jerusalemissa v. 1981 saamastani profetiasta, jossa minulle sanottiin, että edessäni on outo tie."

http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu21c.htm

• LookAtYou
        sertyuio kirjoitti:

Helluntailainen hän on ainakin ollut. En tiedä onko enää.

"Olen vaihtanut kirjani työnimeä. Kirjani uusi nimi on "Outo tie". Alaotsikko "Kamppailuni Jumalan, elämäni naisten ja helluntaiherätyksen kanssa" pysyy samana. Kirjani nimi "Outo tie" tulee Jerusalemissa v. 1981 saamastani profetiasta, jossa minulle sanottiin, että edessäni on outo tie."

http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu21c.htm

Taitaa ukko itse olla outo.

• "Tuokin kuuluu siis vastuuvapauden piiriin jolla Herra Piho vapauttaa itsensä kaikista kotisivuillaan olevien kirjoitusten totuudellisuudesta!"

Kuten on moni muukin ennustaja puoskari historian aikana tehnyt.

• >>Viimeinen lauseenikin oli kysymyslause. En siis tiedä, tapahtuuko Karjalan palautus v. 2014, mutta se on yksi mahdollisuus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4926
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2239
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2069
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      202
      2013
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      177
      1619
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      303
      1560
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1314
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1239
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1192
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1184
    Aihe