Keskiyölle

missä on kotini?

Elämäni aika pahasti solmussa. Tuntuu että ympärilleni on kasaantunut ihmisiä (mieheni, sukulaiseni) jotka vain vievät minulta voimia ja käyttävät minua tunteidensa kaatopaikkana kasaamalla päälleni pahaa päivästä toiseen. En näe enää muuta vaihtoehtoa kuin pyrkiä eroon tästä tilanteesta ja aloittaa parisuhteestani, yritän siis päästä irti aviomiehestäni. Toivon niin kovasti että jaksaisin viedä tämän prosessin loppuun.

Näetkö minulle uutta asuntoa, varmaankin kerrostalosta koska en näe itse täällä muitakaan asumisvaihtoehtoja, mutta uskallanko sitoutua asunnon ostoon? Olen niin väsynyt enkä pysty tekemään minkäänlaista päätöstä ja tulevaisuus pelottaa.

2

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

olet erittäin sympaattinen ja lämmin ihminen. toistaiseksi kotisi on sydämessäsi, sille sinä olet täysin rehellinen.
      uskallan väittää, että miehesi säikähtää, kun avaudut hänelle. ja niin sinun on välttämättä tehtävä.

et voi luottaa naisiin, koska näen ympärilläsi vain miehistä energiaa. ja kyllä se eroaminen taitaa tapahtua, kaikesta yrityksestä huolimatta. eihän tässä toki ole kysymys kuolemasta, ihminen voi aina oppia lisää, eikä mitään ole kirkon kirjoissa kuulutettu. olen vain niin surullinen aina tällaisissa asioissa, toivon perheiden korjaavan asiansa ja jatkavan elämää sulassa sovussa.

mutta et sinä siihen voi alistua tällä tavalla. olet liian hyvä antautuaksesi toisten mielihyvän taistelukentäksi.
      mutta onnesi on tulevaisuudessa, kahden onnellisen ihmisen onni. siinä on myös poika mukana.
      kun on kysymys uudesta aloituksesta, ei mikään kerrostalo tai muu väliaikainen vaihtoehto voi olla huono. sehän vain toimii aluksi ponnahduslautana ja suo rauhalliset seinät oman elämän aloittamiselle. se antaa sinulle aikaa hengähtää.

älä laita rahojasi vielä mihinkään pysyvään kiinni. ota itsellesi väliaikainen ratkaisu, missä on hyvä olla. siis tietenkin vuokra-asunto!

t. Keskiyö

• missä on kotini?

Kiitos sinulle rohkaisevista sanoistasi. Epäluotettava nainen elämässäni, on ikävä kyllä äitin. Jota yritän tukea niin paljon kuin vain jaksan, mutta en saa juurikaan vastakaikua.

Olen sitä asunnon ostamista harkinnut, että en ainakaan enää muuttaisi takaisin mieheni luokse, keskittäisin energiani oman kodin laittamiseen ja remonttiin. Mutta pelottaa tehdä niin isoa päätöstä, enkä jaksaisi alkaa koko muuttohommaan muutenkaan, vaikka tiedänkin sen olevan edessä. Tuntuu vain ihan mahdottomalta tehdä tätä päätöstä. Haluaisin unohtaa kaikki riitamme ja jatkaa yhdessä, mutta sisimmässäni tiedän ettei mikään taida kuitenkaan muuttua. Kidutan vain itseäni tässä suhteessa.

Päätös on minulle niin vaikea lastenkin takia, mutta tiedän päätöksen olevan myös lapsille oikea. Opiskelukuviotkin ovat tulleet työelämäni lisäksi kuvioihin. Mietin miten jaksan revetä joka suuntaan ja eniten mietin ehdinkö sittenkin vielä olla riittävästi lasteni kanssa. Lapset ovat minulle kaikkein tärkeintä ja sen vuoksi olen eroa jo liikaakin lykännyt. Tiedän nyt ettei lastenkaan ole hyvä kasvaa tällaisessa ilmapiirissä.

Ihanaa että näit minulle uuden onnen jossain tulevassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      301
      3875
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2495
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      275
      2387
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2190
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1824
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      399
      1563
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1351
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1218
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1156
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1153
    Aihe