Olen käyttänyt opamox 30mg päivässä jo pitkään. Eilen ja tänään olen jättänyt ottamatta, kun meinaan lopettaa niiden käytön. Mutta missä ne viekkarit viipyy? Vai eikö kaikki saakkaan niitä? Ihan hyvä jos niitä ei tulekkaan en sillä, mutta ihmetyttää vaan.
viekkarit
5
1970
Vastaukset
- olintyhmäja
Itse aikoinaan käytin bentsoja aika reilustikin.. no sitten eräänä päivänä en niitä enää mistään saanutkaan eli jäin olojeni kanssa aivan tyhjän päälle.
Vaivuin lääkepsykoosiin jota kesti kuukausia.
Mitä bentsojen käytöstä jäi käteen? No, työkyky siinä meni ja hankkimani omaisuus pakkohuutokaupattiin.
Arvaa jättäisinkä bentsot ottamatta jos olisin tiennyt mitä tuhoa ne saivat aikaan? - onnekas9
Joo ei niitä viekkareita tule kaikille, tai sitten tulee niin lievinä, ettei niitten kanssa ole mitään ongelmia. Itselleni ei ole mistään bentsoista tullut vieroitusoireita, eli hyvin helpolla olen eron päässyt, onneksi. Onhan noita kauhutarinoita kuullut hyvinkin vaikeista fyysisistä psyykkisiin viekkareihin.
- aloittaja3
En ole kuitenkaan ole kun vuoden verran käyttänyt tuota annosta, joten voi johtua siitä. Ajattelin kuitenkin nyt ne jättää, jos ei tule takapakkia. Jos tulee niin täytyy sitten vähentää pikkuhiljaa. Jos näin vähällä pääsin niin kiitän Jumalaa.
- lääkkeet
voitte vähentää pikku hiljalleen puolittamalla pari viikkoa.
ei opaox kaikille tule mitään oireita.
itse käytän milloin sattuu ,jos oikein ahdistaa,on toiminut vara lääkkeenä,joka on saanut psykoosin ,ei ole lääkkeen vikä,siinä on lauennut muitakin olet käyttänyt sekaisin lääkkeitä ,joka tuntuisi nyt oikein.
olisiko mania puhjennut siinä.sekin vie sekaisin .on olemassa lääkitys ,esim.absenoori.
mitään lääkettä ei saa lopettaa heti,on ootettava rauhoittuusiitä. - AnttiJKJ5
Bentsoista viekkareita saa maksimissaan puolet käyttäjistä.. itse käytin 5-vuotta xanoria pävittäin 3mg ja lopetin. Ei käytännössä mitään viekkareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094286
- 783496
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833350Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?253249Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223242- 722916
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642797"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852569- 92472