Olen käyttänyt opamox 30mg päivässä jo pitkään. Eilen ja tänään olen jättänyt ottamatta, kun meinaan lopettaa niiden käytön. Mutta missä ne viekkarit viipyy? Vai eikö kaikki saakkaan niitä? Ihan hyvä jos niitä ei tulekkaan en sillä, mutta ihmetyttää vaan.
viekkarit
5
1879
Vastaukset
- olintyhmäja
Itse aikoinaan käytin bentsoja aika reilustikin.. no sitten eräänä päivänä en niitä enää mistään saanutkaan eli jäin olojeni kanssa aivan tyhjän päälle.
Vaivuin lääkepsykoosiin jota kesti kuukausia.
Mitä bentsojen käytöstä jäi käteen? No, työkyky siinä meni ja hankkimani omaisuus pakkohuutokaupattiin.
Arvaa jättäisinkä bentsot ottamatta jos olisin tiennyt mitä tuhoa ne saivat aikaan? - onnekas9
Joo ei niitä viekkareita tule kaikille, tai sitten tulee niin lievinä, ettei niitten kanssa ole mitään ongelmia. Itselleni ei ole mistään bentsoista tullut vieroitusoireita, eli hyvin helpolla olen eron päässyt, onneksi. Onhan noita kauhutarinoita kuullut hyvinkin vaikeista fyysisistä psyykkisiin viekkareihin.
- aloittaja3
En ole kuitenkaan ole kun vuoden verran käyttänyt tuota annosta, joten voi johtua siitä. Ajattelin kuitenkin nyt ne jättää, jos ei tule takapakkia. Jos tulee niin täytyy sitten vähentää pikkuhiljaa. Jos näin vähällä pääsin niin kiitän Jumalaa.
- lääkkeet
voitte vähentää pikku hiljalleen puolittamalla pari viikkoa.
ei opaox kaikille tule mitään oireita.
itse käytän milloin sattuu ,jos oikein ahdistaa,on toiminut vara lääkkeenä,joka on saanut psykoosin ,ei ole lääkkeen vikä,siinä on lauennut muitakin olet käyttänyt sekaisin lääkkeitä ,joka tuntuisi nyt oikein.
olisiko mania puhjennut siinä.sekin vie sekaisin .on olemassa lääkitys ,esim.absenoori.
mitään lääkettä ei saa lopettaa heti,on ootettava rauhoittuusiitä. - AnttiJKJ5
Bentsoista viekkareita saa maksimissaan puolet käyttäjistä.. itse käytin 5-vuotta xanoria pävittäin 3mg ja lopetin. Ei käytännössä mitään viekkareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791