viekkarit

opamox1

Olen käyttänyt opamox 30mg päivässä jo pitkään. Eilen ja tänään olen jättänyt ottamatta, kun meinaan lopettaa niiden käytön. Mutta missä ne viekkarit viipyy? Vai eikö kaikki saakkaan niitä? Ihan hyvä jos niitä ei tulekkaan en sillä, mutta ihmetyttää vaan.

5

2035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olintyhmäja

Itse aikoinaan käytin bentsoja aika reilustikin.. no sitten eräänä päivänä en niitä enää mistään saanutkaan eli jäin olojeni kanssa aivan tyhjän päälle.

Vaivuin lääkepsykoosiin jota kesti kuukausia.

Mitä bentsojen käytöstä jäi käteen? No, työkyky siinä meni ja hankkimani omaisuus pakkohuutokaupattiin.

Arvaa jättäisinkä bentsot ottamatta jos olisin tiennyt mitä tuhoa ne saivat aikaan?

• onnekas9

Joo ei niitä viekkareita tule kaikille, tai sitten tulee niin lievinä, ettei niitten kanssa ole mitään ongelmia. Itselleni ei ole mistään bentsoista tullut vieroitusoireita, eli hyvin helpolla olen eron päässyt, onneksi. Onhan noita kauhutarinoita kuullut hyvinkin vaikeista fyysisistä psyykkisiin viekkareihin.

• aloittaja3

En ole kuitenkaan ole kun vuoden verran käyttänyt tuota annosta, joten voi johtua siitä. Ajattelin kuitenkin nyt ne jättää, jos ei tule takapakkia. Jos tulee niin täytyy sitten vähentää pikkuhiljaa. Jos näin vähällä pääsin niin kiitän Jumalaa.

• lääkkeet

voitte vähentää pikku hiljalleen puolittamalla pari viikkoa.
      ei opaox kaikille tule mitään oireita.
      itse käytän milloin sattuu ,jos oikein ahdistaa,on toiminut vara lääkkeenä,joka on saanut psykoosin ,ei ole lääkkeen vikä,siinä on lauennut muitakin olet käyttänyt sekaisin lääkkeitä ,joka tuntuisi nyt oikein.
      olisiko mania puhjennut siinä.sekin vie sekaisin .on olemassa lääkitys ,esim.absenoori.
      mitään lääkettä ei saa lopettaa heti,on ootettava rauhoittuusiitä.

• AnttiJKJ5

Bentsoista viekkareita saa maksimissaan puolet käyttäjistä.. itse käytin 5-vuotta xanoria pävittäin 3mg ja lopetin. Ei käytännössä mitään viekkareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5600
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1592
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39