http://www.sciencedaily.com/releases/2012/12/121231161043.htm
Mitenkäs atterievokin suu nyt pannaan?
Kävelikö Lucy?
10
127
Vastaukset 10
Tutkimuksen mukaan Luvy oli siis pystykävelijä, joka kykeni mahdollisesti kiipeilemään tehokkaammin puissa kuin tähän asti on uskottu. Oliko tässä jotain luomisen todistetta?
Tottakai. Jos joku osaa kiipeillä puissa, hän ei missään tapauksessa pysty kävelemään ja tämähän on kiistaton todiste Raamatun ehdottomasta oikeellisuudesta.
- Mette
Töppönen kirjoitti:
Tottakai. Jos joku osaa kiipeillä puissa, hän ei missään tapauksessa pysty kävelemään ja tämähän on kiistaton todiste Raamatun ehdottomasta oikeellisuudesta.
Olen lapsena kovastikin kiipeillyt puissa. Voin vakuuttaa, että pystyn kävelemään.
Entä itse?
- Epäjumalienkieltäjä
Tuon artikkelin mukaan käveli. Kannattaisi opetella englantia sen verran, että tällaiset artikkelit voisi lukea ihan itse eikä kysellä niiden keskeistä sisältöä keskustelupalstoilla.
- tieteenharrastaja
Uutinen tuossa sanoo, että kyllä käveli ja myös kiipesi taitavasti:
""These results suggest that habitual climbing by Twa and Agta men changes the muscle architecture associated with ankle dorsiflexion," write the scientists, demonstrating that a terrestrially adapted foot and ankle do not exclude climbing from the behavioral repertoire of human hunter- gatherers, or Lucy."
Samaa tekevät nuo tutkimuksen kohteena olleet Twa- ja Agta-ihmiset.
Taitaa mennä avaaja--kreationistin suu väärään. Syytä ainakin olisi. Mutta eikö ole sentääbn tavattoman positiivista, että kretardit lukevat tieteellisiä artikkeleita, vaikka eivät ymmärräkään niistä mitään? Voihan ymmärrys kuitenkin kasvaa ajan oloon, ja silloin on hyvä että on runsain mitoin aiemmin hankittua tietoa, joka vain on laitettava uuteen viitekehykseen.
Näin käviö itselleni kun lopulta hoksasin, että ei ole jumalia eikä helvettejä mitä pitäisi pelätä. Onneksi oli sentään tullut hankittua tietoa, vaikken sen arvoa tajunnutkaan ensimmäistä kertaa lukiessani.- Ei se ole tämä
Minulle tulee näistä aina mieleen se vitsi alokkaasta, joka tekeytyi hulluksi ja aina jonkin paperin nähdessään sanoi "ei se ole tämä". Ja sitten kun sai vapautuspaperin totesi "tämä se on".
Se ero vain on että tuota viimeistä paperia ei tässä tapauksessa tule löytymään. Samalla logiikalla voisit alkaa kysellä: kävelevätkö linnut? Hahhahhaa. Istuuko ne puissa? Hahhahhaa.
- nahrscers
BTW linnut eivät istu puissa.
Törppö!
- Sösselisöö
Lucy käveli muttei päässyt karkuun. Älykäs suunnittelija esti paon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641031Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 90685
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24661- 9651
- 46648
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14635Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68629- 42560
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj22558- 61549
- 62546
- 43534
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46530Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134508Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27437Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46433Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.29423