Pystyykö yksikään kretu kumoamaan evoluutiota?

öasjklfh804rfoey5r+e

Miten sitten sen kumoat? Annahan tieteellisiä todisteita siitä..et taida pystyä?

35

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyr

      Minä pystyn, mutta pelataan tämä peli niin että sinä esität mielestäsi parhaan evoluution todisteen ja minä sitten yritän kumota sen.
      Reilu peli vai mitä?
      Äläkä pakene yleistyksien taakse, eli älä sano että fossiilisto todistaa evoluution vaan kerro että miten se tarkkaa ottaen sen tekee.

      • tieteenharrastaja

        No katsotaanpa, mitä ketkuilua tällä kertaa yrität:

        "..esität mielestäsi parhaan evoluution todisteen ja minä sitten yritän kumota sen."

        Evoluutio määritellään populaation geenipoolin muutoksena sukupolvesta toiseen. Syntyvän ihmislapsen geenistö ei ole tarkalleen samanlainen kuin kenenkään elävän ihmisen, joten ihmisten geenipooli muuttuu lapsen syntyessä ja evoluutiota esiintyy.

        Kumoa pois, jos osaaat.


      • sanonpa vaan

        Ihmisen kromosomi 2 todistaa sukulaisuuden muiden isojen ihmisapinoiden kanssa. Kromosomin fuusion todistaa telomeerit keskellä ja geneettinen samankaltaisuus muiden isojen ihmisapinoiden kahden kromosomin kanssa. Kreationismi ei mitenkään kykene selittämään tätä järkevästi.


      • Epä Se

        Voidaan tämä peli pelata sinun ehdoillasi toisinkin...

        Aluksi kerrot mitä epäorgaanisia aineita lähes kaikkitietävä herrasi ja ystäväsi sekoitteli saadakseen orgaanisia yhdisteitä.
        Siitä on helppo jatkaa vaihe vaiheelta valmiiseen ihmiseen.
        Voit kertoa minkä pituisia sauvoja ystäväsi käytti sekoitteluun ja hokiko hän kenties sanaa ja miten useasti

        Minä puolestani yritän ampua alas sinun väitteesi


      • jyr
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        No katsotaanpa, mitä ketkuilua tällä kertaa yrität:

        "..esität mielestäsi parhaan evoluution todisteen ja minä sitten yritän kumota sen."

        Evoluutio määritellään populaation geenipoolin muutoksena sukupolvesta toiseen. Syntyvän ihmislapsen geenistö ei ole tarkalleen samanlainen kuin kenenkään elävän ihmisen, joten ihmisten geenipooli muuttuu lapsen syntyessä ja evoluutiota esiintyy.

        Kumoa pois, jos osaaat.

        Tieteenharrastaja kertoi asian jota tapahtuu lajinsisäisen muuntelun rajoissa.

        Jotenka sepustuksesi on kumottu.


      • tieteenharrastaja
        jyr kirjoitti:

        Tieteenharrastaja kertoi asian jota tapahtuu lajinsisäisen muuntelun rajoissa.

        Jotenka sepustuksesi on kumottu.

        Vaihdoit kysymyystä. Pyysi todistamaan evoluution, et lajiutumista.

        Siirrytäänkö siihen?


      • jyr
        sanonpa vaan kirjoitti:

        Ihmisen kromosomi 2 todistaa sukulaisuuden muiden isojen ihmisapinoiden kanssa. Kromosomin fuusion todistaa telomeerit keskellä ja geneettinen samankaltaisuus muiden isojen ihmisapinoiden kahden kromosomin kanssa. Kreationismi ei mitenkään kykene selittämään tätä järkevästi.

        http://bwanajoe.blogspot.fi/2010/01/uusi-tutkimus-simpanssin-ja-ihmisen-y.html

        sanonpa vaan että kumoon meni tarinasi.
        -Sen lisäksi mitä Joe sanoo, niin ihmisen ja ihmisapinoiden kromosomit eroavat myös rakenteeltaan toisistaan niin paljon ettei mitään sukulaisuutta voida todentaa.

        Itse asiassa tämä ihmisen ja simpanssin geenivertailu, siis niiden heikko tuntemus sai aikaan se että evokkien mielikuvitus rakensi tuon sukulaisuuden paljon läheisemmäksi kuin mitä se todellisuudessa olikaan.

        Nykyään vain oppikirjat vielä puhuvat simpanssin ja ihmisen olevan läheisiä sukulaisia. Tiedemiehistä kukaan ei enää väitä niin.

        Jotkut evoluutiota käsittelevät oppikirjat ovat rehellisiä kertoessaan että löydetyistä apinamaisista fossiilleista yhdenkään ei voida sanoa olevan ihmisen esi-isä.

        Kinnostava puoli universaalissa geneettisessä koodissa on se evoluutioon uskovat täydellisesti yllättänyt erittäin voimakas itsensäkorjaamisominaisuus joka ei missään tapauksessa salli eliöille vähittäisen kehittymisen tietä makroevoluutioksi kutsutun teoreettisen tapahtumasarjan kautta.

        Kaikki ajatukset ihmisen ja ihmisapinoiden sukulaisuudesta joidenkin geneettisten samankaltaisuuksien perusteella ovat siis tutkijoiden itsensä mukaan pelkkää spekulaatiota.

        Vrt. banaanikärpästutkimus. Geenimanipulaatio.


      • jyr
        Epä Se kirjoitti:

        Voidaan tämä peli pelata sinun ehdoillasi toisinkin...

        Aluksi kerrot mitä epäorgaanisia aineita lähes kaikkitietävä herrasi ja ystäväsi sekoitteli saadakseen orgaanisia yhdisteitä.
        Siitä on helppo jatkaa vaihe vaiheelta valmiiseen ihmiseen.
        Voit kertoa minkä pituisia sauvoja ystäväsi käytti sekoitteluun ja hokiko hän kenties sanaa ja miten useasti

        Minä puolestani yritän ampua alas sinun väitteesi

        Epäselle.
        Kertoisin mielelläni sen että miten Luoja loi ihmisen mutta kun ihmisen älylliset ja tieteelliset kyvyt eivät riitä tajuamaan niin suunnattoman paljon ihmisen älyän yläpuolella olevaa älyä.

        Joten tunnustan nöyrästi että luomisen takana on ihmistä suurempi ja taitavampi älyllinen valmistaja. Milläs ammut tämän väitteeni alas?

        Rehellisenä ihmisenä en rupea valehtelemaan että sokea sattuma kaiken rakensi.


      • jyr kirjoitti:

        http://bwanajoe.blogspot.fi/2010/01/uusi-tutkimus-simpanssin-ja-ihmisen-y.html

        sanonpa vaan että kumoon meni tarinasi.
        -Sen lisäksi mitä Joe sanoo, niin ihmisen ja ihmisapinoiden kromosomit eroavat myös rakenteeltaan toisistaan niin paljon ettei mitään sukulaisuutta voida todentaa.

        Itse asiassa tämä ihmisen ja simpanssin geenivertailu, siis niiden heikko tuntemus sai aikaan se että evokkien mielikuvitus rakensi tuon sukulaisuuden paljon läheisemmäksi kuin mitä se todellisuudessa olikaan.

        Nykyään vain oppikirjat vielä puhuvat simpanssin ja ihmisen olevan läheisiä sukulaisia. Tiedemiehistä kukaan ei enää väitä niin.

        Jotkut evoluutiota käsittelevät oppikirjat ovat rehellisiä kertoessaan että löydetyistä apinamaisista fossiilleista yhdenkään ei voida sanoa olevan ihmisen esi-isä.

        Kinnostava puoli universaalissa geneettisessä koodissa on se evoluutioon uskovat täydellisesti yllättänyt erittäin voimakas itsensäkorjaamisominaisuus joka ei missään tapauksessa salli eliöille vähittäisen kehittymisen tietä makroevoluutioksi kutsutun teoreettisen tapahtumasarjan kautta.

        Kaikki ajatukset ihmisen ja ihmisapinoiden sukulaisuudesta joidenkin geneettisten samankaltaisuuksien perusteella ovat siis tutkijoiden itsensä mukaan pelkkää spekulaatiota.

        Vrt. banaanikärpästutkimus. Geenimanipulaatio.

        Meneppä lypsämään hirvinautaa. Y-kromosomilla ei ole mitään tekemistä fuusioituneen kromosomi 2:sen kanssa. Kirjoittaja on oikeassa, et kykene kumoamaan tuota fuusiota millään tieteellisillä perusteilla.


    • Hei halooo

      Jos pystyt kumoamaan evoluution niin anna ne todisteet äläkä kiertele!!!

    • Kolmogorov

      Todennäköisyyden mittateoreettinen analyysi kumoaa evoluution populaatiogenetiikan osalta.

      • "Todennäköisyyden mittateoreettinen analyysi kumoaa evoluution populaatiogenetiikan osalta."

        LOL. Näytäpä kuinka.


      • Kolmogorov
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Todennäköisyyden mittateoreettinen analyysi kumoaa evoluution populaatiogenetiikan osalta."

        LOL. Näytäpä kuinka.

        Olen päättänyt, etten ryhdy keskustelemaan ala-arvoisten törkyturpien kuten moloch_horriduksen kanssa.


      • BlackNemo

      • Kolmogorov kirjoitti:

        Olen päättänyt, etten ryhdy keskustelemaan ala-arvoisten törkyturpien kuten moloch_horriduksen kanssa.

        "Olen päättänyt, etten ryhdy keskustelemaan ala-arvoisten törkyturpien kuten moloch_horriduksen kanssa."

        Täytyy myös muistaa, että hra Kolmogorov on trolli.


      • Kolmogorov kirjoitti:

        Olen päättänyt, etten ryhdy keskustelemaan ala-arvoisten törkyturpien kuten moloch_horriduksen kanssa.

        >Olen päättänyt, etten ryhdy keskustelemaan ala-arvoisten törkyturpien kuten moloch_horriduksen kanssa.

        Vit*u mikä pelle! :D


    • No näytäppä?

      Kolmo no kerro sitten meille muille?:)

      • Kolmogorov

        Valitettavasti en voi vastata kysymykseen, jonka moloch_horridus on esittänyt. Sehän tarkoittaisi sitä, että keskustelen hänen kanssaan.


      • täystomppelille tied
        Kolmogorov kirjoitti:

        Valitettavasti en voi vastata kysymykseen, jonka moloch_horridus on esittänyt. Sehän tarkoittaisi sitä, että keskustelen hänen kanssaan.

        Ei sun tarvitse keskustella molockin kanssa, riittää kun näytät sen mittateorin analyysin vai eikö bibliasta löydy esimerkkiä


    • erytrstgsdtfdsfdf

      Eli et pysty kumoamaan evoluutiota mitenkään:) Ja et tiedä miten se kumotaan..kiitos:D

    • jyr

      Se että kikkeli tuntuu kivalta kädessä kumoaa evoluution!!Ei sattumalta se voi tuntua kivalle!!Herra Jumala sillähän myös pissataan!!Evolutkut ei ymmärrä mitään!

      • Epä Se

        Täällä tämä mulkku luuhaa mulkku kädessä eikä vastaa
        DEMON OF DAWN,n esittämään kolmeen kysymykseen...luikit taas tiehesi kun tomppeliutesi paljastettiin


    • 456tefdsgvcv

      Eli ei pysty kerta ei tullut yhtään järkevää vastausta:)

    • yrhr645terfe

      Minne kaikki kretut on hävinny?:)

    • odotellaan

      Faktaa kehiin nyt! Kun kerran julistatte jatkuvasti että evoluutio kumoutuu sillä ja sillä "todisteella", niin antaapa tulla ne tärkeimmät?!

    • 45erstdgfdgf

      Noh kretut?Missä ootte?

    • 24234654562345435344

      Minne kaikki kretut on lähtenyt karkuun?....

      • 5hht768jkjh7

        JC pitää esitelmää TV7:lle kreationistisen urheiluvalmennuksen metodeista ja kertoo klassisen esimerkin miten Mooses paini Jumalan kanssa tasatuloken painittuaan trikoot väärinpäin. Kaiki kretut ovat kuuntelemassa


    • 9348598346875476

      Jep nyt on todistettu kretujen todisteet..ja tulos on nolla!!Myöntäkää tappionne..

    • tyuyfdjgfjgfjhj

      Jyr/Sepä Se missä ne sun todisteet pelle?

    • tyutrhdthgfhgh

      Huhuu kretut?Oletteko liian tyhmiä kirjoittamaan?

    • mömömmömömömö

      Ei siis pystynyt yksikään kretuliini kumoamaan evoluutiota:) Juoksitte häntä koipien välissä karkuun..

    • tryrdtretrtrtyry

      Kreatujen on turha laittaa enää mitään evoluutiota vastaan olevia ketjuja kun eivät osaa vastata tähän..

    • tryrdtretrtrtyry

      Kreatujen on turha laittaa enää mitään evoluutiota vastaan olevia ketjuja kun eivät osaa vastata tähän..

    • jtfghgfhgfhh

      No missä todisteet ette pellet ole oikeutettua laittaa ketjuja koko palstalle ennen kuin vastaatte tähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      362
      1990
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      496
      1800
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      89
      1552
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      245
      1026
    5. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      48
      937
    6. Kuljetusliike j maito

      Kännissä ojaan vuosien kännissä ajelu päättyi ulosajuun
      Suomussalmi
      4
      834
    7. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      133
      820
    8. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      169
      772
    9. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      45
      755
    10. Kuinka paljon

      Sä oikeen tiedät minusta nainen? Nimi ja ikä näyttää olevan hyvin tiedossa. Itse tiedän sinusta vain nimen ja ammatin.
      Ikävä
      49
      754
    Aihe