miten neadertalilainen....

huru ukko

Niin neadertalilainen oikein pärjää historian saatossa, kun se todistettavasti oleillut paljon ennen luomiskrtomusta, viimeiset 20 000-30 000 vuotta sitten, ja evoluution mukaan lähinnä ihmistä, elänytkin samoihin aikoihin.Voiko tämän mitenkään kumota, kun en tiedä miten.

16

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huru mykky

      Kyllähän neandertalilaisen saa sullottua draamattuun,onhan siellä puhuva aasikin.
      "Neanderit oli niitä metsänpeikkoja,mitään ongelmaa ei ole."
      Ootahan veikkonen...

      • jne....

        Esittäppäs raamatusta semmoinen kohta


    • jyr

      Huru ukko uskoo neanderilaisen vaellelleen telluksella 20000 v. sittne ja jopa todistettavasti.

      Tuo todiste on lajissaan sitä luokkaa että koulukirjassa luki niin joten tottahan sen täytyy olla.

      Ja koska muutakaan todistetta ei ole niin pakkohan se on tätä parasta ja ainoaa totena pitää.

      Meinaan että huru-ukko ei varmasti osaa muuta todistetta yksilöidä.

      Jos hän sanoo että iänmääritys niin kertokoon että millainen ja selittäköön että miksi se on varmasti oikea.

      Voin auttaa häntä alkuun toteamalla että hänen on parasta aloittaa tuo todisteen hakeminen jostain muualta kuin nykyisistä iänmääritysmenetelmistä sillä ne ovat tunnustetusti erittäin epäluotettavia. Eihän niihin kukaan muu usko kuin aivopesty evokki.

      • huru ukko

        Kyllä minua viisaamat ovat sen todistaneet, lukutaitoiset kyllä löytävt kirjallisuutta pino kaupalla, joten turhaa tänne on sitä mättää.
        Koittakaa ensin pähkäillä miten tämä sopii teidän maailman kuvaan., se voi olla liian haastavaa, kun on joustamaton pää.


      • Epäjumalienkieltäjä

        "Tuo todiste on lajissaan sitä luokkaa että koulukirjassa luki niin joten tottahan sen täytyy olla."

        Neanderthalin ihmisen jäänteitä on löydetty sadoista eri paikoista ja kaikki löydöt ovat ajoitettu erikseen. Jokainen paleontologi kiljuisi riemusta, jos löytäisi jäänteitä neanderthalista, jonka hän vois osoittaa olevan vain 10.000 vuotta vanha. Eli tähänkään ei kreationistien salaliittoteoriat oikein istu.

        Raamattuun valitut kertomukset maailman ja ihmiskunnan alkuperästä ovat yksinkertaisesti väärässä.


      • >Voin auttaa häntä alkuun toteamalla että hänen on parasta aloittaa tuo todisteen hakeminen jostain muualta kuin nykyisistä iänmääritysmenetelmistä sillä ne ovat tunnustetusti erittäin epäluotettavia.

        Kukas näin on "tunnustanut"? Joku kreationisti?


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Voin auttaa häntä alkuun toteamalla että hänen on parasta aloittaa tuo todisteen hakeminen jostain muualta kuin nykyisistä iänmääritysmenetelmistä sillä ne ovat tunnustetusti erittäin epäluotettavia.

        Kukas näin on "tunnustanut"? Joku kreationisti?

        Vastaan itse itselleni kun jyr ei ehdi, että joku kreationistihan se taas taisi tämänkin "tunnustaa" ja on nyt sovittelemassa kultaisia kledjuja.


      • Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        "Tuo todiste on lajissaan sitä luokkaa että koulukirjassa luki niin joten tottahan sen täytyy olla."

        Neanderthalin ihmisen jäänteitä on löydetty sadoista eri paikoista ja kaikki löydöt ovat ajoitettu erikseen. Jokainen paleontologi kiljuisi riemusta, jos löytäisi jäänteitä neanderthalista, jonka hän vois osoittaa olevan vain 10.000 vuotta vanha. Eli tähänkään ei kreationistien salaliittoteoriat oikein istu.

        Raamattuun valitut kertomukset maailman ja ihmiskunnan alkuperästä ovat yksinkertaisesti väärässä.

        xxxxx Neanderthalin ihmisen jäänteitä on löydetty sadoista eri paikoista ja kaikki löydöt ovat ajoitettu erikseen. Jokainen paleontologi kiljuisi riemusta, jos löytäisi jäänteitä neanderthalista, jonka hän vois osoittaa olevan vain 10.000 vuotta vanha. Eli tähänkään ei kreationistien salaliittoteoriat oikein istu.xxxxxxx

        Neanderthai ihminen on tavallinen ihminen, joita on kaikkialla maailmassa tänäkin päivänä sekä elävinä että kuolleina. Ihmiset ovat luuston rakenteeltaan hyvin eri näköisiä ja kokoisia, joten sen perusteella ihmisiä ei voida asettaa mihinkään "kehitysjärjestykseen" ja kuvitella joidenkin heistä eläneen ennen Raamatun aikoja.


      • x....
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxx Neanderthalin ihmisen jäänteitä on löydetty sadoista eri paikoista ja kaikki löydöt ovat ajoitettu erikseen. Jokainen paleontologi kiljuisi riemusta, jos löytäisi jäänteitä neanderthalista, jonka hän vois osoittaa olevan vain 10.000 vuotta vanha. Eli tähänkään ei kreationistien salaliittoteoriat oikein istu.xxxxxxx

        Neanderthai ihminen on tavallinen ihminen, joita on kaikkialla maailmassa tänäkin päivänä sekä elävinä että kuolleina. Ihmiset ovat luuston rakenteeltaan hyvin eri näköisiä ja kokoisia, joten sen perusteella ihmisiä ei voida asettaa mihinkään "kehitysjärjestykseen" ja kuvitella joidenkin heistä eläneen ennen Raamatun aikoja.

        Kiellät tosiasiat,..sama kuin kieltäist äitisi,että et ole minun äitini.
        pidät huuhaana sellaista jota jokainen tunnustaa,paitsi raamattuun tuijottavat sokeat kanat.
        Pahimpia ovat lahkolaiset,jos kysyt raamatusta jotain, mikä ei heitä miellytä,..he vaikenevat,tai manaavat sinut helvettiin,...mikä ei sovi heidän maailman kuvaan on pahasta,piste


    • fdydfhfhfcxgcgb

      Jyr miten se on sinusta epäluotettava? Ettet vain itse olisi aivopesty kretu joka ei osaa käyttää omaa älyä?Jyr montako nikkiä sinulla on muuten tällä palstalla?

    • tieteenharrastaja

      Ei taida voida kumota kuin yhdellä tavalla:

      "Voiko tämän mitenkään kumota, kun en tiedä miten."

      Kieltäydyt vain sitkeästi uskomasta todisteisiin ja tieteilijöiden tulkintoihin niistä.

    • Hiski+naapurin.kissa
      • "Neandertalilaisten rakennusteknistä taitotietoa ei tule aliarvioida:"

        Ei niin, ja vaikka tuo hyvää huumoria olikin, niin pari uutta tutkimusta valottaa neandertalien "kehitysastetta".

        http://www.newscientist.com/article/dn24031-first-bone-tools-suggest-neanderthals-taught-us-skills.html#.UiQzvkCs1-w

        http://phys.org/news/2013-08-handaxe-reveals-distinct-neanderthal-cultures.html

        En nyt edelleenkään väitä, että neandertalien tietoisuus oli samanlainen nykyihmisten kanssa, mutta vääjäämättä näyttää siltä, että ainakin joidenkin neandertali-populaatioiden tietoisuus oli "samankaltainen", kuin silloin eläneiden nykyihmisten.


      • spällymälöö

        "Neandertalilaisten rakennusteknistä taitotietoa ei tule aliarvioida:"

        Muistuu mielee, että olen joskus pienessä porukassa parin kaljan jälkeen muistuttanut että neandertalilaisia on edelleen.

        Vastauspuhekuplassa on kysymysmerkki.

        No, Neanderjoen laaksossa, saksaksi Neandertal, asuu neandertalilaisia aivan kuten Helsingissä helsinkiläisiä.


      • x......
        spällymälöö kirjoitti:

        "Neandertalilaisten rakennusteknistä taitotietoa ei tule aliarvioida:"

        Muistuu mielee, että olen joskus pienessä porukassa parin kaljan jälkeen muistuttanut että neandertalilaisia on edelleen.

        Vastauspuhekuplassa on kysymysmerkki.

        No, Neanderjoen laaksossa, saksaksi Neandertal, asuu neandertalilaisia aivan kuten Helsingissä helsinkiläisiä.

        Mihis neanderit jouttuu, jos opet kieltää sen


      • x....
        x...... kirjoitti:

        Mihis neanderit jouttuu, jos opet kieltää sen

        Neaderit nyt teemalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe