350 miljoonaa vuotta vanha skorpioni.
http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/ikaa 350 miljoonaa vuotta maailman vanhin quotetelaisen pallonpuoliskonquot elainfossiili loytyi/a926895
Taas löytyi yksi elävä fossiili
5
80
Vastaukset
- tieteenharraqstaja
Äläpä nyt suotta intoile:
"Taas löytyi yksi elävä fossiili."
Eläväksi fossiiliksi sanotaan sellaista, jonka kanssa suuresti samankaltainen otus elää nykyisin. Uutisessa ei tällaista väitetty, uutisuus oli siinä, että löytyi vanhin tähänastinen maaeläimen fossiili.
Ja entä vaikka löytyisikin, niitä on ennestään jo melkoinen lista ilman mitään vaikeutta evoluutioteorialle. Etsi vanhoja keskusteluja tästä aiheesta."Uutisessa ei tällaista väitetty, uutisuus oli siinä, että löytyi vanhin tähänastinen maaeläimen fossiili."
Tarkennetaan sen verran, että löydettiin vanhin Gondwanamantereella elänyt maaeläimen fosssiili.- tieteenharrastaja
solon1 kirjoitti:
"Uutisessa ei tällaista väitetty, uutisuus oli siinä, että löytyi vanhin tähänastinen maaeläimen fossiili."
Tarkennetaan sen verran, että löydettiin vanhin Gondwanamantereella elänyt maaeläimen fosssiili.Kiitos, niinpä todella.
Ja todellisuudessa tämäkin fossiili on vain noin 4000 eikä 350 miljoonaa vuotta vanha!
Tositiede kertoo meille, että evokkien ajoitusmenetelmät ovat siis 349 996 000 vuotta pielessä. Tämä johtuu Perkeleen vallasta, jonka olemassaolo taas on Jumalan määräämä rangaistus kahden ensimmäisen ihmisen hirvittävistä synneistä.Ei ole lähelläkään elävää fossiilia, koskapa on saanut oman nimenkin, ainoa laji suvussaan.
Logiikallasi ihmistä voisi nimittää eläväksi fossiiliksi paljon suuremmalla syyllä.
"Löydetty muinainen skorpionilaji sai nimekseen Gondwanascorpio emzantsiensis."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530