Yllättäviä molekyylejä

spällymälöö

11

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minua ei yllätä, että meteoriitista löytyi yllättäviä molekyylejä :) Pidän jo päivänselvänä sitä, että meteoriiteilla oli ratkaiseva merkitys elämän synnyssä.

• Uskova is Best!

Anna mun kaikki kestää....Mutta minkäs sille voi jos ÄÖ on nolla luokkaa.....

• Epä Se
        Uskova is Best! kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää....Mutta minkäs sille voi jos ÄÖ on nolla luokkaa.....

Oletko testannut ÄO:si vai oletatko että sinulla on poikkeuksellisen alhainen ÄO?

• Epä Se kirjoitti:

Oletko testannut ÄO:si vai oletatko että sinulla on poikkeuksellisen alhainen ÄO?

Heikko itsetunto voi saattaa ihmisen kuvittelemaan ÄO:nsa jopa todellista pienemmäksi.

• Sepä Se

"Löytö on merkittävä elämää edeltäneiden molekyylien kehityksen ymmärtämiselle."

Tuossa esitetään todistamaton oletus totena.

Ei siis mitään uutta auringon alla. Evokki artikkelissa vain valetelee kuten tyypillistä evoille.

• spällymälöö

"Tuossa esitetään todistamaton oletus totena."

Tiesin kyllä että luetun ymmärtämisen taito on sinulta jäänyt oppimatta mutta silti...

• evolutti on tyhmä

VAU!!! Tämähän selittää vihdoin elämän alun ja evo-teorian ja kumoaa jumalan olemassa olon heti!!! kai tässä on pakko ryhtyä ateistiksi!! : D

eli näin se menee: Molekyylit hyppäsivät avaruusalukseensa mikä oli kivenmöhkäle,ja lähtivät kohti uusia seikkailuja.Pitkän lentomatkan jälkeen he näkivät hienon planeetan ,jota aurinkokin näytti juuri sopivasti lämmittävän .Molekyylit päättivät laskeutua maan päälle ,ja valua ulos kivimöykystä,ja aloittaa kehittymään viisaiksi olennoiksi täällä maan päällä.

• Oikoluvun ja pienen hiomisen (perus/kansakoulu käytynä, arvaan?) jälkeen voit liittää tuon mainion ajatuksenkulkusi ateistisesta evo-opista kertovaan kreationistiseen suurteokseen.

• Frans II

Yrittäisit tutustua johonkin muuhunkin kirjaan kuin raamattusi (jos olet sen jo värittänyt).

• iIkimys

Nuo teikäläisten alkuräjähdys-alkusynty-evoluutiofantasianne ovat kieltämättä hauskoja. Ja pakkohan teidän onkin niihin turvautua kun ette muuhun pysty.

Melkein jo tiedän Sepä Sen vastauksen...

• Ei taida kreationistit antaa juurikaan arvoa meteoriittilöydöille, jolleivat molekyylit ja bakteerit löydettäessä laula virsiä ja siteeraa Raamattua. Ja vielä sitä oikeaa versiota Raamatusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8549
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      45
      4210
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1478
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1189
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1160
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      827
    Aihe