EU aikoo kieltää antifeminismin. Kielletäänkö myös evoluutioteoria ja biologia, sillä nehän väittävät että mies ja nainen eivät ole biologisesti täysin samanlaisia? Evoluutio-opissa esimerkiksi naisen henki saattaa olla arvokkaampi kuin miehen, sillä naisia tarvitaan synnyttäjiksi.
Onko evoluutioteoria antifeministinen oppi?
12
114
Vastaukset
>EU aikoo kieltää antifeminismin.
Neiti varmaan ensiksi todistaa tämän väitteensä, kun on mennyt ainakin multa vähän ohi tällainen aikomus.- buahahahahaha
http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/libe/dv/11_revframework_statute_/11_revframework_statute_en.pdf
The purpose of this Statute is to: [...] e) Take concrete action to combat intolerance, in particular with a view to eliminating racism, colour bias, ethnic discrimination, religious intolerance, totalitarian ideologies, xenophobia, anti-Semitism, anti-feminism and homophobia.
“Group libel” means: defamatory comments made in public and aimed against a group as defined in paragraph (a) – or members thereof – with a view to inciting to violence, slandering the group, holding it to ridicule or subjecting it to false charges.
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/149967-eu-on-kieltamassa-antifeminismin "Neiti varmaan ensiksi todistaa tämän väitteensä, kun on mennyt ainakin multa vähän ohi tällainen aikomus."
Avaaja yrittää kai viitata tähän;
http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/libe/dv/11_revframework_statute_/11_revframework_statute_en.pdf
Toisen osion kohdasta (e) löytyy viittaus antifeminismiin, ja sillä tarkoitetaan lähinnä toimia sellaista suvaitsemattomuutta vastaan, joka luo eriarvoisuutta ja vaarantaa tasa-arvon kehitystä.
Feminismillä on ikävä kaiku monien korvissa, vaikka sen pitäisi tarkoittaa vain aatetta, jonka mukaan miesten ja naisten tulisi olla tasa-arvoisia, eli oikeuksien, velvollisuuksien ja mahdollisuuksien tulisi olla yhtäläiset juridisessa mielessä. Tiedän kyllä, että feminismin nimissä tehdään ja vaaditaan paljon muutakin.
Tasa-arvo, jota feministit peräänkuuluttavat, ei tietenkään tarkoita SamiA:n kuvittelemaa tilannetta, että kaikkien pitäisi sulloutua yhteen muottiin.Se ei myöskään tarkoita sitä, etteikö ihmisillä olisi tai saisi olla erilaisia ominaisuuksia ja täten erilaiset mahdollisuudet tiettyihin asioihin elämässä. Tasa-arvo tarkoittaisi juridisesti yhtäläisiä lähtökohtia. Yhtäläiset ihmisoikeudet eivät ole mikään mielipidekysymys.
PS. Tästä ei ollut sinulle Repe tarkoitettu kuin linkki, mutta en jaksanut kirjoittaa useampaa viestiä, niin kirjoitin muutkin ajatukset tähän.
PPS. Evoluutioteorialla ei ole mitään tekemistä asian kanssa ja lopetan aiheesta kirjoittamisen tähän.- tasapuolisuuden vuok
solon1 kirjoitti:
"Neiti varmaan ensiksi todistaa tämän väitteensä, kun on mennyt ainakin multa vähän ohi tällainen aikomus."
Avaaja yrittää kai viitata tähän;
http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/libe/dv/11_revframework_statute_/11_revframework_statute_en.pdf
Toisen osion kohdasta (e) löytyy viittaus antifeminismiin, ja sillä tarkoitetaan lähinnä toimia sellaista suvaitsemattomuutta vastaan, joka luo eriarvoisuutta ja vaarantaa tasa-arvon kehitystä.
Feminismillä on ikävä kaiku monien korvissa, vaikka sen pitäisi tarkoittaa vain aatetta, jonka mukaan miesten ja naisten tulisi olla tasa-arvoisia, eli oikeuksien, velvollisuuksien ja mahdollisuuksien tulisi olla yhtäläiset juridisessa mielessä. Tiedän kyllä, että feminismin nimissä tehdään ja vaaditaan paljon muutakin.
Tasa-arvo, jota feministit peräänkuuluttavat, ei tietenkään tarkoita SamiA:n kuvittelemaa tilannetta, että kaikkien pitäisi sulloutua yhteen muottiin.Se ei myöskään tarkoita sitä, etteikö ihmisillä olisi tai saisi olla erilaisia ominaisuuksia ja täten erilaiset mahdollisuudet tiettyihin asioihin elämässä. Tasa-arvo tarkoittaisi juridisesti yhtäläisiä lähtökohtia. Yhtäläiset ihmisoikeudet eivät ole mikään mielipidekysymys.
PS. Tästä ei ollut sinulle Repe tarkoitettu kuin linkki, mutta en jaksanut kirjoittaa useampaa viestiä, niin kirjoitin muutkin ajatukset tähän.
PPS. Evoluutioteorialla ei ole mitään tekemistä asian kanssa ja lopetan aiheesta kirjoittamisen tähän.Antimaskulismikin tulisi kieltää
- tieteenharrastaja
tasapuolisuuden vuok kirjoitti:
Antimaskulismikin tulisi kieltää
Ja antinpäivien vietto.
- Hiski+naapurin.kissa
tieteenharrastaja kirjoitti:
Ja antinpäivien vietto.
Ja antimakassit. Antilooppeja emme rohkene vaatia kiellettäviksi - niistä saa makoisia paisteja.
Eniveis, otsikon kysymykseen vastaus kuuluu tietysti: Ei.
Tieteelliset teoriat eivät ole oppeja.
Miksi näin pöljiä pitää edes kysellä?- jyr
Nykyevoluutioteoria ei juurikaan tee eroa miehen ja naisen välillä, ei ainakaan henkisellä puolella sillä evolutionistit esittävät että oikeastaan kukaan ei voi olla täysin varma sukupuolestaan. Heäittävät että jokaisessa ihmisessä on milempia ominaisuuksia ja että nuo määrät vaihtelevat yksilöittäin. Evoluutio näet etenee sillä tavoin tällä kertaa.
Jostain kummasta syystä tuo evoluutio ei sitten ylläkään tuonne fyysisen ulkonäön puolelle puolta senttiäkään.
99,9999 % miehistä on ihan yhtä paljon miehen näköinen kuin muutkin miehet.
Joten herää kysymys että yrittävätkö homot tällä ilveilyllä levittää homopropagandaa lapsillemme alakoulusta lähtien evoluutio-opetusta hyväksikäyttäen?
No yrittävätpä tietenkin mutta meidän lakimme sallii sen, toisin kuin naapurimaassa joten kenelläkään ei pitäisi olla valittamista vaikka tämän merkille panisivatkin.
En minäkään valita, tehköön mitä laki sallii, lainlaatijat lapsineen kantakoot seuraukset pystypäin.- Hiski+naapurin.kissa
Onko SamiA muuttanut navettaasti hirvinaudan kaveriksi?
- spällymälöö
Totisesti evoluutioteoria on homojen keksintö. Serkkuni sikanauta sanoi niin.
- 8+2
Hiski+naapurin.kissa kirjoitti:
Onko SamiA muuttanut navettaasti hirvinaudan kaveriksi?
Mitä tapahtuu kun SamiA ja hirvinauta kaveraa.
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVD1NhBNHXBy4YCloh3ZISb-GQlNsnz-YbHWW0C5kUpXFuij5tqA
- huutonaurua
On taas kretuilla luomisluuloon hyvin liittyvät jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683