Alan pikkuhiljaa kyllästyä naisiin ja heidän kohtuuttomiin vaatimuksiinsa. Minut tavatessaan he yleensä kysyvät jo heti kättelyn jälkeen onko minulla omistusasuntoa, olenko johtotehtävissä, millaisella autolla liikun jne. Kun näitä toivottuja asioita ei sitten ole niin he häipyvät paikalta pois. Luonne ja olemus ei näköjään merkitse yhtään mitään, vaan pinnalliset materiaaliset arvot jyräävät.
Noh, osaan minäkin tätä peliä pelata. Minullakin on muutamia vaatimuksia naisten suhteen, jotka haluan toteutavan ennen kuin suhde menee pidemmälle. Tässä ne on:
1. Naisen pusut täytyy maistua aina joko vadelmalle tai suklaalle valintani mukaan.
2. Nainen ei saa syödä mitään eikä käydä vessassa
3. Nainen ei saa sairastua koskaan, vaan hänen on pysyttävä aina terveenä ja hyvinvoivana (esim. flunssassa tai oksennustaudissa oleminen on ehdoton turn off, yäk yäk YÄK!)
4. Naisen on oltava aina parhaissa tällingeiss ja meikeissä tilanteesta riippumatta (huom. myös mökillä ollessa tai cooperin testiä juostessa. PS. Cooperia juostessa ei saa tulla hiki.)
5. Nainen ei saa vanheta 25 ikävuoden jälkeen, vaan hänen on pysyttävä aina nuorena ja energisenä.
Tällaisia kohtuullisia ja helposti toteuttavissa olevia vaatimuksia minulla olisi esittää naisten omien toivomusten rinnalle (eli runsas maallinen mammona ja johtotehtävissä työskentely). Mistähän löytäisin kuvailemani naisen?
Tällaisen naisen haluan
20
461
Vastaukset
- rouvabukee
Minä olen kuullut, että suuremmissa kaupungeissa ja nyt tuolla netissä on semmosia kauppoja, missä näitä myydään. Niitä ennen kutsuttiin pumpattaviksi-Barbaroiksi... täyttää kaikki toiveesi ja on varmasti sisäsiisti.
- mies 86
Hah hah :D
- Jalat maassa
Asiallinen kommentti..sai hymyilemaan oikein kunnolla. Nykyisin vaatimukset niin helvetin korkeella asiassa kuin asiassa. Onneksi positiivisia poikkeuksiakin on eli jalat maassa olevia mahtavia persoonia...usko vaan
- Hilma34
Repesin tuolle cooperille :D
- Rauhotus nyt
Taidat kyllä vähän liioitella. Minulle riittää että mies on tyytyväinen omaan työhönsä olipa se sitten siivooja tai toimitusjohtaja. Varallisuutta pitää olla sen vverran että tulee omillaan toimeen.
- huono trollaus
"tyytyväinen omaan työhönsä"
Omituinen kriteeri, varsinkin jos tuo on ainoa kriteeri varallisuuden lisäksi.
- Ikisinkku M
Surullinen totuus taitaa olla ettei tuollaisia naisia nykymaailmassa ole olemassa, jos onkin niin sitten niin vähän ettei niitä riitä kaikille. Itse ainakin olen jo luopunut toivosta, parempi elää yksinäisyydessä sitten.
- Utelias naikkonen
Millaista naista siis etsit?
- Ikisinkku M
Utelias naikkonen kirjoitti:
Millaista naista siis etsit?
Enhän minä edes etsi enää kun ei noita aloittajan kuvaileman kaltaisia taida olla. Jos etsisin niin itse varmaan voisin jonkinverran jopa joustaa noista ap:n varsin kohtuullisista vaatimuksista.
Ja mä olen yllättynyt,mä aina luulin että se on jotain läppää kun miehet heittää "naiset vaan haluavat rahaa..kysyvät paljonko palkka on,missä asut" Ei se taidakkaan olla vitsi ja nyt sanon,miten helkkarissa jollakin on pokkaa alkaa kyselemään jotain noin henkilökohtaista tuntemattomilta ihmisiltä,treffit tai ei,se ei hittojakaan kuulu naisille miten paljon mies tienaa,ainakaan mun mielestä. Noh,tiedä nykyajan kotkottajista,mulle opetettiin jo kotona että toisen rahatilanteen tai työn kysely on moukkamaista. Mulle ei tulis mieleenkään kysellä tollasia,kun ei vois vähempää kiinnostaa,toisten rahat :)
- adbbdfgnsgfnsgfn
Eiväthän ne enää kysele. Nyt on uusi hieno internet-palvelu, mistä saa miesten verotustiedot. Ei tarvitse enää kysellä ja valehtelevia tyhjätaskuja tapailla.
- 6-8
Kuule peppupupu,
Kyllä se alkaa kiinnostaa miehen rahatilanne, ja työpaikka kun yhtä miestä on jo kerran elättänyt ja säästönsä hävinnyt.. Mutta Sinulla ei taida olla tuon tapaisia kokemuksia...
Surullinen totuus taitaa olla, että naiset ovat tänä päivänä valistuneimpia, eli ovat kuulleet, että on olemassa miehiä jotka eivät ole vain ottajia vaan myös antavat..;)
Pitäähän sitä miettiä, millä jälkikasvun elättää, kun mies lähtee uuden matkaan kun on sun kanssa saanut kaksi lasta aikaiseksi...
Ja jos jostakin syystä mies pysyy kanssasi kun lasten syntymästä on mennyt kolme vuotta, on hyvä jos miehellä on rahaa, että pääset kauneusleikkaukseen ja saat vartalosi entisen näköiseksi.- Ikisinkku M
Eikös tuo kuitenkin ole vähän sitä että kasaa kaiken sen p..an mitä on omilla väärillä valinnoillaan itlselleen aiheuttanut sen mahdollisen seuraavan miehen niskaan?
Itse olen sellainen että suhteessa mieluummin annan kuin otan ihan jo siksikin että omat arpeeni ovat hyvin vaatimattomat, se vaan tuntuu pitkässä juoksussa olevan hienoinen haittakin koska silloin nainen ei saa luotua riippuvuussuhdetta itseensä ja näinollen tuntee jatkuvaa epävarmuutta asemastaan, alkaa kyselyillään ja vaatimuksillaan ahdistamaan ja sitäkautta ajaa miestä kauemmas itsestään.
Pupu on fiksu, hän on ymmärtänyt sen että kun ei ala tungettelemaan voi päästä paljon lähemmäs pienemmällä vaivalla ja ne asiat sitten selviää ihan itsestään pikkuhiljaa. Ensikontaktissa utelemalla ei saa aikaiseksi kuin muunneltua totuutta, toiset esittäytyvät vaatimattomampana kuin ovatkaan ja toiset alkaa liioittelemaan, niin se menee. - kymppi
" Yhtä miestä on jo kerran elättänyt ja säästönsä hävinnyt..."
Jäin miettimään, että miksi helvetissä elätit?
Kuka pakotti?
Taisit olla niin naivi ja rakastunut, ettet välittänyt, mutta annas olla kun ero tuli, niin johan tajusit tehneesi emämunauksen.
Varmaan hävettää?
Herranenaika mitä yleistämistä. Kaikki äijät siis rahastaa akkansa, kun on kaivo tyhjä, jätetään eukko ja lapset tyhjänpäälle..einy..siis mitä helv...
Katkeroitunut emäntä siellä huutelee,
Ainiin, en ole mies, olen nainen .
Kirjotukses perusteella en yhtään ihmettele, jos miehet sanovat naisista mitä sanovat. Eivät toki kaikki mutta usea kylläkin.
Oisit ollut hiljaa.
- Siis mitä?
Nyt on pakko kysyä, että minkä ikähaarukan naisista sä puhut?
Olen nainen ja tiedän että meitä on moneksi. Arvelen että nuoremmat korostavat rahaa ja asemaa tms enemmän? Vaikka osaa ne vanhemmatkin olla halutessaan kamalia. Mä en perusta rahasta enkä asemasta, ikäiseni miehet taas korostavat naisissa samoja asioita kuin mitä sinulta vaaditaan. Rahaa&asemaa.
ps. toi makusuukot oli aika söpö vaade. Marjamaut onnistuu, mutta olen allerginen suklaalle. Tähänkö tää nyt sitten tyssäs? :D - Nainen Rmk
Mulla ei oo miehen työn tai varallisuuden suhteen mitään vaatimuksia. Jos on työtön niin kurja juttuhan se on, niin voi käydä kenelle vaan. En kuitenkaan siedä sellaisia vätyksiä jotka välttelevät töitä ihan tietoisesti.
Mä olen nähnyt molemmat ääripäät; elänyt ja kasvanut köyhässä perheessä ihan kädestä suuhun-periaatteella ja seurustellut pitkään ihan überrikkaan miehen kanssa. Raha ei tee mua onnelliseksi, mutta kun ilman sitä ei voi elääkään...
Toisaalta ikääkin on jo sen verran etten elä pilvilinnoissa. - Suhteellista...
Ovatko omistusasunto, johtotehtävät ja kallis auto sinun mielestäsi yhtä vaikeita saavuttaa kuin syömättömyys, suolettomuus, vanhenemattomuus ja ikuinen terveys?
No kyllähäh tuollaisia luulisi löytyvän helposti, koska eihän nainen miehestä paljonkaan poikkea. Mitä nyt itse mainostavat pystyvänsä tekemään useita asioita yhtä aikaa mm. juoksemaan ja hikoilemaan. Tälläkin hetkellä deittailen naista, joka juoksee coopperin 3300 m korkkarit jalassa.
- rumilus.
Kyllä se niin on että naiset naivat rahaa.
- .....
Tämä aloitus on niin suomalaista niin suomalaista. Kun ei saada naps helpolla jotain, niin aletaan vetämään överiksi ja liioitellaan.
Toinen vaihtoehto olis keskittyä johonkin muuhun, kun ongelmallisiin ihmisiin. On niitäkin jotka ei ole noin ongelmallisia ja vaativaisia. Miksi sitä kumppania pitää etsiä niistä ongelmallisista ja mennä vihellellen niiden ohi, jotka ei ole ongelmallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505