Naisia, jotka ryyppää ja rellestää

antidarra

Sellaisen haluan. Itse ryyppään ja rellestän usein, mutta aina jätkäporukalla, jostaa vain yksi on suhteessa. Ja senkin muijalle maistuu kalja ja viina.

16

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuusss

nykyään 95% naisista on tuollaisi. eli ei vaikee oo löytää

• asdgasgd

Hengaat siis roskasakissa?

• antidarra

Liikun porukassa, jossa osataan nauttia elämästä.

• 12 + 13
        antidarra kirjoitti:

Liikun porukassa, jossa osataan nauttia elämästä.

Nauttia elämästä? Ensin pitäisi hankkia sellainen. Lapsiparka.

• antidarra
        12 + 13 kirjoitti:

Nauttia elämästä? Ensin pitäisi hankkia sellainen. Lapsiparka.

Sinä toki päätät mikä on elämää ja mikä ei. Jenkeistäkin toki voi kysyä, sieltä se american dream on tännekin kantautunut.

• iso mies

Haluan raittiin naisen.

• Näin on! Sellainen nainen joka osaa kääriä sätkän omilla pikku kätösillään on "turn on". Minä olen valmis maksamaan nämä yhteiset harrastukset ja olisi kivaa matkustella tälläisen rällästäjän kanssa ympäri maailmaa.

• 6+8

Miten joku nainen mahtuu tuohon kuvioon? Varmasti saisi usein hävetä poikaystävänsä käytöstä. Rellestäjää ei myöskään kiinnosta viettää aikaa muulla tavoin kuin kännissä, koska kaikki muu on hänelle turhaa ja tylsää. Normaalit treffit eivät onnistuisi. Harva ihminen sukupuolesta riippumatta jaksaa vain örveltää kännissä monta kertaa viikossa.

• antidarra

Normaalit treffit? Alkohan on keskeisin osa normaaleja treffejä.

• antidarra

Lisävinkki vielä sinkkunaisille: miehet haluavat irstaita, pervoja naisia, jotka tykkäävät rellestää, saattavat päästää suustaan ihan mitä tahansa ja ovat aina valmiita panoon. Ole tuollainen ja varmasti löydät ukon, luultavasti vielä ukon, jonka kanssa on hauskaa.

• viinamies

Mulle kanssa tollanen nainen ;)

• kaisanoasaa

Niin mullekin. Tuollaiselta naiselta saisin varmaan minäkin pillua.

• 466465

Koitin seukata tällaisen kanssa. Päähän siinä alkaa pikku hiljaa hajota, varsinkaan jos ei itse jaksa kupittaa jatkuvasti. Ja vaikka jaksaisi, melko epävakaata touhuahan tuo on pidemmällä tähtäimellä, mutta oikeassa elämäntilanteessa ihan hauskaa.

Suhteemme alkoi kun paneskeltiin tuon rellestäjän kanssa hänen ollessaan varattu. Suhteemme loppui kun rellestäjä paneskeli taas seuraavan kanssa kun seukkasi kanssani. Asia ei kyllä erityisemmin häirinnyt koska vietin itse täysin samanlaista elämää ja en hänen sivupanoista ikinä hänelle saarnannut

• crux

Rellestämisestä en niin välitä mutta olisihan se mukava jos olisi seurustelukumppani jonka kanssa voisi joskus yhdessä ottaa vähän liikaa viiniä, puhua hölmöjä ja hetkeksi irtautua arjesta ja kaikesta pingottamisesta.

Nykyajan naiset ovat yleensä joko alkoholisteja tai lähes raittiita terveysintoilijoita. Jos ottavat, niin tekevät sen ystävättäriensä kanssa. Varmaan samaa kahtiajakautuneisuutta on miehissäkin mutta itse ainakin keikun siinä välimaastossa.

• 2322

Suosittelen miettimään onko rellestys elämänvaihe vai -tapa. Jos jälkimmäistä, niin kannattaa etsiä nainen joka ei halua lapsia. Ne railakkaimmatkin bilettäjät kun tuppaavat vakisuhteessa 30 ikäisinä kehittelemään haaveita pikkunyytistä, ja yletön viinalla lutraus kun ei sellaiseen elämäntyyliin istu, niin entisestä kapakkakuningattaresta tuleekin äkkiä nalkuttaja.

• Kaikilla on omanlainen käsitys hauskanpidosta, mä kallistun tuon cruxin kanssa samalle näkemykselle. Ei oo kauheen vakavaa, jos joskus joisikin, muttei oo ongelma olla juomattakaan. Elämänhallinnaksi sitäkin joskus sanotaan. :)

Nää on näkökulma juttuja taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      617
      2340
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1166
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1128
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      9
      1008
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      731
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      603
    Aihe