Maistuuko ?
Joko olet päässyt piparkakun makuun?
15
114
Vastaukset
Joo paria olen nuolaissut, mutta en ole kehdannut syödä. Olivat niin karvaita.....
Olenhan minä jo syönyt, mutta itse asiassa tykkään enemmän taikinasta.
- yy bee
Ai vont tu bii öloun!!!!!:SS
- Haloo myymälän joht.
Missä ovat kaupanhyllyiltä: kaardemummapiparit !
- Iki-ihana
Aurajuuston kera, kiitos. En ole vielä nuolaissutkaan piparkakkua. Itse asiassa en hirveästi edes pidä. Tuoksuu kyllä hyvältä.
- määmy
Torstaina leivotaa pipareit :) huomen duunataa taikina :)
- its cool
Blögi&piparit
- Piparossi
En saanut piparia, mutta pipari sai minut.
- Ikisinkku M
Saattaa mennä ostopipareiksi tänä jouluna.
- iliman muuta
mustat piparit on parraat
- pipari on hyvää
Kyä, sain vaaleanpunaista piparii tänään, strasseleita oli päällä ja sydämen muoto.
Kaupassa oli piparkakkutalon muotteja.
Muovinen sabluuna, jonka reikien avulla saa siis mitat oikeiksi.
Harmillisen pieni malli.- paskalisko
Sinun ei pidä syömän enää mitään missä on sokeria
- Leipoo tänään
Onko pipari jokin ongelma?
Helppoa kuin heinän teko. Kaupasta saa piparitaikinaa ja siitä sitten vain leipoo itselleen sopivan mallisia.
Jos jaksisin, niin tekisin itse myös vaalean piparitaikinan. Kaupasta saa valmiina vain tummaa piparitaikinaa.
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/38386/vaaleat piparit/ Yksi nainen pari viikkoa sitten tarjosi, unohdin pöydälle lähtiessäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60874
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla251726- 54709
- 49619
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528