Luovutan, luovutan..

exergy

Tämä ML-palsta on selkeästi tiettyjen nimimerkkien valtaama joten luovutan suosiolla :) Pitäkää hauskaa :D

BTW nimimerkit miesvm1967 ja miesvm_1967 olivat sitten mun alter egoja, muita en ole käyttänyt. Ja joku nyrjähtänyt varasti nekin ja trollasi niillä, jatkanee myös :D

Oon ihan puhki päivän hommista, lapset on vaihteeksi mun luona. Mukavaa päästä nukkumaan välillä, jannut ne osaa iskää jujuttaa :P Eikä ruokakaan oo kuulemma oikein hyvää, ehkä liikaa pippuria ja laakerinlehtiä, auch!

Mutta jatkatte toki (eikä se oo huono homma, kai) mä yritän vaihteeksi kadota :)

6

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on

mukava uutinen :)

• yövalo vaan
      • sdfgxhjklh

Ei ole hailee millä nikillä kirjoittaa. Ainakaan siinä mielessä, et mukava on erottaa turbotrolli jutuista, joista tulee oikeaa keskustelu :\

• Ikisinkku M

Älähän nyt vielä luovuta, toisaalta eihän sitä kukaan sitten tiedä jos miesvm1967 ilmoittaa tekevänsä comebackin että onko se trolli vai ei, voit siis ruveta trollaamaan trollia ihan omalla nimerkilläsi ja kaikki menee sen piikkiin.

• miesvm_1967

Ainakin sen tietää siitä etten koskaan tee aloituksia tyyliin "kenen palstalaisen kanssa.." tai "kuka palstalainen on.." :P

• Ihan tuli jo ikävä tuota satelliitä joka vierailee tällä pallonpuoliskolla 10 vuoden välein....oli se sitten mukava kirjoittelu kaveri, ainakin meikäläinen arvostaa sellaisia ihmisiä joilla ei ole mitään positiivistä sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      814
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      216
      614
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      42
      553
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      536
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      483
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      480
    Aihe