Miehet miksi ette koskaan soita vaikka aiotte...

mietin vaaan

en tiiä mitä teillä liikkuu päässä mix vaivautua pyytää että vaihetaan numerot ja sanomaan että soittelen.. jos ei oo IKINÄ aikomustakaan soittaa!!!! mie en soita se on miehen tehtävä!!!!

25

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteishyvien karju

Parahin ämmä!
      Emmeme numeroosi koskaan itse soittele, vaan julkaisemme sen yleisissä käymälöissä helpot nakit listalla.

• Sit sua ei vissiin kiinostanu, siis niiq oikeesti, ku jos ois nii oisit sit soittanu, tai jotain.

• mietin vaan..

no kyllä mua kiinostaa ja sen takia niin harmittaa ku ei oo soittoa kuulunut eli häntä ei ilmeisesti kiinostanut :( aattelen tätä tyyppiä 24/7 ja arvaappa vain kuinka monta kertaa päivässä katson puhelinta.. kiinosti kuitenki numeroa pyytää.. mix ei soita jo

• Miehenkipeä narde

Ei se sulle soita.

• Ikisinkku M

Siinä numeronpyyntihetkellä se voi tuntua hyvältä idealta mutta myöhemmin kun alkaa järjellä ajattelemaan keksii sitten hyviä selityksiä itselleen miksi ei kannata soittaa, vaikkapa niin että ajattelee etttä häiritsee, saavansa pakit tms. Jos sinulla on hänen numero ja kiinnostaa niin aina voit laittaa viestin että "et sitten oo soitellu?" niin sitten sen on vähän pakko reagoida jos kiinnostaa kuitenkin etkä sinä siinä mitään menetä.

• dazu di nocho

Mihin numeroon soittelisin ja antaisin diagnoosejjani pitkin yötä?

• mie vaan

kyllä olen miettinyt että laittasin viestin.. mutta en sitten tiiä että mitä laittasin tuleeko vastausta ja että kestäsinkö pakit? ku kuitenkin tulen jossain vaiheessa tähän tyyppiin törmäämään kuitenkin asutaan suht pienellä paikkakunnalla.. nimittäin siitä on jo useampi vuosi ku viimeksi oon seurustellu ja samana vuonna oli 2 eroa vaikka luulin että kaikki on hyvin ja vielläpä kummakkin miehet jättivät minut kauniisti viestillä... :( meni aikaa ennekö halusin alkaa uuestaan seurusteleen mutta nyt oisin valmis...

• runontaja

Jotta eroaminen tapahtuisi helposti, kuin sanoisi aamulla ennen lähtöä sanoisi "Kiitti piparista"

• soittoniekka

Parempi sanoa, että syöpikö ilolintu aamupuuron vai tilaanko heti taxin?

Edelliselle äämälle yritin tosiaankin soittaa, mutkun sen känny soikin narikassani.

• soittoniekka kirjoitti:

Parempi sanoa, että syöpikö ilolintu aamupuuron vai tilaanko heti taxin?

Edelliselle äämälle yritin tosiaankin soittaa, mutkun sen känny soikin narikassani.

Olisit vastannut

• mie vaan

eikö tällä palstalla oo miehiä jotka osaa jotakin sanoa?

• Millaisen vastauksen haluat?

Miehellä on huono muisti?
        Mies on naimisissa?
        Mies hukkasi numerosi?
        Mies poisti vahingossa numerosi?

• Huippunainen

Hehe... ehkäpä sun kannattais suuntautua vähän muualle. Miten olis sauvakävely?

• mies32

Nokun ei vaan iske, sori.

• alottaja....

veikkaan ite että joko sillä on niin huono muisti tai sitten sitä ei vaan kiinnostanut :.. minun numero on salainen mutta hänen ei sain selville tiedustelusta missä asuu ;) vois lähteä vaklimaan jokupäivä

• Kysy siltä tekstiviestillä jotakin asiaa joka on sen omaa alaa.
        Sopivan neutraali systeemi pitää kontakti.

• Muistan kun 12-vuotiaana kuljettiin hihitellen jonkun supersöpön pojan kodin ohi. Sen koommin ei ole tullut moista harrastettua.

• Bisniksiä, autoja, vosuja. Joka ovesta ja ikkunasta. Ei ehdi, ei millään. Ehkä nelikymppisenä sitten. Jessus silloin oli vauhti päällä. :-)

• ja mahdollisesti jos soitto joskus kuuluuki niin pitkän ajan jälkeen ympäripäissään baarin jälkeen, "oot ollut mielessä" jne.. :) jos mies on sanonu soittavansa niin sitte se lupaus tosiaan on lunastettava, mielellään myös selvinpäin eikä vuoden päästä.. vaan miksi sua sellaiset keskenkasvuiset vetää puoleensa kerta kerran jälkeen? joille numerot on vaan jotain lukuja naistenkaadossa ja jotka jättääki tekstiviestillä.

anna mennä menojaan moisten.

• dexterv

No itellä on monesti se ongelma että jos vaikka oon keskustellu sen naisen kanssa baarissa klo 02.30 ni tuppaa olemaan nii kova känni että en muista seuraavana päivänä että oon luvannu soittaa. Välillä sitä ei muista edes missä baarissa on ollu ni vielä vähemmän kenelle sitä on luvannu soittaa.

Jos vaikka oon ollu la liikenteesä ni muisti saattaa palautuu siten, että joskus su iltana ku käy nukkumaan voi tulla mieleen et piti soittaa sille jne... Monesti en kyllä ees kehtaa enää soittaa vaan laitan eka viestin ja sit soitan, riippuen mitä nainen vastaa. Kyllähän sitä vauhtia pitäs vähä hidastaa tuolla baarissa et muistas kaikki nämä suunnitelmat seuaavanaki päivänä.

• Puhelinnumero on aina hyvä olla olemassa ja se on kohteliasta ehkä pyytääkin jossain tilanteessa. Mutta elämä voi viedä, ja numerot katoo ja unohtuu..

• Osittain samaa mieltä, ja jatkan. Eräänä päivänä tässä lähiaikoina jäin loikoilemaan peileillä vuorattuun makuuhuoneeseeni, neidon tehdessä lähtöä töihin tai mihin nyt olikin menossa. Pistin merkille hänen hiuksissaan valtavan takun ja huutelin perään, että selvitä hiuksesi ennen kuin menet ihmisten ilmoille, ei vastausta. Kaivoin puhelimen esiin, tututututututututut varattu...annnoin koputtaa ainakin 10 min. No sitten siellä vastasi joku äreä nainen joka olin juuri nähnyt lähtevän hyväntuulisena luotani. Noh, huusin vaan puhelimeen, että sulla on koiran kokoinen takku takaraivossas ja löin luurin korvaa. Päivällä sain haukkumatekstiviestin missä viestin lähettäjä oli sitä mieltä, ettei halua koskaan enää nähdä minua koska en soittanut hänelle ennen kuin hän oli ehtinyt nousta bussiin. Mutta olinpahan pyytänyt numeron ja vieläpä soittanut ja samana päivänä, mikä sekin laskettiin virheeksi.

• ei saa olla helppo
    • miehen logiikka????

ap tässä.. mikä miehillä on..Mix vaivautua huutelee perään numeroa jos EI oo aikomusta soittaa!!! mix ei voi sanoa suoraan että keräilen vaan näitä numeroita EN SOITA sulle.. sen sijaan halataan ja sanoo soittelen sulle...

• ap.....

ap tässä mies soitti tai lähettihälärin mitä teeen nyt.. mistä sen näkee etten oo vahinfossa painanut luuria korvaan sille ku kaivan puhelinta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      752
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      751
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      626
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      204
      540
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      496
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      50
      494
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      463
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      36
      450
    Aihe