Henkimaailma on totta!

tieteellistä näyttöä

IS:n Vailla selitystä -ryhmä tutustui Tampereen Teatteriin, jonka yliluonnollisia ilmiöitä on jopa tutkittu.
Tampereen Teatteri joutui keskelle Suomen sisällissodan kiivaita lopputaisteluja. Verinen historia elää yhä teatterissa, jossa työntekijät kokevat outoja asioita.

Teatterin ompelija oli töissä ompelimossa eräänä synkkänä iltana, kun hänen vierelleen tuli joku.

- Mä olin täällä teatterin ompelimossa ihan tavallisesti ompelemassa ja yhtäkkiä kuulen, kun joku ihminen puhuu mulle. Käännyn vastaamaan ja tajuan siinä hetkessä, ettei siinä oikeasti ole ketään, vaan siluetti, joka katoaa, ompelija muistelee.

Tuija Vuolle ei ole itse nähnyt ketään, mutta kuvailee, millaisen hahmon kollegat ovat nähneet.

Tamperelaiset Keskitalon veljekset Marko ja Jupe viettivät viime keväänä Karjalaisen näyttelijäsisarusten kanssa yön pilkkopimeässä teatterissa saadakseen selville, onko rakennuksessa yliluonnollista toimintaa ja saivat selville kummia asioita.

Heidän rajatiedon ilmiöitä tutkivalla Aavedata-ryhmällään oli mukanaan sopiva laitteisto aaveiden etsimiseen. Yliluonnollisia asioita ryhmä tutkii muun muassa EMF-mittarien, liiketunnistimien, IR-valvontakameroiden ja sanelimien avulla.

Keskitalo vakuuttaa, etteivät he millään tavalla lavasta tutkimustuloksia.

- Ei meillä ole aikaa ja rahkeita siihen.

Pauliina Leinonen, Juri Vuortama ja Marko Valkonen

8

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra

Kuulostaapa luotettavalta. Not.

Jospa ihan oikeat tiedemiehet tutkisivat asian heidän lisäkseen. Ihmismielellä kun tuntuu olevan suuria voimia itsensäkin suhteen.

• Englantilaisen kummitustalodokumenttisarjan tekijät on ainakin narahtaneet väärennöksistä useammin kuin kerran.

• tieteednharrastaja

Aidosta kummitustalosta ei tiettävästi vielä kukaan ole joutunu kiinni.

• kretarded

Missä tässä oli se "Tieteellistä näyttöä" -osuus?

• huuutonaurua

Tieteellinen näyttö oli tietenkin siinä, että kirjoitus oli aikamme luotettavimmassa tiedelehdessä :D

• Tietenkin henkimaailma on totta. Joka torstai asiaa voiidaan havainnoida varuskunta-alueilla perinteisen lounaan jälkeen.

• sillä ripuli

Mee mökkiis haisemaan.

• sillä ripuli kirjoitti:

Mee mökkiis haisemaan.

Kunhan ilta ehtii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1472
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      893
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      700
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      337
      666
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      626
    Aihe