Muistakaa että olemme kaikki osallisia ihmisjalostuksesta.
Sodissa "tyhmät" eli nöyrät tapetaan ja moni heistä ei koskaan voinut perustaa perhettä ja kasvattaa nöyriä lapsia, jotka aikanaan kasvattaisivat nöyriä lapsia.
Olemme lähes jokainen "selviytyjien" eli susimiesten lapsia. Elämme nöyrien muistoa kunniottamatta ja mässäilemme omalla suurudellamme. Pyhiä on kuollut ja olemme jokainen joutuneet niin kauas siitä alkuperäisestä ihmisen nöyryydestä, että vain Herra suuressa armossaan voi antaa meille takaisin lapsuuden ja autuuden.
Kiittäkää Herraa sillä hän antaa teidän elää antaen anteeksi syntinne jotka teitte jo ennen syntymäänne isienne käsillä .
olemme jalostettuja
14
81
Vastaukset
- ei sitten muuta
Vastenmielistä luettavaa! Ottaisit lääkkeesi ja menisit nukkumaan.
- kristuksen lähetti
Vihdoinkin joku muukin sen huomasi! Olet terävä kaveri.
Ihmiskunnan historiassa hyväksikäyttö, sorto, tapattaminen ja julmuudet ovat aina kohdistuneet erityisesti nöyriin ja tekijöinä ovat toimineet kylmät murhamiehet, joiden perillisiä olemme. Siksi tarvitsemme Herran armoa. Isiemme synnit painavat edelleen, jokaikisenä päivänä. Olemme saastaisempia kuin edes itse ymmärrämme.
Kiittäkäämme Herraa, sillä Hän antaa meidän elää vaikka ansaitsemme kuoleman. - uskoaonse
kristuksen lähetti kirjoitti:
Vihdoinkin joku muukin sen huomasi! Olet terävä kaveri.
Ihmiskunnan historiassa hyväksikäyttö, sorto, tapattaminen ja julmuudet ovat aina kohdistuneet erityisesti nöyriin ja tekijöinä ovat toimineet kylmät murhamiehet, joiden perillisiä olemme. Siksi tarvitsemme Herran armoa. Isiemme synnit painavat edelleen, jokaikisenä päivänä. Olemme saastaisempia kuin edes itse ymmärrämme.
Kiittäkäämme Herraa, sillä Hän antaa meidän elää vaikka ansaitsemme kuoleman.Me saamme siksi anteeksi koska emme ymmrrä näe kaikkea. Ei kukaan ansaitse kuolemaa vaan kuolema on osa tätä elämää.
- Jumalasi ja Jeesus
Oma syntikuormasi palstan turhasta kuormittamisesta älyvapaiden päästöjen muodossa on sitä luokkaa,että vain piiitkät polvirukoukset auttaa...
- kristuksen lähetti
Ole kiitollinen Herralle.
- uskoaonse
Ole kiitollinen Herralle.
Kristuksen lähetti. Tiedätkö mitkä kaikki ovat Jumalan selviä merkkejä sinulle? Minä olen osan saanut, se ei silti minusta tee vielä viestintuojaa vai? Kerron vain mitä minä ihmisenä näen, en ole jumala, muuta en tiedä.
"Sodissa "tyhmät" eli nöyrät tapetaan ja moni heistä ei koskaan voinut perustaa perhettä ja kasvattaa nöyriä lapsia, jotka aikanaan kasvattaisivat nöyriä lapsia."
Mutta kuka todella on kyseiseen nöyrien joukkoon kuuluva, mistä me voisimme tietää mitä todellinen nöyryys on ja mistä se tunnistaisimme?
"Pyhiä on kuollut ja olemme jokainen joutuneet niin kauas siitä alkuperäisestä ihmisen nöyryydestä"
Mitä sinä voi tuosta alkuperäisestä nöyryydestä tietää, et ollut itse paikalla kyseistä tapahtumaa todistamassa.
"että vain Herra suuressa armossaan voi antaa meille takaisin lapsuuden ja autuuden."
Entäs jos onkin olemassa tapa ihmisen saada takaisin lapsuuden ja autuuden josta Herra ei yksinkertaisesti vain tiedä?- kristuksen lähetti
Nöyrät kuolevat käskijänsä pelastamiseksi. Ei siihen muuta tarvita kuin uskoa ihmiseen. Sinulla sitä ei ilmeisesti ole kun et sellaiseen uhrautumiseen usko.
Nöyrät kuolevat käskijänsä pelastamiseksi. Ei siihen muuta tarvita kuin uskoa ihmiseen. Sinulla sitä ei ilmeisesti ole kun et sellaiseen uhrautumiseen usko.
"Nöyrät kuolevat käskijänsä pelastamiseksi. Ei siihen muuta tarvita kuin uskoa ihmiseen. Sinulla sitä ei ilmeisesti ole kun et sellaiseen uhrautumiseen usko."
Itseasiassa pistän paremmaksi kuin sinä, minä nimittäin uskon kuolemaakin kamalamman kohtalon vastaanottamiseen käskijäni pelastamiseksi.
Mielenkiintoista tässä on se, että aloittaja ehkä huomaamattaan vahvistaa evoluutiomekanismin olemassaolon. Jos jätetään tuo uskonnollinen diibadaaba pois, noinhan luonnossa on juuri käynyt; ne jotka ovat selviytyneet jatkamaan sukua, lvat vahvistaneet geenipoolia omalla perimällään.
Enäähän tämä ei toimi samalla tavalla ihmiskunnan osalta koska moderi lääketiede ja imisen evoluutioon liittyvä yhteisöllisyys yhdessä ovat muuttaneet tilannetta. Monet primitiiviset selviytymistä edistävät tai edistäneet vaistot ovat vielä jäljellä perimässämme.
Kiitos vahvistuksesta.- kristuksen lähetti
Minä puhuin kulttuurievoluutiosta. Ei ns. "geenipooli" ole mitenkään muuttunut. On ainoastaan tapahtunut niin että luonnostaan Jumalaapelkäävät ja nöyrät suvut jotka olisivat voineet opettaa muita on pitkälti tapettu murhaajasukujen toimesta. Ei siis ole tapahtunut kehitystä vaan pelkästään taantumusta.
Jokainen on toki yksilö mutta kyllä sukujen teot aina painavat jokaista perillistä.
- tämä myös
tämä myös
- ylöss
noh
- selvähän se
"Muistakaa että olemme kaikki osallisia ihmisjalostuksesta."
Totta. Sinunkin päässäsi on niin jalostunutta lantaa, että pas-ka haisee sen rinnalla hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561478
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu651449Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2631035Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58967- 56959
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin84894