http://www.iltalehti.fi/viihde/2014012917988020_vi.shtml
Siitä vain viihtyisää perhe-elämää viettämään vaimojen ja lasten kanssa.
Mahtaa se olla arki ihanaa kun on ensin saanut toteuttaa evoluution johtavaa periaatetta levittää sieniään niin laajalle kuin kykenee.
Tästä se perheonni ei parane.
7
101
Vastaukset
- huutis.
Eikös Raamatussa käsketty lisääntymään ja täyttämään maa?
- lkjhg
Ole huoletta.
Ei se sinua koskenut. - huutis.
lkjhg kirjoitti:
Ole huoletta.
Ei se sinua koskenut.jyrrrr sitä kovasti tuntuu kaipaavan, vaan ei taida jyrrrrin oma "vaimo" pystyä lapsentekoon :D
Ottamatta nyt kantaa Hugh Grantin moraaliin asiaa tuntematta, niin toteanpa vaan, että miesten "naismenestyksessä" on varmuudella eroja, jotka osaltaan liittyvät evuluutioonkin (seksuaalivalintaan ja spermakilpailuun).
Naismaailmassa menestyksekkäiden, seksuaalisesti aktiivisten ja useita partnereita omaavien miesyksilöiden perimä siirtyy ihan matemaattisella varmuudella keskivertoa todennäköisemmin seuraavalle sukupolvelle. Näin on edelleenkin, mutta seksuaalivalintatilanne on kulttuurisista syistä johtuen monipuolistunut ja uudenlaiset menestystekijät ovat nostaneet päätään. Yksiavioinen parisuhde on katsos verrattain tuore ilmiö, kehittynyt vasta kiinteän asumuksen ja maatalouden myötä - ei siis taikauskosi tuloksia tämäkään.
http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/120074-tiede-ihminen-harrasti-ennen-hyperseksia
Sitä minä vaan olen ihmetellyt Grantin tapauksessa, että mihin ihmeeseen hän sitä ilotyttöä aikanaan tarvitsi.- tiiija
Muut ei suostunu poskiottoon?
- Fiksu kreationisti
Huomaa miten evoluutikko viljelee sanaa "kehittyi." Mitään ei kuitenkaan ole koskaan missään vielä todistettu.
- tage m
"Sitä minä vaan olen ihmetellyt Grantin tapauksessa, että mihin ihmeeseen hän sitä ilotyttöä aikanaan tarvitsi."
Koska homman nimi on selvä alusta asti, ilotyttö osaa hoitaa hommansa varmasti keskivertopokaa paremmin ja rahasta ei ainakaan ole kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454