http://www.iltalehti.fi/viihde/2014012917988020_vi.shtml
Siitä vain viihtyisää perhe-elämää viettämään vaimojen ja lasten kanssa.
Mahtaa se olla arki ihanaa kun on ensin saanut toteuttaa evoluution johtavaa periaatetta levittää sieniään niin laajalle kuin kykenee.
Tästä se perheonni ei parane.
7
83
Vastaukset
- huutis.
Eikös Raamatussa käsketty lisääntymään ja täyttämään maa?
- lkjhg
Ole huoletta.
Ei se sinua koskenut. - huutis.
lkjhg kirjoitti:
Ole huoletta.
Ei se sinua koskenut.jyrrrr sitä kovasti tuntuu kaipaavan, vaan ei taida jyrrrrin oma "vaimo" pystyä lapsentekoon :D
Ottamatta nyt kantaa Hugh Grantin moraaliin asiaa tuntematta, niin toteanpa vaan, että miesten "naismenestyksessä" on varmuudella eroja, jotka osaltaan liittyvät evuluutioonkin (seksuaalivalintaan ja spermakilpailuun).
Naismaailmassa menestyksekkäiden, seksuaalisesti aktiivisten ja useita partnereita omaavien miesyksilöiden perimä siirtyy ihan matemaattisella varmuudella keskivertoa todennäköisemmin seuraavalle sukupolvelle. Näin on edelleenkin, mutta seksuaalivalintatilanne on kulttuurisista syistä johtuen monipuolistunut ja uudenlaiset menestystekijät ovat nostaneet päätään. Yksiavioinen parisuhde on katsos verrattain tuore ilmiö, kehittynyt vasta kiinteän asumuksen ja maatalouden myötä - ei siis taikauskosi tuloksia tämäkään.
http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/120074-tiede-ihminen-harrasti-ennen-hyperseksia
Sitä minä vaan olen ihmetellyt Grantin tapauksessa, että mihin ihmeeseen hän sitä ilotyttöä aikanaan tarvitsi.- tiiija
Muut ei suostunu poskiottoon?
- Fiksu kreationisti
Huomaa miten evoluutikko viljelee sanaa "kehittyi." Mitään ei kuitenkaan ole koskaan missään vielä todistettu.
- tage m
"Sitä minä vaan olen ihmetellyt Grantin tapauksessa, että mihin ihmeeseen hän sitä ilotyttöä aikanaan tarvitsi."
Koska homman nimi on selvä alusta asti, ilotyttö osaa hoitaa hommansa varmasti keskivertopokaa paremmin ja rahasta ei ainakaan ole kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833