Jarla Kallion kirjastossa ke 12.2. klo 18

hggfg

Fingerpori 7:n julkaisutilaisuus.

12

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellakin! Tervetuloa sankoin joukoin! 8)

      http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kallion_kirjasto/Tapahtumat/Fingerpori_7_julkaisutilaisuus(35627)

      Seitsemännen Fingerpori-kokoelman kantta koristavat lähihoitaja Päivi Kankkosen kasvot.
      Myös Krapula-Päivinä tunnettu, läheisriippuvainen hahmo on ajautunut elämässään sivuraiteelle. Jo teini-iässä ujouden peittelynä alkanut alkoholin käyttö hallitsee usein Päivin arkielämää. Rivakkaan tahtiin vaihtuvat parisuhteet muodostuvat ja myös hajoavat pubien huuruisessa ilmapiirissä.
      Fingerporin tekijä Pertti Jarla kertoo, että hahmoon on kerätty vaikutteita tosielämästä, naisista jotka toistuvasti hyväksyvät kump panikseen aivan väärän henkilön.

      Kirjat myynnissä tilaisuudessa. Tule hakemaan Fingerpori 7:n ensipainos Pertti Jarlan signeerauksella!

      Jos haluat avittaa kirjastoa tapahtuman markkinoinnissa, lataa ja tulosta juliste (A4-jpg) ja laita esille rappukaytävässä, työ- tai harrastepaikalla: http://www.dropbox.com/s/xvx48ys0hq90jv6/Fingerpori_A4.jpg

      Kallion kirjaston Kupolisalissa keskiviikkona 12.2.2014 klo 18.
      Vapaa pääsy, tervetuloa!

      http://www.facebook.com/pages/Arktinen-Banaani/123464823045
      http://arktinenbanaani.fi/

      ***
      Kallion kirjasto
      Viides linja 11
      09 310 850 53
      http://www.facebook.com/kirjastokallio

      • Hmm... Kirkosta eroaminen on aika hullu palsta tälle! 8D


      • fguk
        kallion_kirjasto kirjoitti:

        Hmm... Kirkosta eroaminen on aika hullu palsta tälle! 8D

        ei niinkään hullu!


      • kallion_kirjasto kirjoitti:

        Hmm... Kirkosta eroaminen on aika hullu palsta tälle! 8D

        Kirkosta eroaminen on aika hullu palsta ihan yleisesti ottaen. :D

        Mutta Jarla liittyy aiheeseen kyllä sikäli että viime vuonna toimi Helsingin Vapaa-ajattelijoiden varapuheenjohtajana, käytännössä puheenjohtajana koska varsinainen pj jätti kauden kesken. Ei enää tänä vuonna, kun pj vaihtui.


      • cmn
        rainbowshy kirjoitti:

        Kirkosta eroaminen on aika hullu palsta ihan yleisesti ottaen. :D

        Mutta Jarla liittyy aiheeseen kyllä sikäli että viime vuonna toimi Helsingin Vapaa-ajattelijoiden varapuheenjohtajana, käytännössä puheenjohtajana koska varsinainen pj jätti kauden kesken. Ei enää tänä vuonna, kun pj vaihtui.

        Millanen hälytyssysteemi kirjastolla (ja varmaan kirkollakin) on, kun tännekin ihan hullulle palstalle tulivat heti ku täällä Kallion kirjasto mainittiin.

        Ei kai se kirkkokaan kuulolla olon lopetettuaan ihan hakuammunnalla haravoi eri keskustelupalstoja -, kai jotku avainsanat antaa hälytyksen että nyt paikalle kommentoimaan ja kirkon kanta, se ainoa oikea, esittämään?


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        cmn kirjoitti:

        Millanen hälytyssysteemi kirjastolla (ja varmaan kirkollakin) on, kun tännekin ihan hullulle palstalle tulivat heti ku täällä Kallion kirjasto mainittiin.

        Ei kai se kirkkokaan kuulolla olon lopetettuaan ihan hakuammunnalla haravoi eri keskustelupalstoja -, kai jotku avainsanat antaa hälytyksen että nyt paikalle kommentoimaan ja kirkon kanta, se ainoa oikea, esittämään?

        Perus mediaseuranta varmaan. Maksavat jollekin firmalle siitä, että hakukone etsii mielenkiintoisia hakusanoja. Helsingin kirjastolla on varmaan seurannassa kaikki kirjastonsa, siksi he tännekin heti löysivät, kun joku kirjoitti Kallion kirjastosta. Samalla logiikalla kirkko pamahtaa aina mölisemään propagandaansa, kun jossain puhutaan esimerkiksi abortista tai homoliitoista.


      • FUCKIFUU
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Perus mediaseuranta varmaan. Maksavat jollekin firmalle siitä, että hakukone etsii mielenkiintoisia hakusanoja. Helsingin kirjastolla on varmaan seurannassa kaikki kirjastonsa, siksi he tännekin heti löysivät, kun joku kirjoitti Kallion kirjastosta. Samalla logiikalla kirkko pamahtaa aina mölisemään propagandaansa, kun jossain puhutaan esimerkiksi abortista tai homoliitoista.

        Jarlan tilaisuus oliskohan Jarla itse ehdottanut mainostamista Suoli24 kirkosta ero palstalla.

        Ymmärrän että ilmeisin selitys on vaikeaa uskonnonhyysääjille.


      • cmn kirjoitti:

        Millanen hälytyssysteemi kirjastolla (ja varmaan kirkollakin) on, kun tännekin ihan hullulle palstalle tulivat heti ku täällä Kallion kirjasto mainittiin.

        Ei kai se kirkkokaan kuulolla olon lopetettuaan ihan hakuammunnalla haravoi eri keskustelupalstoja -, kai jotku avainsanat antaa hälytyksen että nyt paikalle kommentoimaan ja kirkon kanta, se ainoa oikea, esittämään?

        Kaupunginkirjastolla on ostettu mediaseuranta-palvelu. Kalliossa käytetään omassa työssä Google Ilmoituksia. Helppoa ja ilmaista. 8)
        On hyvä ja mielenkiintoista tietää mitä omasta talosta verkossa puhutaan.


      • sopiisopii
        kallion_kirjasto kirjoitti:

        Hmm... Kirkosta eroaminen on aika hullu palsta tälle! 8D

        Hyvin tämä tänne sopii :)


      • ufoa
        kallion_kirjasto kirjoitti:

        Hmm... Kirkosta eroaminen on aika hullu palsta tälle! 8D

        ufompiakin palstoja löytyy!


    • ghjcgh

      Ihan mukavasti oli väkee paikalla. Jonokin pitkä ku Jarla teki omistuskirjoitukseksi yhden sarjakuvaruudun verran, piirroksen ja puhekuplan.

    • Huhhahheijaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe