Kansalaisaloitteet vastatuulessa

FUCKIFUU

Kansalaisaloitteet ovat vastatuulessa. Lähes kaikki kansanedustajat sanoivat jo etukäteen että kumartavat Suurta Teostoa eivätkä aio edes tutustua tekijänoikeuslakialoitteeseen. Seuraavaksi tulee homoilualoite joka saanee saman kohtalon. Pakkoruotsi aloitetta ei aiota edes tuoda eduskuntaan. Sitten on vielä rattijuoppoaloite ja energiatodistusaloite.

Myös uskonnonvapausaloite on pysähtynyt 5000-6000 välille.

Demokratiaa ei tunnusteta maassamme vaan elämme timokratian ja teokratian sekasikiössä.

9

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montaa maailmaa

      Tarkoitat siis, että sellainen demokratia, joka sopii sinulle, pitäisi sopia kaikille?

      • FUCKIFUU

        Typerä kristitty ei edes tiedä mitä tarkoittaa demokratia, se tarkoittaa enemmistöpäätöstä eli kansalla on valta ei muutamalla kristityllä sekopäällä.

        Parlamentarismi ei ole demokratiaa vaan ennemminkin päinvastoin harvainvaltaa.


      • FUCKIFUU kirjoitti:

        Typerä kristitty ei edes tiedä mitä tarkoittaa demokratia, se tarkoittaa enemmistöpäätöstä eli kansalla on valta ei muutamalla kristityllä sekopäällä.

        Parlamentarismi ei ole demokratiaa vaan ennemminkin päinvastoin harvainvaltaa.

        FUCKIFUU

        Lopetas nyt tuo öykkäröinti.


      • FUCKIFUU
        ha-satan kirjoitti:

        FUCKIFUU

        Lopetas nyt tuo öykkäröinti.

        Minä lopetan mitä lopetan, sille et mitään mahda. Voit osallistua keskusteluun jos haluat mutta turha yrittää vedota minuun millään tavalla negatiivisestai tai positiivisesti. Vakuutan että tuhlaat aikaasi ja energiaasi. Kristityillä on oikeus mielipiteisiinsä mutta minulla ei ole mitään velvollisuutta niitä noteerata enkä niinkään myöskään tee. En arvosta kristittyjä ajattelijoina, kansalaisina tai edes ihmisinä.


      • FUCKIFUU kirjoitti:

        Minä lopetan mitä lopetan, sille et mitään mahda. Voit osallistua keskusteluun jos haluat mutta turha yrittää vedota minuun millään tavalla negatiivisestai tai positiivisesti. Vakuutan että tuhlaat aikaasi ja energiaasi. Kristityillä on oikeus mielipiteisiinsä mutta minulla ei ole mitään velvollisuutta niitä noteerata enkä niinkään myöskään tee. En arvosta kristittyjä ajattelijoina, kansalaisina tai edes ihmisinä.

        "En arvosta kristittyjä ajattelijoina, kansalaisina tai edes ihmisinä. "

        En usko kaikkien arvostavan tapaasi esittää toisinajattelijat automaattisesti kristittyinä. Voisit hiukan kyllä siistä käytöstäsi.


    • Varmaa on se että jos ei edes yritä saada aikaan muutosta niin ei sitä tapahdu.

      Ja jos eduskunta järjestelmällisesti haistattaa paskat jokaiselle kansalaisaloitteelle niin onnea vaan niille jotka aikovat tulla valituksi seuraavalle kaudelle.

      • FUCKIFUU

        Minusta vaalikoneisiin tulisi saada kysymys kaikista niistä kansalaisaloitteista joiden äänesstys jää seuraavalle vaalikaudelle.

        Toisin sanoen yhtenä osana olisi miten aiot äänestää eduskuntaan tulevista aloitteista jos tulet valituksi.

        Tätä asiaa tulisi lobata myös voimakkaasti eri foorumeilla.


      • FUCKIFUU kirjoitti:

        Minusta vaalikoneisiin tulisi saada kysymys kaikista niistä kansalaisaloitteista joiden äänesstys jää seuraavalle vaalikaudelle.

        Toisin sanoen yhtenä osana olisi miten aiot äänestää eduskuntaan tulevista aloitteista jos tulet valituksi.

        Tätä asiaa tulisi lobata myös voimakkaasti eri foorumeilla.

        Tämä on erittäin hyvä ehdotus. Kannattaa lähettää tästä postia medialle hyvissä ajoin ennen ensi vuoden vaaleja. Tämän vuoden eurovaalikarkeloissa niitä ei ehkä tarvitse kysyä koska mitäpä eu-poliitikko sille voi jos Suomessa on huono tekijänoikeuslaki.


      • bbbbbbfgdvg
        rainbowshy kirjoitti:

        Tämä on erittäin hyvä ehdotus. Kannattaa lähettää tästä postia medialle hyvissä ajoin ennen ensi vuoden vaaleja. Tämän vuoden eurovaalikarkeloissa niitä ei ehkä tarvitse kysyä koska mitäpä eu-poliitikko sille voi jos Suomessa on huono tekijänoikeuslaki.

        On tässä kuitenkin sekin asia huomioitavana, että tekijänoikeusdirektiivit tulevat EU-tasolta ja jäsenvaltioiden parlamenttien on ne toteutettava kansallisissa lainsäädännöissä. Säätövaraa ei välttämättä ole kovin paljon, varsinkaan pienillä jäsenmailla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe