Vapaa-ajattelijat ja pornopervoilu

Yök yök yök yök

Ei yksittäisten ihmisten touhua vaan järjestöpäätöksillä. Että sellaista porukkaa!

22

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimmo kimmo <3

      Sörsselströmin Kimmo

      • 2 kyssärii

        Mistä ihmeestä voit tietää, kuka tuon aloituksen kirjoitti?
        Millä oikeudella täällä toistuvasti väännellään jonkun ihmisen nimeä pilkkaamistarkoituksessa?


      • 15+9
        2 kyssärii kirjoitti:

        Mistä ihmeestä voit tietää, kuka tuon aloituksen kirjoitti?
        Millä oikeudella täällä toistuvasti väännellään jonkun ihmisen nimeä pilkkaamistarkoituksessa?

        Älä tee tuollaisia solvaavia aloituksia.


      • kyssärit edelleen
        15+9 kirjoitti:

        Älä tee tuollaisia solvaavia aloituksia.

        Onko solvausta kirjoittaa siitä, mitä todella on tapahtunut ja miten vastenmielistä se on? Edelleen kysyn, mistä tiedät kuka tuon on kirjoittanut ja millä oikeudella solvaat täällä päivästä päivään yhtä ihmistä?


      • 15+9
        kyssärit edelleen kirjoitti:

        Onko solvausta kirjoittaa siitä, mitä todella on tapahtunut ja miten vastenmielistä se on? Edelleen kysyn, mistä tiedät kuka tuon on kirjoittanut ja millä oikeudella solvaat täällä päivästä päivään yhtä ihmistä?

        En minä ole ketään solvannut.


      • Onx vaikee vastata
        15+9 kirjoitti:

        En minä ole ketään solvannut.

        Sama se, kuka tuo ekan kommentin aloituksen jälkeen on kirjoittanut. Solvausta se on. Edelleen: mistä tiedät, kuka aloituksen kirjoitti?


      • kimmo <3 <3
        Onx vaikee vastata kirjoitti:

        Sama se, kuka tuo ekan kommentin aloituksen jälkeen on kirjoittanut. Solvausta se on. Edelleen: mistä tiedät, kuka aloituksen kirjoitti?

        Sörsselströmin Kimmon


      • Kerro jo
        kimmo <3 <3 kirjoitti:

        Sörsselströmin Kimmon

        Mikä tämän väitteesi nyt todistaa, paitsi mutusi?


    • Pyllyällötys

      Oksettavaa vapareilta

      • Onks järkee vai ei

        Voisiko joku vapari kommentoida tällaista? Mitä ajattelette tällaisista aloituksista? Jori, Huhhahhheijaa, Humanisti-vapari?


      • Onks järkee vai ei kirjoitti:

        Voisiko joku vapari kommentoida tällaista? Mitä ajattelette tällaisista aloituksista? Jori, Huhhahhheijaa, Humanisti-vapari?

        Jokainen tämäntyylinen aloitus on mitali rinnassani. Koen että vapaa-ajattelijat on onnistunut tekemään jotain niin merkittävää että vastarannan kiisket ovat täysin poissa tolaltaan ja tehtailevat tyhjänpäiväisiä rienausaloituksia.

        Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Mitä noita miettimään. :)


      • Hehhehehhehehheh
        rainbowshy kirjoitti:

        Jokainen tämäntyylinen aloitus on mitali rinnassani. Koen että vapaa-ajattelijat on onnistunut tekemään jotain niin merkittävää että vastarannan kiisket ovat täysin poissa tolaltaan ja tehtailevat tyhjänpäiväisiä rienausaloituksia.

        Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Mitä noita miettimään. :)

        Sitten vaan uusi pornokampanja pystyyn. Saat lisää mitaleita.


      • kimmo <3 <3
        Hehhehehhehehheh kirjoitti:

        Sitten vaan uusi pornokampanja pystyyn. Saat lisää mitaleita.

        Sörsselströmin Kimmo


      • Hehhehehhehehheh kirjoitti:

        Sitten vaan uusi pornokampanja pystyyn. Saat lisää mitaleita.

        Katotaan tää kansalaisaloite ensin, ehkä sit sen jälkeen. :)


      • hehehehehehehehhe
        rainbowshy kirjoitti:

        Katotaan tää kansalaisaloite ensin, ehkä sit sen jälkeen. :)

        Onko vaparit oikeasti harkinneet pornokampanjan toistamista. Näkyvyyttähän sillä tuli enemmän kuin 1500 hengen kerholiittoutuma ikinä muuten olisi voinut saada.


      • hahahahahhahahhahah
        hehehehehehehehhe kirjoitti:

        Onko vaparit oikeasti harkinneet pornokampanjan toistamista. Näkyvyyttähän sillä tuli enemmän kuin 1500 hengen kerholiittoutuma ikinä muuten olisi voinut saada.

        Toisessa ketjussa ehdotetaan pornokampanjaa Kiinassa. Vielä isompi yleisö, vielä isompi näkyvyys.


    • Rahahanat kiinni

      Siksi valtiontuki vapareille pitää lopettaa.

    • Oksetus.

      Pervoa...

    • Vastenmielistä

      Ikävää, että vaparit sekoittavat pervoiluun alaikäisiä, protuleirillä, missä järjestetään omituisia sekasaunoja. Traumoja tullut lapsille, joita hoidettu terapiassa.

      • zyrt

        "Traumoja tullut lapsille, joita hoidettu terapiassa."

        - Ihanko totta? Voisitko laittaa linkin uutiseen?


      • Lähteet on
        zyrt kirjoitti:

        "Traumoja tullut lapsille, joita hoidettu terapiassa."

        - Ihanko totta? Voisitko laittaa linkin uutiseen?

        Lue Tommi Paalasen (vapari) blogista viime kesän kirjoituksen Saunapaniikki alta kommenttikenttää. Paalanen luonnollisesti tykkää protupervoilusta, mutta hän onkin vapari.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe